Arne Diller 1019 Skrevet 17. Oktober, 2013 Det er jo efterårsferie, og så skal man jo sørge for lidt ekstra hygge Sad og kiggede på annoncelight, og faldt over en annonce der lige var lagt på. https://annoncelight.dk/annonce/78705/blowjob Hmm, et blowjob af en ung smuk pige, det skal jeg da prøve. Jeg skrev en mail, med mit telefon nr, og hun sendte en sms tilbage efter 5 minutter, super Hun bor i Albertslund, og vi aftaler et møde hos hende. Mig ind i kareten, og kursen sættes mod Vestegnen. Dukker op til aftalt tid, og en ung pige iført BH og trusser åbner døren. Hun er ikke ret stor, og vel nærmest tynd med meget små bryster (mindre end et nips?) og 22 år. Det er et rodet kollegieværelse, og der er vidst ikke blevet gjort hovedrent for nyligt. Fjernsynet kører på et eller andet musikprogram, jeg er for gammel til at forstå, og ovre i sengen ligger pigens kat og sover Jeg bliver vist ind i stuen, og efter tøjet er faldet, siger hun at jeg kan sætte mig i sofaen (vel nærmest en sovesofa med skrå ryg) Hun smider en pude på gulvet til hendes knæ, og insisterer på at jeg tager den anden pude til min nakke. Men det har jeg nu ikke brug for. Hovsa, vi må nok hellere lige gramse lidt på de bryster før vi går videre i programmet. Ingen problemer, hun lader villigt BH´en falde. Uha uha, små spidse bryster lige som man husker fra gamle dage. Den unge dame dykker herefter ned og tager dilleren i munden. Og så går det ellers op og ned, mens dilleren vokser og vokser. Selve blowjobbet er vel egentlig ok, men der mangler altså de reglementerede 0,1 bar´s undertryk, og tungen kunne nok også have være lidt mere flittig. Jamen det er jo mægtigt hyggeligt det hele, pigens hoved kører op og ned med noget der ligner 120 slag i minuttet, fjernsynet spiller en eller anden form for tekno-musik og katten tager en blunder. Men på en eller anden måde er der måske ikke så god karma alligevel, for det begynder at trække ud, og jeg er bange for, at pigen bliver helt svimmel af al den head banging Så galant tilbyder jeg, at hun kan sidde på sofaen mens jeg står op. Se det gør sgu underværker, nu kommer der fart over feltet, og snart når vi den længe ventede finale. Pigen sutter høfligt videre indtil hun ligesom fornemmer, at løgposen er ved at være tømt. Hun suser på toilettet og spytter ud, mens jeg står og trækker de sidste dråber ud af dilleren. Hun kommer ind med aftørrings papir til mig, og på med tøjet og af sted igen. Det var da en sjov oplevelse med en ung pige, men stedet er rodet, og kvaliteten egentlig ikke noget der kalder på en gentagelse. Så jeg tror jeg finder en anden næste gang. PS. Hvis andre skulle besøge hende, så skal i nok ikke snuppe en pude til nakken, for jeg kom til at spilde på en af puderne, så måske hænger den fast i håret når i går :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 17. Oktober, 2013 Arne D, Takker for super anmeldelse, og det er vel også lidt i den retning man kan forvente fra Annoncelight annoncører lidt spændene og frisk af den unge studine at tilbyde denne service. Måske skal din anmeldelse have ændret overskriften til Advarsel mht. klistrede puder . Hvis andre skulle besøge hende, så skal i nok ikke snuppe en pude til nakken, for jeg kom til at spilde på en af puderne, så måske hænger den fast i håret når i går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 17. Oktober, 2013 :lol: Super anmeldelse - tak. - og så siger man at humor er dårligt for potensen - griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Oktober, 2013 Super anmeldelse - tak. - og så siger man at humor er dårligt for potensen - griner Du fik måske mere jern på af den dårlige humor? Hå-hå-hå :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Diver1974 Skrevet 17. Oktober, 2013 ..... og en ung pige iført BH og trusser åbner døren. Hun er ikke ret stor, og vel nærmest tynd med meget små bryster (mindre end et nips?) og 22 år. ...... Tak for at du deler din oplevelse med os andre. Hvordan så hun ud i øvrigt? Havde hun et kønt ansigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 17. Oktober, 2013 Det sku da en mærkelig måde at udlevere pigen på .... du finder en amatør pige der søger lidt spænding og lommepenge hun invitere dig indenfor i sit hjem og så udstiller du hende på den måde føj da ! Arne Diller det sku ikke pænt gjordt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet 42 Skrevet 17. Oktober, 2013 Det sku da en mærkelig måde at udlevere pigen på .... du finder en amatør pige der søger lidt spænding og lommepenge hun invitere dig indenfor i sit hjem og så udstiller du hende på den måde føj da ! Arne Diller det sku ikke pænt gjordt . Jeg læste, så læste jeg din kommentar, og så genlæste jeg anmeldelsen. Kan ikke følge dig. Hvordan er det du mener han udstiller hende? Hvad er det lige præcist som ikke er pænt gjort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 17. Oktober, 2013 Tak for at du deler din oplevelse med os andre. Hvordan så hun ud i øvrigt? Havde hun et kønt ansigt? Ja jeg synes hun har et pænt ansigt. Hun kunne sagtens være naboens søde datter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 17. Oktober, 2013 Det sku da en mærkelig måde at udlevere pigen på .... du finder en amatør pige der søger lidt spænding og lommepenge hun invitere dig indenfor i sit hjem og så udstiller du hende på den måde føj da ! Arne Diller det sku ikke pænt gjordt . Jeg er da ked af at du synes jeg udstiller hende. Det synes jeg faktisk ikke at jeg gør. I mine øjne er hun en sød pige, og det har jeg da også givet udtryk for i min anmeldelse. Men jeg har givet en temmelig korrekt beskrivelse af mit besøg. Og det er vel ligesom det der er formålet med dette forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Oktober, 2013 Det sku da en mærkelig måde at udlevere pigen på .... du finder en amatør pige der søger lidt spænding og lommepenge hun invitere dig indenfor i sit hjem og så udstiller du hende på den måde føj da ! Arne Diller det sku ikke pænt gjordt . Jeg bliver selv meget forarget hvis der er nogen piger der bliver udstillet på en åbenlys nedgørende måde, men det er jeg ikke helt enig i at Arne Diller gør. Som Arne Diller selv skriver er meningen jo at det er en anmeldelse, altså hans helt egen personlige anmeldelse. At han f.eks. skriver " Fjernsynet kører på et eller andet musikprogram, jeg er for gammel til at forstå, og ovre i sengen ligger pigens kat og sover" siger vel mere om at han er en lidt distræt type af ældre karakter blandet med utrolig sjov humor :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 17. Oktober, 2013 Jeg bliver selv meget forarget hvis der er nogen piger der bliver udstillet på en åbenlys nedgørende måde, men det er jeg ikke helt enig i at Arne Diller gør. Som Arne Diller selv skriver er meningen jo at det er en anmeldelse, altså hans helt egen personlige anmeldelse. At han f.eks. skriver " Fjernsynet kører på et eller andet musikprogram, jeg er for gammel til at forstå, og ovre i sengen ligger pigens kat og sover" siger vel mere om at han er en lidt distræt type af ældre karakter blandet med utrolig sjov humor Se her skulle jeg måske føle mig nedgjort når Ironman kalder mig distræt og af ældre karakter. Men jeg tror sgu han tager pis på mig, og der skal jo meget mere til at ryste en gammel støder som mig Desuden, er jeg stor tilhænger af en solid omgang røg i herrernes omklædningsrum Som Ironman korrekt skriver, så er det jo min anmeldelse, og min oplevelse. Det er altid farligt kun at høre en historie fra en side, men mon ikke der har været andre på besøg hos den søde pige?? (hun havde fået mere end 100 mails da jeg var der) Lad os endelig høre deres version. Det kan jo være de er helt uenige med undertegnede, og på denne måde kan læserne jo også få et bredere erfaringsgrundlag at vælge oplevelser ud fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henryhill 3 Skrevet 18. Oktober, 2013 Det sku da en mærkelig måde at udlevere pigen på .... du finder en amatør pige der søger lidt spænding og lommepenge hun invitere dig indenfor i sit hjem og så udstiller du hende på den måde føj da ! Arne Diller det sku ikke pænt gjordt . Caspar agerer nok engang som en elefant i en glasbutik :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakob904 20 Skrevet 18. Oktober, 2013 Jeg har prøvet at få fat i hende uden held - inspireret af arne dillers inspirerende og sobre anmeldelse. men jeg har ikke kunne få kontakt til hende - er der andre end arbe der har været heldig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biot 87 Skrevet 19. Oktober, 2013 Jeg har prøvet at få fat i hende uden held - inspireret af arne dillers inspirerende og sobre anmeldelse. men jeg har ikke kunne få kontakt til hende - er der andre end arbe der har været heldig? Nej hellere ikke her . Vi må venter til hun sætte annoncen igen når hun er på igen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 19. Oktober, 2013 Hvor henne er hun i København ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4141 Skrevet 19. Oktober, 2013 Hvor henne er hun i København ? Der står i beretningen, at det er i Albertslund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Oktober, 2013 Jeg har heller ikke kunnet få fat på hende, og jeg skrev endda til hende lige da hendes annonce dukkede op :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 27. Oktober, 2013 Helt enig, Jeg synes også indlægget er pænt og sobert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 27. Oktober, 2013 Helt enig, Jeg synes også indlægget er pænt og sobert Og jeg er ligeledes helt enig. God beskrivende rapport over et besøg hos en sød pige, der nok ikke er pro men er ung og har brug for pengene. Rapporten er velskrevet og sober. Tak. Vil iøvrigt kigge efter annoncen og forsøge at få rapporten bekræftet in natura. 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 27. Oktober, 2013 Jeg syntesaltså at pigen udleveres lidt meget i indlægget. I skal tænke på det nok er en 100 % amatør pige der søger lidt spænding og nogle penge. Der er måske en grund til hun ikke svarer på mail`s lige nu ? Men det er der nok ikke nogen der har tænkt på !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 27. Oktober, 2013 Jeg synes beskrivelsen er lidt for ironiserende på pigens bekostning. Når man læser mellem linierne fremgår det at hun trods alt gør en hæderlig indsats. At det så ikke er helst professionelt er jo kun en charme, ellers kan man jo opsøge en mere erfaren pige på en velordnet klinik. Lad os håbe hun vender tilbage igen. Jeg synes ikke hun bliver udleveret for meget idet der ikke er nogle personlige kendetegn eller andet der gør at evt. bekendte kan genkende hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DFyr_36 183 Skrevet 28. Oktober, 2013 Honestly, jeg synes at folk der mener at der er blevet udleveret for meget i den oprindelige (og gode!) anmeldelse bør kigge indad og tænke over hvor der helt præcist er blevet udleveret? For jeg kan ikke se det. Tak for anmeldelsen! :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Testeron 12 Skrevet 28. Oktober, 2013 Hej medsammensvorne Er ny her på ero, men ikke helt ny i besøg og brug af div. dejlige damer i det ganske land... Besøgte den nok så omtalte unge dame i fredags og kan kun sige at hun er besøget værd.... som skrevet tidligere er hun ikke speciel erfaren og måske ikke den bedste til at sutte, men hun gør en ganske god indsats og er tilgengæld dejlig naturlig... Og køn, det er hun..... Tog et par dage inden jeg fik svar tilbage, men vente tiden værd.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg