Hop til indhold

Cathrine Frækt MILF - Odense ( og resten af DK)

Featured Replies

Skrevet
TheDude69 skrev, 1 time siden:

Nogen der har besøgt denne (ifølge model billeder) flotte kvinde og vil fortælle om deres oplevelse… synes ikke jeg kunne finde nogle der har skrevet om hende før :)

https://annoncelight.dk/showad/346355 

Har besøgt hende.

hun var meget sød, snakkesalig og fræk da jeg var sammen med hende.

jeg vil dog sige, at hendes billeder ER modelbilleder, så der er nok strammet op hist og her på billederne.

det sidste billede på hendes annonce er mig det der kommer tættest på virkeligheden.

det skal siges, at jeg intet har at udsætte på damen. Hun var som sagt sød og fræk da jeg mødte hende. Men forvent ikke 1:1 ift billeder og virkelighed.

Skrevet
  • Author
Molle37 skrev, for 1 time siden:

Har besøgt hende.

hun var meget sød, snakkesalig og fræk da jeg var sammen med hende.

jeg vil dog sige, at hendes billeder ER modelbilleder, så der er nok strammet op hist og her på billederne.

det sidste billede på hendes annonce er mig det der kommer tættest på virkeligheden.

det skal siges, at jeg intet har at udsætte på damen. Hun var som sagt sød og fræk da jeg mødte hende. Men forvent ikke 1:1 ift billeder og virkelighed.

Ville du mene hun er et besøg værd?? 
og fik hun sprøjteorgasme da du besøgte hende ??

Skrevet
TheDude69 skrev, for 29 minutter siden:

Ville du mene hun er et besøg værd?? 
og fik hun sprøjteorgasme da du besøgte hende ??

Jeg besøgte hende netop for at opleve hendes sprøjteorgasme…og jeg fik også lov at opleve det i en 69’er, hvor jeg først slikkede hende godt og grundigt “varm” og så tog hun over med sine fingre og trykkede de rigtige steder…der kom et pr squirt lige i fjæset på mig. Dog ikke noget brusebad ligefrem;-)

jeg synes som sagt hun var meget sød og fik også lov at opleve sprøjteorgasmen. Jeg ved ikke om jeg ville gentage et besøg. Men jeg synes det var det værd dengang.

og som sagt, så er billederne nok pudset en lille smule af. Men figuren stemmer meget godt med billederne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.