Fnug Lf 7 Skrevet 13. Juli, 2022 Halløj… er det virkelig sandt der ikke er nogle piger til forkælelse på Lolland..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 14. Juli, 2022 Fnug Lf skrev, for 17 timer siden: Halløj… er det virkelig sandt der ikke er nogle piger til forkælelse på Lolland..? Lolland er et stort område, jeg prøvede at lave en søgning på Maribo (vist den største by på Lolland) der er 18 mellem 19 og 45 I Nakskov er der 19 mellem 18 og 53. så bare i de 2 største byer er der 37 sugarbabes, så du må bare i gang med at søge på de forskellige byer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fnug Lf 7 Skrevet 15. Juli, 2022 Hmm.. men ikke mange seriøse synes jeg.. Hvor har du se alle dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 16. Juli, 2022 Fnug Lf skrev, for 20 timer siden: Hmm.. men ikke mange seriøse synes jeg.. Hvor har du se alle dem På sugardaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 16. Juli, 2022 Arne Jensen skrev, den 14.7.2022 at 10:10: Lolland er et stort område, jeg prøvede at lave en søgning på Maribo (vist den største by på Lolland) der er 18 mellem 19 og 45 I Nakskov er der 19 mellem 18 og 53. så bare i de 2 største byer er der 37 sugarbabes, så du må bare i gang med at søge på de forskellige byer Lyder utroligt, er listen opdateret? eller er de fleste nogen der ikke har været online i årevis. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 16. Juli, 2022 sweetstone skrev, for 11 minutter siden: Lyder utroligt, er listen opdateret? eller er de fleste nogen der ikke har været online i årevis. ? Det var hvad der var i går da jeg søgte, jeg så ikke efter farverne på hvornår de sidst havde været online. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 636 Skrevet 16. Juli, 2022 Nakskov giver 19 matches - men det er kun 6 har har været aktive indenfor den sidste måned. Maribo - 18 matches, alle ældre end en måned..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 16. Juli, 2022 Fnug Lf skrev, den 13.7.2022 at 16:55: Halløj… er det virkelig sandt der ikke er nogle piger til forkælelse på Lolland..? Nu kunne du jo også udvide din søgning en smule, så stor er DK heller ikke. Og det er Lolland heller ikke. SD markedet i DK er desværre ikke stort nok til, at man bare kan finde hobevis af piger inden for en hvilken som helst 5 km radius. Selvfølgelig er det mest optimale at finde en meget tæt på en selv, men du får det lidt til at lyde som et uoverkommeligt problem. Kunne du ikke i det mindste udvide søgningen til Falster? Jeg har desuden tidligere ses med to SB'er fra omtrent den del af landet, så de findes (eller fandtes indtil for nylig hvert fald) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fnug Lf 7 Skrevet 16. Juli, 2022 Emptyman skrev, for 1 time siden: Nu kunne du jo også udvide din søgning en smule, så stor er DK heller ikke. Og det er Lolland heller ikke. SD markedet i DK er desværre ikke stort nok til, at man bare kan finde hobevis af piger inden for en hvilken som helst 5 km radius. Selvfølgelig er det mest optimale at finde en meget tæt på en selv, men du får det lidt til at lyde som et uoverkommeligt problem. Kunne du ikke i det mindste udvide søgningen til Falster? Jeg har desuden tidligere ses med to SB'er fra omtrent den del af landet, så de findes (eller fandtes indtil for nylig hvert fald) Jeg må på jagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg