Hop til indhold
BusinessBoy

Vidunderlige Julie - en ung smuk sød skønhed

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/327970

 

jeg har besøgt denne skønhed tidligere i dag.. 

 

hun er både blid, fræk og sød... Hun kan være lidt genert... Så vær ekstra sød ved hende... 

Hun er mindst lige så smuk som på billederne... 

 

jeg kan ikke vente til at besøge hende igen. 

 

hun rider fantastisk, hun bevæger sig fantastisk. 

jeg betalte 1400kr for en time. Hver krone værd. 

Behandl hende ordentlig, hun er både ung og jeg tror ret ny i forretningen... 

 

UU99jPu4RhKpzqerAoXQvMtEnoQ6dzV7IQtYAiNH.jpeg

Redigeret af BusinessBoy

Del dette indlæg


Link til indlæg
BusinessBoy skrev, for 37 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/327970

 

jeg har besøgt denne skønhed tidligere i dag.. 

 

hun er både blid, fræk og sød... Hun kan være lidt genert... Så vær ekstra sød ved hende... 

Hun er mindst lige så smuk som på billederne... 

 

jeg kan ikke vente til at besøge hende igen. 

 

hun rider fantastisk, hun bevæger sig fantastisk. 

jeg betalte 1400kr for en time. Hver krone værd. 

Behandl hende ordentlig, hun er både ung og jeg tror ret ny i forretningen... 

 

UU99jPu4RhKpzqerAoXQvMtEnoQ6dzV7IQtYAiNH.jpeg

Nåh, BusinessBoy .....du kække helt nye bruger.......det var da lige godt satans:mrgreen:......lyder da bare lækkert, meeeeeeen tror vist jeg alligevel springer hende over i denne omgang. Dette her lugter vist lidt for meget af cool Business(Boy)...if U know what I mean;)......på den desværre knap så troværdige måde..... Billede i anmeldelse m.m. lugter laaaangt væk om dette steds meget tvivlsomme luskerier for at lokke kunder i fælden:wacko:....come on!, Rugårdsvej!

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg er helt ny. fordi hun bedte om jeg ville skrive noget for hende... Det gør jeg normalt ikke. Men hende er fortjente det... 

 

der er intet fake over min anmeldelse eller damen bag billeder. det er hende i møder... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja enig, det er helt sikkert hende der er på Rugårdsvej....det viser billederne tydeligt. Synes bare jeg er lidt loren ved denne anmeldelse med fotos....så venter sgu med at besøge hende......hvis det endelig skal være en mørk sambapige, synes altså også hun mangler numse og talje...if U know what I mean;)

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 15.7.2022 at 10:17:

Ja enig, det er helt sikkert hende der er på Rugårdsvej....det viser billederne tydeligt. Synes bare jeg er lidt loren ved denne anmeldelse med fotos....så venter sgu med at besøge hende......hvis det endelig skal være en mørk sambapige, synes altså også hun mangler numse og talje...if U know what I mean;)

Man kan omvendt sige at anmeldelsen ikke var dårlig. Men jeg er helt enige.....hvis det skal være en mørk sambapige, så skal der sgu også være noget til gaden. 

Det er derfor jeg så ofte besøger Shila når hun er der. Her kan jeg svømme i numse :D. Og hun ved jeg ka' li' det, så vi hygger rigtig godt sammen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 22 minutter siden:

Man kan omvendt sige at anmeldelsen ikke var dårlig. Men jeg er helt enige.....hvis det skal være en mørk sambapige, så skal der sgu også være noget til gaden. 

Det er derfor jeg så ofte besøger Shila når hun er der. Her kan jeg svømme i numse :D. Og hun ved jeg ka' li' det, så vi hygger rigtig godt sammen :rolleyes:

Jeg tror jeg mente gården i stedet for gaden, men begge dele er endnu bedre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 7 timer siden:

Yes, til gården og til gaden med smal talje....det bedste....:D

Ja det er længe siden vi har haft en god steg med de mål i Odense :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 minut siden:

Ja det er længe siden vi har haft en god steg med de mål i Odense :P

JAAAAZMIIIN!....hvor bliver du dog af?....hun har vist lige hvad vi søger....fantastisk bagparti....særligt når hun er smurt ind i skinnende olie fra top til tå....mums....nu er jeg horny:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 17 timer siden:

JAAAAZMIIIN!....hvor bliver du dog af?....hun har vist lige hvad vi søger....fantastisk bagparti....særligt når hun er smurt ind i skinnende olie fra top til tå....mums....nu er jeg horny:D

Ja hun er for lækker. Har dog ikke haft fornøjelsen med hende indsmurt i olie.

Det har jeg til gengæld med Shila, og hun har lige nu idag annonceret sin ankomst til Odense igen. Kæft jeg glæder mig til at ælte de balder mens hun rider mig :P. Forrige gang fik jeg lov til at give hende oliemassage....selvfølgelig med fokus på balderne :D. Bagefter kneppede jeg hende til jeg kom, mens hun lå fladt på maven. Det var sgu ikk det værste jeg har oplevet :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...