Hop til indhold

Rita from Germany, Randers

Featured Replies

Skrevet

Rita from Germany

Synes hun lød spændende - MEN - efter SMS korrespondance på fint engelsk, med bekræftelse af ydelser og pris fik jeg adressen.

Hmmm den lød bekendt, og ikke for en god oplevelse, så jeg meldte fra. Men “hun” bedyrede at hun var ægte nok, og sendte et billede.

Så jeg sagde ok til at besøge Rita from Germany.

Da jeg ankom til den aftalte tid, skulle jeg lige vente 15 min!!! Men efter 5 min fik jeg besked om der var klar bane. Ok, men så var der en der var smuttet ind foran.

Sendte en sviner med spildt kørsel osv., men fik så bedyret at ham der var smuttet ind foran var vippet ud igen. Mig ind igen. Det var nok pigen på billederne, men da jeg gerne ville snakke tysk med hende, skulle det oversættes til noget “spansk-agtigt”.

Så var det nok - farvel og tak. Jeg kan selvfølgelig sige noget om hun ville levere den lovede service, men jeg har mine tvivl - og tvivlen kom ikke hende til gode.

Ha en god dag derude - AK69

Skrevet
AK69 skrev, for 7 timer siden:

Rita from Germany

Synes hun lød spændende - MEN - efter SMS korrespondance på fint engelsk, med bekræftelse af ydelser og pris fik jeg adressen.

Hmmm den lød bekendt, og ikke for en god oplevelse, så jeg meldte fra. Men “hun” bedyrede at hun var ægte nok, og sendte et billede.

Så jeg sagde ok til at besøge Rita from Germany.

Da jeg ankom til den aftalte tid, skulle jeg lige vente 15 min!!! Men efter 5 min fik jeg besked om der var klar bane. Ok, men så var der en der var smuttet ind foran.

Sendte en sviner med spildt kørsel osv., men fik så bedyret at ham der var smuttet ind foran var vippet ud igen. Mig ind igen. Det var nok pigen på billederne, men da jeg gerne ville snakke tysk med hende, skulle det oversættes til noget “spansk-agtigt”.

Så var det nok - farvel og tak. Jeg kan selvfølgelig sige noget om hun ville levere den lovede service, men jeg har mine tvivl - og tvivlen kom ikke hende til gode.

Ha en god dag derude - AK69

Jeg forstår ikke pigerne/ eller deres bagmænd gider de kontroverser med os kunder, forkerte billeder, forkerte priser og ydelser og tider- fyld selv på, og tak for din beretning, hende gider vi ikke, 

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der har besøgt hende og har gennemført besøget 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.