Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. 
 

jeg har til aften skrevet med denne Candylips hmmm fræk kvinde MEN hun vil kun mødes hvis man køber billeder eller videoer af hende for et beløb. Derefter kan man komme og besøge hende for en pris incl ydelse. Ja ja ja alarmklokkerne ringer. Hun vil ikke sende korte klip til mail eller Snapchat da hun har sine principper. Så vores veje skiltes. Nogen som har erfaring med hende? Tror hun har haft andre profiler. 
 

https://sugardaters.com/da/profile/eqR4K5GwWM

mvh fraekm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg gamle mand, sad alene hjemme igår med total liderlighed. Faldt i fælden. Tænkte med den nedre hjerne og bom sendte penge for billeder for at få et blowjob bagefter til en anden heldigvis højere pris. :roll:

hun har blokeret mig på SD klart. Første fehler. Pas på denne dame venner

 

hilsen fraekm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der ingen skam i, tror vi alle er faldet i en fælde på et tidspunkt. Hvis du har overskudet så lav en anmeldelse på hende hos politiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fraekm skrev, den 13.7.2022 at 23:33:

Ja jeg gamle mand, sad alene hjemme igår med total liderlighed. Faldt i fælden. Tænkte med den nedre hjerne og bom sendte penge for billeder for at få et blowjob bagefter til en anden heldigvis højere pris. :roll:

hun har blokeret mig på SD klart. Første fehler. Pas på denne dame venner

 

hilsen fraekm

Ja, den fejl lærer man af og gør kun en, måske to gange. Har også været der, selvom jeg i situationen var lidt skeptisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...