Hop til indhold
mikkel15

Advarsel - 3 x "håbløse" tilfælde

Recommended Posts

Kære logebrødre,

Nu er det vist min til at stoppe med at "nasse" på andres historier uden selv at give mit besyv med.

Jeg er en mand primo 50, slank og "ordentlig" synes jeg selv.

Jeg forsøger at behandle dem jeg  møder på min vej ordentligt, jeg forbereder mig altid omhyggeligt hjemmefra, så jeg også er mest mulig "appetitlig" for hvem jeg nu måtte skulle besøge, aftalte penge, ingen prutten med prisen og så videre.

Mine preferencer er :

Yngre kvinder, milf, Thai massage og thai FP, og det seneste års tid er jeg blevet mere og mere tændt på dominans til mig (i den bløde ende)

Jeg skal hverken sparkes i bollerne eller voldtages med en hestepik - ingen disrespekt herfra til dem som søger dette -

Derudover står TS. Aktiv og passiv nu også rigtig højt på listen, jeg har ingen anelse om, hvor den fetisch pludselig er kommet fra :-).

Elsker sloppy deepthroat, som de fleste andre mænd og så videre.

Jeg har haft mange gode og frække oplevelser, og der kommer anmeldelser af nogle af disse i en lind strøm de næste uger.

Jeg har ingen "aktier" i nogen af de mennesker jeg besøger, og jeg fortæller tingene som jeg oplever dem 100% ærligt.

De sidste 14 dage har (og dette sker heldigvis sjældent - haft 3 totale nitter, og jeg tænker, at det er på sin plads at advare mod disse.

Den første kommer her, og så kommer der 2 mere efterfølgende.

Monika fra Letland, https://annoncelight.dk/showad/317634

Hun ser skide godt og fræk ud på sine billeder, og hun tilbyder en meget fin pakke som også includerer nogle tilvalg indenfor BSDM så som strapon, spyt i min mund så lige noget for den "gamle" her.

Aftalen som blev indgået for en uges tid siden skulle  være i Århus, da Monika på daværende tidspunkt var der.

Monika skriver et ret enkelt og rimeligt dårligt engelsk, men det lykkedes da at få en time på plads med diverse blandede bolscher, total pris 2.400.

Aftalen var, at jeg skulle komme kl 2000, og jeg bad hende derfor sende mig en adresse senest 1915, da jeg bo 30 km fra  Århus. Alt efter hvor hun bor og hvor man kommer ind i byen fra motorvejen, kan det sagtens tage 20-25 at komme ind igennem byen, finde parkeringsplads og så videre.

Jeg barberer bollerne, klipper neglene og bader som en rasende og begiver mig mod Århus.

1930 har jeg stadig ikke modtaget en adresse, hvorefter jeg rykker (på en pæn  måde)

1945 stadig intet svar.

1955 skriver jeg til Monika, at hvis jeg ikke hører noget nu, vender jeg kareten og kører hjem.

Stadig intet svar.

2017 skriver Monika (Vestergade) og et nummer som jeg her undlader at skrive. Jeg er på dette tidspunkt på vej hjem pisse arrig, men jeg gør mig alligevel den ulejlighed lige at tjekke adresse som viser sig at være en større ejendom med et hav af lejemål, altså har jeg stadig fået en hel adresse endnu med opgang, sal etc.

Jeg skriver til Monika, at det sgu ikke er i orden, at hun ikke bare har meldt afbud, hvorefter jeg modtager følgende sms :

I had customer, this is my fucking job!!

Jeg tænker, hun må være lidt stresset, og gider egentlig ikke gå videre ind i diskussionen, men skriver dog til hende, at det fremadrettet vil være hensigtsmæssigt lige at afsætte 10 minutter mellem kunderne så hun lige kunne få vejret, få vasket hænderne og måske også understellet og så iøvrigt allervigtigst have den pli at skrive til sin næste kunde, "sorry baby, I´m little bit delayed, can we postpone to 2030.

Hun får med andre ord bare slet ikke min varmeste anbefaling

Mikkel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...