Hop til indhold
Ggg123

Kildetortur (tickle torture)

Recommended Posts

Nogen der kan anbefale et sted hvor jeg kan blive bundet godt fast og kildet i en times tid? 

Der er flere der skriver det på deres "menu", men min erfaring er det godt kan svinge en del hvor gode pigerne faktisk er til det.  Det skal helst blive HELT uudholdeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ggg123 skrev, for 9 timer siden:

Nogen der kan anbefale et sted hvor jeg kan blive bundet godt fast og kildet i en times tid? 

Der er flere der skriver det på deres "menu", men min erfaring er det godt kan svinge en del hvor gode pigerne faktisk er til det.  Det skal helst blive HELT uudholdeligt :)

Ja hvis du er i nærheden af Vojens. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 13.7.2022 at 21:38:

@Ggg123 hvor i landet søger du

København er tættest på, men jeg kan jo flytte mig hvis det skal være...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ggg123 skrev, den 12.7.2022 at 00:10:

Nogen der kan anbefale et sted hvor jeg kan blive bundet godt fast og kildet i en times tid? 

Der er flere der skriver det på deres "menu", men min erfaring er det godt kan svinge en del hvor gode pigerne faktisk er til det.  Det skal helst blive HELT uudholdeligt :)

Fandt du en at prøve det med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
original_origi skrev, den 24.7.2022 at 19:48:

Fandt du en at prøve det med?

Jeg har ikke gjort noget ved det endnu, men det gør jeg nok snart... Tak til alle for input!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot lidt eftertanker:

Det glæder mig usandsynligt meget at se, at der måske er en voksende interesse for tickle torture/kildetortur i DK :rolleyes: Som det allerede blev formuleret i starten af tråden, så svinger det desværre utroligt meget, hvor gode/engagerede pigerne rent faktisk er som "ticklers". Jeg forestiller mig ikke, at dette nødvendigvis er anderledes blandt andre former for fetish, og jeg har personligt både gode and decideret dårlige oplevelser som kilde-sub (ticklee). Som al "leg" kræves der tillid, forventningsafstemning, erfaring og reel lyst fra begge sider, ellers bliver det hurtigt en disengageret omgang. 

"Kilde-stilen" bør også blotlægges: Ønskes der den hårde "trykken på ribben og fingre der bores dybt ind i kroppen" stil?  Eller den mere blide hvor pigens negle bevæger sig overalt på kroppen? Misforstå mig ikke her: Den "blide" stil er i min optik langt mere torturagtig end den hårde, og den kan drive mig fuldstændigt vanvittig, særligt hvis pigen har ægte/naturlige negle, og ved hvad hun laver :P 

Men dejligt at se, at der er nogle kvinder/dominaer herinde som responderer på henvendelsen, og det kunne da være interessant at få lidt information om jeres erfaringer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sukker og sukker over hvor meget jeg trænger til og blive kilder ihjel! Det er heller aldrig til og vide, om dem jeg kigger på, overhovedet er okay med kvindelige klienter.

Mangler nogen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MasterYoda skrev, for 26 minutter siden:

Har du selv prøvet kildetortur hos hende? :ph34r:

Nej men det faldt hende helt naturligt at bruge mig som skammel da jeg var bundet og at prikke til mine nosser da de var bundet op. Hun har en så stærk skadefro at man selv kan føle den, så hun vil bestemt nyde at kilde og kunne give følelsen videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...