Hop til indhold

Recommended Posts

Fnug Lf skrev, for 17 timer siden:

Halløj…

er det virkelig sandt der ikke er nogle piger til forkælelse på Lolland..?

Lolland er et stort område, jeg prøvede at lave en søgning på Maribo (vist den største by på Lolland) der er 18 mellem 19 og 45

I Nakskov er der 19 mellem 18 og 53. så bare i de 2 største byer er der 37 sugarbabes, så du må bare i gang med at søge på de forskellige byer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 14.7.2022 at 10:10:

Lolland er et stort område, jeg prøvede at lave en søgning på Maribo (vist den største by på Lolland) der er 18 mellem 19 og 45

I Nakskov er der 19 mellem 18 og 53. så bare i de 2 største byer er der 37 sugarbabes, så du må bare i gang med at søge på de forskellige byer ;)

Lyder utroligt, er listen opdateret? eller er de fleste nogen der ikke har været online i årevis. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 11 minutter siden:

Lyder utroligt, er listen opdateret? eller er de fleste nogen der ikke har været online i årevis. ?

Det var hvad der var i går da jeg søgte, jeg så ikke efter farverne på hvornår de sidst havde været online.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nakskov giver 19 matches - men det er kun 6 har har været aktive indenfor den sidste måned.

Maribo - 18 matches, alle ældre end en måned.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fnug Lf skrev, den 13.7.2022 at 16:55:

Halløj…

er det virkelig sandt der ikke er nogle piger til forkælelse på Lolland..?

Nu kunne du jo også udvide din søgning en smule, så stor er DK heller ikke. Og det er Lolland heller ikke. SD markedet i DK er desværre ikke stort nok til, at man bare kan finde hobevis af piger inden for en hvilken som helst 5 km radius. Selvfølgelig er det mest optimale at finde en meget tæt på en selv, men du får det lidt til at lyde som et uoverkommeligt problem. 

Kunne du ikke i det mindste udvide søgningen til Falster?

Jeg har desuden tidligere ses med to SB'er fra omtrent den del af landet, så de findes (eller fandtes indtil for nylig hvert fald) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 1 time siden:

Nu kunne du jo også udvide din søgning en smule, så stor er DK heller ikke. Og det er Lolland heller ikke. SD markedet i DK er desværre ikke stort nok til, at man bare kan finde hobevis af piger inden for en hvilken som helst 5 km radius. Selvfølgelig er det mest optimale at finde en meget tæt på en selv, men du får det lidt til at lyde som et uoverkommeligt problem. 

Kunne du ikke i det mindste udvide søgningen til Falster?

Jeg har desuden tidligere ses med to SB'er fra omtrent den del af landet, så de findes (eller fandtes indtil for nylig hvert fald) :) 

Jeg må på jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...