Azoree 5 Skrevet 12. Juli, 2022 Hun er ikke den person hun udgiver sig for at være så er i advaret https://sugardaters.com/da/profile/gPo2K7E2oY 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 13. Juli, 2022 Azoree skrev, for 15 timer siden: Hun er ikke den person hun udgiver sig for at være så er i advaret https://sugardaters.com/da/profile/gPo2K7E2oY Kunne det uddybes en anelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Azoree 5 Skrevet 13. Juli, 2022 Der blev sendt nogle film til mig fra denne bruger, hvor der kan ses en tattoo som Pernillebabe ikke har på nogle andre billeder, plus hendes hænder er noget mere kraftig i filmen, da jeg påpegede dette overfor Pernille svarede hun ikke tilbage, jeg er faktisk 100% sikker i min sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 13. Juli, 2022 Men jeg føler mig stadig ikke klogere. Er det bare et video/billed scam? Eller hvad er vi ude i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Azoree 5 Skrevet 13. Juli, 2022 Pas jeg havde en aftale med hende her til lørdag, men hun tigger bare om penge, så tror ikke hun er seriøs omkring møder! Men jeg er sikker på hun ikke er pigen på billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 13. Juli, 2022 Azoree skrev, for 6 minutter siden: Pas jeg havde en aftale med hende her til lørdag, men hun tigger bare om penge, så tror ikke hun er seriøs omkring møder! Men jeg er sikker på hun ikke er pigen på billedet lyder som halvhjertet scam type. Slå vejen uden om er vej rådet der kan gives. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 13. Juli, 2022 Jeg forsøgte at skrive og hun var klar på aftale med det samme. Jeg skulle selvfølgelig bare betale for hendes brændstof(diesel) i forvejen. 100p scam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Azoree 5 Skrevet 13. Juli, 2022 Haha ja var derfor jeg lavet et opslag så i ikke ville blive snydt vi skal jo hjælpe hinanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
platja 2 Skrevet 16. Juli, 2022 Hun stalker mig nu, fordi hun ikke får penge for billeder, jeg ikke har bedt om. Hvordan slipper I af med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 16. Juli, 2022 platja skrev, for 28 minutter siden: Hun stalker mig nu, fordi hun ikke får penge for billeder, jeg ikke har bedt om. Hvordan slipper I af med hende? Meld hende til politiet. Og send hende en kopi af anmeldelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
platja 2 Skrevet 16. Juli, 2022 Anders-and skrev, for 1 time siden: Meld hende til politiet. Og send hende en kopi af anmeldelsen Andre forslag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 16. Juli, 2022 platja skrev, for 18 minutter siden: Andre forslag? Altså inden for lovens rammer kan du: 1) melde hende Til politiet 2) tale med hende og se om du kan finde en løsning andre løsninger vil være udenfor lovens rammer og svært at anbefale her på eg - moralens højborg :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
platja 2 Skrevet 17. Juli, 2022 Anders-and skrev, for 12 timer siden: Altså inden for lovens rammer kan du: 1) melde hende Til politiet 2) tale med hende og se om du kan finde en løsning andre løsninger vil være udenfor lovens rammer og svært at anbefale her på eg - moralens højborg :)) Tak skal du trods alt have. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 19. Juli, 2022 platja skrev, den 16.7.2022 at 20:43: Hun stalker mig nu, fordi hun ikke får penge for billeder, jeg ikke har bedt om. Hvordan slipper I af med hende? Hvad mener du med 'stalker' dig? Mener du fysisk? Eller via sociale medier? Kan du ikke blokere/slette hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 20. Juli, 2022 Hun er slettet fra SD. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
platja 2 Skrevet 20. Juli, 2022 Emptyman skrev, for 19 timer siden: Hvad mener du med 'stalker' dig? Mener du fysisk? Eller via sociale medier? Kan du ikke blokere/slette hende? Har meldt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
platja 2 Skrevet 20. Juli, 2022 cooperdk skrev, for 17 timer siden: Hun er slettet fra SD. Ja, anmeldte hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg