Hop til indhold

Aldrig mere!

Featured Replies

Skrevet

Gutter vi kan hurtige blive enige om, at en mund kan være lige god uanset hvor den kommer fra, og nej, får man bind for øjnene og modtager en sutter, så kan man ikke bestemme etniciteten udfra den mundtlige ydelse. Det var ikke min pointe. Men tror der en grund til at vi finder få unge danske piger med denne menusammensætning.

Skrevet
Aab27 skrev, den 12.7.2022 at 01:48:

Hejsa, møder en meget opgivende attitude og man kun mærke det skulle bare hurtigt viderehttps://annoncelight.dk/showad/346813

jeg skulle mødes med den pige på som jeg fandt på dette link, https://annoncelight.dk/showad/346813

vi aftalte mødes ved Nordkraft, og aftale 600kr for blowjob uden kondom og slug, jeg spurgte hende om hun kendte et sted i det fri, det gjorde hun, på vej til bilen skriver hun 700kr og det bliver i bilen, hun virkere ekstremt sur og mega træt, hun sætter sig ind i bilen, og hun ville ikke finde et sted i det fri selv om jeg tilbyder og kører et sted hen, da jeg siger jeg ikke har lyst til og gøre det på parkeringspladsen, tæt på Nordkraft, bliver hun ekstremt sur og meget ubehagelig, og snakker helt vildt sur og brokker sig over hun kun have tjent mere et andet sted og ville have penge for og spilde hendes tid, blev så bange jeg næsten kørte galt, sagde undskyld mange gange og tilbød hende og kører lige hvor hun ville hen af, håber i kan bruge min historie og tænkt jer fornuftigt om inden i kontakter hende, 

venlig hilsen en meget chokeret kunde,

https://annoncelight.dk/showad/346813

ubehagelig

Jeg har desværre slettet vores samtale. Men du havde svært ved at forstå vores aftale, grunden til vi diskuterede om prisen hvilket er KUN 100 kr forskel der kommer imellem os, du sad og ydmygede mig og grinte af at du spildte min tid, jeg havde undgået anden aftale for dig, så ja. Man har vel lov til at reagere på at blive grint af! 

Skrevet

Fair nok Lea, men i denne tråd er der flere, som ikke kan anbefale dig. 

Skrevet
  • Author
Leapigen skrev, for 4 timer siden:

Jeg har desværre slettet vores samtale. Men du havde svært ved at forstå vores aftale, grunden til vi diskuterede om prisen hvilket er KUN 100 kr forskel der kommer imellem os, du sad og ydmygede mig og grinte af at du spildte min tid, jeg havde undgået anden aftale for dig, så ja. Man har vel lov til at reagere på at blive grint af! 

Hør lige her, du spildte min til også da, var kørt ud til Nordkraft, og spurgte inden om prisen, samt om du kendte et sted i det fri? Ventede 15 min på dig, du var helt svingede med arme og opgivende inden du satte dig i bilen, du skulle bare have det her overstået, og var hamrende ligeglad med om det var ved hotellet tæt på Nordkraft parkeringsplads og havde ikke tid til og finde et sted i det fri, selv om du havde sagt ja inden, da jeg sagde nej til til og gør det her på Nordkraft, vendte hele dine øjne og humør og ville have 500kr for spildt tid, og sagde undskyld flere gange og tilbød dig og kører dig lige hvor du ville, men nej du du var stik tosset, så hvem var spildt hvem tid? Tror vi begge har

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.