AK69 76 Skrevet 13. Juli, 2022 Rita from Germany Synes hun lød spændende - MEN - efter SMS korrespondance på fint engelsk, med bekræftelse af ydelser og pris fik jeg adressen. Hmmm den lød bekendt, og ikke for en god oplevelse, så jeg meldte fra. Men “hun” bedyrede at hun var ægte nok, og sendte et billede. Så jeg sagde ok til at besøge Rita from Germany. Da jeg ankom til den aftalte tid, skulle jeg lige vente 15 min!!! Men efter 5 min fik jeg besked om der var klar bane. Ok, men så var der en der var smuttet ind foran. Sendte en sviner med spildt kørsel osv., men fik så bedyret at ham der var smuttet ind foran var vippet ud igen. Mig ind igen. Det var nok pigen på billederne, men da jeg gerne ville snakke tysk med hende, skulle det oversættes til noget “spansk-agtigt”. Så var det nok - farvel og tak. Jeg kan selvfølgelig sige noget om hun ville levere den lovede service, men jeg har mine tvivl - og tvivlen kom ikke hende til gode. Ha en god dag derude - AK69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 13. Juli, 2022 AK69 skrev, for 7 timer siden: Rita from Germany Synes hun lød spændende - MEN - efter SMS korrespondance på fint engelsk, med bekræftelse af ydelser og pris fik jeg adressen. Hmmm den lød bekendt, og ikke for en god oplevelse, så jeg meldte fra. Men “hun” bedyrede at hun var ægte nok, og sendte et billede. Så jeg sagde ok til at besøge Rita from Germany. Da jeg ankom til den aftalte tid, skulle jeg lige vente 15 min!!! Men efter 5 min fik jeg besked om der var klar bane. Ok, men så var der en der var smuttet ind foran. Sendte en sviner med spildt kørsel osv., men fik så bedyret at ham der var smuttet ind foran var vippet ud igen. Mig ind igen. Det var nok pigen på billederne, men da jeg gerne ville snakke tysk med hende, skulle det oversættes til noget “spansk-agtigt”. Så var det nok - farvel og tak. Jeg kan selvfølgelig sige noget om hun ville levere den lovede service, men jeg har mine tvivl - og tvivlen kom ikke hende til gode. Ha en god dag derude - AK69 Jeg forstår ikke pigerne/ eller deres bagmænd gider de kontroverser med os kunder, forkerte billeder, forkerte priser og ydelser og tider- fyld selv på, og tak for din beretning, hende gider vi ikke, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimdk 0 Skrevet 31. Juli, 2022 Er der nogen der har besøgt hende og har gennemført besøget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg