Hop til indhold

Connie i Roskilde

Featured Replies

Skrevet

Har ikke besøgt hende, men overvejer et besøg, synes også hun lyder spændende, håber billederne er ægte

Skrevet

Forsøgte at få en tid lørdag. “ Du kan komme idag eller imorgen. Få et høreapparat” og så blev jeg blokeret. Bindegal

Skrevet
Vigilante61 skrev, for 50 minutter siden:

Forsøgte at få en tid lørdag. “ Du kan komme idag eller imorgen. Få et høreapparat” og så blev jeg blokeret. Bindegal

Bliver sgu skuffet, når man læser sådan en anmeldelse. Det er især øv, når man bliver vildt tændt af billederne og teksten i annoncenerne, og så læser hvordan man kan risikere at blive behandlet. 

Skrevet
  • Author
44Knudsen skrev, for 17 timer siden:

Bliver sgu skuffet, når man læser sådan en anmeldelse. Det er især øv, når man bliver vildt tændt af billederne og teksten i annoncenerne, og så læser hvordan man kan risikere at blive behandlet. 

men der står jo i annoncen at man skal kontakte hende på dagen for ens besøg. 

men er ikke uenig med dig i at det trækker lidt i den anden retning.

Skrevet

Jeg ringede til hende i dag og sagde at jeg gerne ville have en tid, da jeg alligevel var i Roskilde og på cykel. Intet problem, hun sendte adressen (meget lidt diskret sted) og jeg skrev at jeg ville være der 15 min efter - "ok".

Da jeg så ankom og stod til offentlig skue blandt lastbilchauffører og taxamænd, sendte jeg en SMS med at jeg var der, hvorefter svaret var "15 mins ventetid".

Jeg smuttede igen og skrev pænt nej tak - blev besvaret med to grinesmileys og et "blokeret".

Skrevet
  • Author

Tempur. 
æv ærgeligt det ikke gik igennem. 

er hun dansk?

Skrevet

Hun er ikke dansk, men taler sproget. Cirkussprog “køb et horeapparat”. Det var ligesom det jeg prøved

Skrevet
Vigilante61 skrev, for 4 timer siden:

Hun er ikke dansk, men taler sproget. Cirkussprog “køb et horeapparat”. Det var ligesom det jeg prøved

Mener at ha læst, hun er russisk, men jeg kan tage fejl.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.