Hop til indhold

Pernillebabe4

Featured Replies

Skrevet

Der blev sendt nogle film til mig fra denne bruger, hvor der kan ses en tattoo som Pernillebabe ikke har på nogle andre billeder, plus hendes hænder er noget mere kraftig i filmen, da jeg påpegede dette overfor Pernille svarede hun ikke tilbage, jeg er faktisk 100% sikker i min sag

Skrevet

Men jeg føler mig stadig ikke klogere. Er det bare et video/billed scam? Eller hvad er vi ude i?

Skrevet

Pas jeg havde en aftale med hende her til lørdag, men hun tigger bare om penge, så tror ikke hun er seriøs omkring møder! Men jeg er sikker på hun ikke er pigen på billedet 

Skrevet
Azoree skrev, for 6 minutter siden:

Pas jeg havde en aftale med hende her til lørdag, men hun tigger bare om penge, så tror ikke hun er seriøs omkring møder! Men jeg er sikker på hun ikke er pigen på billedet 

lyder som halvhjertet scam type. Slå vejen uden om er vej rådet der kan gives.

Skrevet

Jeg forsøgte at skrive og hun var klar på aftale med det samme. Jeg skulle selvfølgelig bare betale for hendes brændstof(diesel) i forvejen. 100p scam.

Skrevet

Haha ja var derfor jeg lavet et opslag så i ikke ville blive snydt

vi skal jo hjælpe hinanden 

Skrevet

Hun stalker mig nu, fordi hun ikke får penge for billeder, jeg ikke har bedt om.

Hvordan  slipper I af med hende?

Skrevet
platja skrev, for 28 minutter siden:

Hun stalker mig nu, fordi hun ikke får penge for billeder, jeg ikke har bedt om.

Meld hende til politiet. Og send hende en kopi af anmeldelsen 

Skrevet
Anders-and skrev, for 1 time siden:

Meld hende til politiet. Og send hende en kopi af anmeldelsen 

Andre forslag?

Skrevet
platja skrev, for 18 minutter siden:

Andre forslag?

Altså inden for lovens rammer kan du:

1) melde hende Til politiet 

2) tale med hende og se om du kan finde en løsning 

andre løsninger vil være udenfor lovens rammer og svært at anbefale her på eg - moralens højborg :)) 

Skrevet
Anders-and skrev, for 12 timer siden:

Altså inden for lovens rammer kan du:

1) melde hende Til politiet 

2) tale med hende og se om du kan finde en løsning 

andre løsninger vil være udenfor lovens rammer og svært at anbefale her på eg - moralens højborg :)) 

Tak skal du trods alt have.

Skrevet
platja skrev, den 16.7.2022 at 20:43:

Hvad mener du med 'stalker' dig? Mener du fysisk? Eller via sociale medier? Kan du ikke blokere/slette hende?

Skrevet
Emptyman skrev, for 19 timer siden:

Hvad mener du med 'stalker' dig? Mener du fysisk? Eller via sociale medier? Kan du ikke blokere/slette hende?

Har meldt hende.

Skrevet
cooperdk skrev, for 17 timer siden:

Hun er slettet fra SD.

Ja, anmeldte hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.