Hop til indhold
AK69

Rita from Germany, Randers

Recommended Posts

Rita from Germany

Synes hun lød spændende - MEN - efter SMS korrespondance på fint engelsk, med bekræftelse af ydelser og pris fik jeg adressen.

Hmmm den lød bekendt, og ikke for en god oplevelse, så jeg meldte fra. Men “hun” bedyrede at hun var ægte nok, og sendte et billede.

Så jeg sagde ok til at besøge Rita from Germany.

Da jeg ankom til den aftalte tid, skulle jeg lige vente 15 min!!! Men efter 5 min fik jeg besked om der var klar bane. Ok, men så var der en der var smuttet ind foran.

Sendte en sviner med spildt kørsel osv., men fik så bedyret at ham der var smuttet ind foran var vippet ud igen. Mig ind igen. Det var nok pigen på billederne, men da jeg gerne ville snakke tysk med hende, skulle det oversættes til noget “spansk-agtigt”.

Så var det nok - farvel og tak. Jeg kan selvfølgelig sige noget om hun ville levere den lovede service, men jeg har mine tvivl - og tvivlen kom ikke hende til gode.

Ha en god dag derude - AK69

Del dette indlæg

Link til indlæg
AK69 skrev, for 7 timer siden:

Rita from Germany

Synes hun lød spændende - MEN - efter SMS korrespondance på fint engelsk, med bekræftelse af ydelser og pris fik jeg adressen.

Hmmm den lød bekendt, og ikke for en god oplevelse, så jeg meldte fra. Men “hun” bedyrede at hun var ægte nok, og sendte et billede.

Så jeg sagde ok til at besøge Rita from Germany.

Da jeg ankom til den aftalte tid, skulle jeg lige vente 15 min!!! Men efter 5 min fik jeg besked om der var klar bane. Ok, men så var der en der var smuttet ind foran.

Sendte en sviner med spildt kørsel osv., men fik så bedyret at ham der var smuttet ind foran var vippet ud igen. Mig ind igen. Det var nok pigen på billederne, men da jeg gerne ville snakke tysk med hende, skulle det oversættes til noget “spansk-agtigt”.

Så var det nok - farvel og tak. Jeg kan selvfølgelig sige noget om hun ville levere den lovede service, men jeg har mine tvivl - og tvivlen kom ikke hende til gode.

Ha en god dag derude - AK69

Jeg forstår ikke pigerne/ eller deres bagmænd gider de kontroverser med os kunder, forkerte billeder, forkerte priser og ydelser og tider- fyld selv på, og tak for din beretning, hende gider vi ikke, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...