Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TheGreatGatsby

Hvis du søger på Dolly Dyt, så kan du finde kommentarer om hende hist og pist ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 4 timer siden:

Hvis du søger på Dolly Dyt, så kan du finde kommentarer om hende hist og pist ;-)

Finner egentlig ingen anmeldelser- man får et dårlig inntrykk. Men ingen sier hva som er dårlig- altså vil man ha kæmpepatter så vet  jeg ikke hva som skulle være problemet med henne- jeg vil kun sperme dem ned

Redigeret af Kobracidd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Kobracidd Det hjælper hvis du bruger ". Prøv at søge på "dolly dyt" incl. ". Så sørger du på sætningen "dolly dyt" i steddet for de 2 ord dolly og dyt hver for sig. Evt. kan du også sorter resultatet på dato så du får de nyeste indlæg først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 4 minutter siden:

@Kobracidd Det hjælper hvis du bruger ". Prøv at søge på "dolly dyt" incl. ". Så sørger du på sætningen "dolly dyt" i steddet for de 2 ord dolly og dyt hver for sig. Evt. kan du også sorter resultatet på dato så du får de nyeste indlæg først.

Ok takk!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kobracidd skrev, for 20 timer siden:

….Men ingen sier hva som er dårlig- altså vil man ha kæmpepatter så vet  jeg ikke hva som skulle være problemet med henne- jeg vil kun sperme dem ned

Jeg har besøgt Dolly en del gange (men dog ikke for nylig) og har også kommenteret det her. Jeg har både haft gode og mindre gode oplevelser med hende, og det er det, der er problemet med hende. Nogen gange gad hun, og så var hun dejlig, og andre gange gad hun ikke, og så var hun ret dårlig og ikke rigtig nærværende. Engang afbrød hun seancen og begyndte at rydde op i sit køkken for så dog at vende tilbage lidt senere og gøre mig færdig. Jeg har også været ude for, at hun var lidt for hurtig til at konkludere, at jeg da vist ikke kunne blive stiv og at vi derfor lige så godt kunne stoppe. Men altså: hun har også givet mig ret forrygende omgange.

Det er vel klart, at man kun vælger hende, hvis man kan lide kæmpebryster, men faktisk er hun ikke specielt god eller villig til at “bruge” dem. Men kæmpestore og tunge er de, og hvis det er det vigtigste, bliver man ikke skuffet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har besøgt Dolly en del gange (men dog ikke for nylig) og har også kommenteret det her. Jeg har både haft gode og mindre gode oplevelser med hende, og det er det, der er problemet med hende. Nogen gange gad hun, og så var hun dejlig, og andre gange gad hun ikke, og så var hun ret dårlig og ikke rigtig nærværende. Engang afbrød hun seancen og begyndte at rydde op i sit køkken for så dog at vende tilbage lidt senere og gøre mig færdig. Jeg har også været ude for, at hun var lidt for hurtig til at konkludere, at jeg da vist ikke kunne blive stiv og at vi derfor lige så godt kunne stoppe. Men altså: hun har også givet mig ret forrygende omgange.

Det er vel klart, at man kun vælger hende, hvis man kan lide kæmpebryster, men faktisk er hun ikke specielt god eller villig til at “bruge” dem. Men kæmpestore og tunge er de, og hvis det er det vigtigste, bliver man ikke skuffet. 

Ok jeg forstår- takk for din beskrivelse, jeg må vurdere hva jeg gjør- det er bare noe i meg som har lyst å oppleve de her sinnsyge bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kobracidd skrev, for 2 timer siden:

Ok jeg forstår- takk for din beskrivelse, jeg må vurdere hva jeg gjør- det er bare noe i meg som har lyst å oppleve de her sinnsyge bryster

Måske får hun efterfølgende en tato mellem brysterne, hvor der står Kobracidd B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Har hun ikke nogle briller, der bare smager af intellektuel beton-lebbe? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 12 timer siden:

Har hun ikke nogle briller, der bare smager af intellektuel beton-lebbe? :)

Mjoh…. Jeg kan godt huske et billede med nogle briller, som nok er dem, du tænker på. Men når man er sammen med damen, tænker man altså hverken “intellektuel” eller “lebbe”. Men hvis du tænder på det, kan det jo være, at hun vil finde brillerne frem. Det er jo en overkommelig specialydelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
ekek skrev, for 11 timer siden:

Mjoh…. Jeg kan godt huske et billede med nogle briller, som nok er dem, du tænker på. Men når man er sammen med damen, tænker man altså hverken “intellektuel” eller “lebbe”. Men hvis du tænder på det, kan det jo være, at hun vil finde brillerne frem. Det er jo en overkommelig specialydelse. 

Jeg er ikke homofobisk, mens hvis du kigger på foto nr. 2 i linket øverst oppe, så vil de fleste nok tænke det. Måske er det bare et par sikkerhedsbriller, hvis en kunde vil have spansk? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er ikke homofobisk, mens hvis du kigger på foto nr. 2 i linket øverst oppe, så vil de fleste nok tænke det.

What? Nej!

Og stop nu for fanden med de skide rygter. Det er ikke bare dumt, det er decideret ondt.

TheGreatGatsby skrev, for 15 minutter siden:

Måske er det bare et par sikkerhedsbriller, hvis en kunde vil have spansk? ;)

Ja, det er en pænt solid brille til COF :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, for 12 timer siden:

....Hvis du er til store, så se nærmere på blondinen Maja med E-skål på Sexyclub.

PS. Ring og hør hvornår hun har vagt.

http://sexyclub.dk/girls/maja5/index.php

Jeg er helt klart til store patter, men heller et strygebræt end plastik patter. Specielt når de er så dårligt lavet som maja's.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Guest TheGreatGatsby skrev, den 16.7.2022 at 09:15:

Jeg er ikke homofobisk, mens hvis du kigger på foto nr. 2 i linket øverst oppe, så vil de fleste nok tænke det. Måske er det bare et par sikkerhedsbriller, hvis en kunde vil have spansk? ;)

Hun virker ikke som den skarpeste kniv i skuffen, og da jeg besøgte hende var hun total uengageret. Og så er min vurdering, at hun er tættere på 70 end 60.

Jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...