Ja-mand 118 Skrevet 13. Juli, 2022 (edited) Jeg besøgte skønne Melinda i Aalborg lige inden hun tog hjem på ferie. Hun har tidligere bland andet været i Glejbjerg og Holsted. Stedet var en lejlighed midt i Aalborg. Egentligt fint, men jeg må da ærligt indrømme jeg foretrækker huse helst i landlige omgivelser Super nemt at lave aftalen via SMS. Som andre tidligere har skrevet er hun et fantastisk bekendskab. Smuk, petite og med en rigtig dejlig attitude som skaber en dejlig stemning. Hun er absolut et dejligt bekendtskab Jeg bookede 45 minutter, med et bad først for lige at komme hinanden lidt nærmere. Hun giver en fantastisk GFE oplevelse og tiden gik alt for hurtigt i hendes selskab. Jeg må indrømme, jeg sidder nu og glæder mig til hun kommer tilbage så jeg kan booke et besøg igen. Linket er ikke aktivt, mens jeg skriver denne anmeldelse, men jeg tænker det bliver aktivt når hun kommer tilbage fra ferie. https://annoncelight.dk/showad/278025 Jeg håber I vil have den samme gode oplevelse som mig og at vil passe godt på hende og optræde med den respekt hun fortjener så vi kan have fornøjelsen af hendes service i lang tid. @Melinda 23 Thank you very much for a very nice experience and I hope to get to see you again upon your return Redigeret 13. Juli, 2022 af Ja-mand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 13. Juli, 2022 Ja-mand skrev, for 5 timer siden: Jeg besøgte skønne Melinda i Aalborg lige inden hun tog hjem på ferie. Hun har tidligere bland andet været i Glejbjerg og Holsted. Stedet var en lejlighed midt i Aalborg. Egentligt fint, men jeg må da ærligt indrømme jeg foretrækker huse helst i landlige omgivelser Super nemt at lave aftalen via SMS. Som andre tidligere har skrevet er hun et fantastisk bekendskab. Smuk, petite og med en rigtig dejlig attitude som skaber en dejlig stemning. Hun er absolut et dejligt bekendtskab Jeg bookede 45 minutter, med et bad først for lige at komme hinanden lidt nærmere. Hun giver en fantastisk GFE oplevelse og tiden gik alt for hurtigt i hendes selskab. Jeg må indrømme, jeg sidder nu og glæder mig til hun kommer tilbage så jeg kan booke et besøg igen. Linket er ikke aktivt, mens jeg skriver denne anmeldelse, men jeg tænker det bliver aktivt når hun kommer tilbage fra ferie. https://annoncelight.dk/showad/278025 Jeg håber I vil have den samme gode oplevelse som mig og at vil passe godt på hende og optræde med den respekt hun fortjener så vi kan have fornøjelsen af hendes service i lang tid. @Melinda 23 Thank you very much for a very nice experience and I hope to get to see you again upon your return annoncen er væk nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3357 Skrevet 13. Juli, 2022 sergent-254 skrev, for 40 minutter siden: annoncen er væk nu Da jeg gik på sergent skole for 40 år siden lærte vi, at det kunne få fatale følger, læste vi ikke hele beskeden / ordren. 2 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 29. Juli, 2022 Melinda er kommet tilbage fra ferie. Jeg måtte besøge hende igen. Jeg bestilte igen 45 minutter og denne gang med tilkøb af kys. I guder hun er bare dejlig, sød og med ønske om god service. Jeg fik alt jeg ønskede og forlod stedet med et stort smil. Denne gang foregik det i Holsted, diskret sted med god parkering lige ved stedet. Absolut et besøg værd hvis du er til en ung, slank og petite pige med langt hår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg