aqunax 17 Skrevet 11. Juli, 2022 Hej kære læsere af denne, Jeg har i de sidste 9 år haft en skøn kæreste, alt imens jeg et par gange om året har besøgt glædespiger UDEN at min kæreste kender til det. Den dårlige samvittighed har aldrig ramt mig - før nu. Jeg plejer at fortælle mig selv, at jeg kan adskille sex fra kærlighed, hvorfor det har været nemt at ligge det fra mig, når jeg har besøgt en glædespige. Men i øjeblikket står jeg i en situation, hvor det lidt er som om, at den ubevidste dårlige samvittighed er akkumuleret til en sådan størrelse, at jeg har det elendigt med det, fordi jeg ved, hvor ked af det min kæreste vil være, hvis hun finder ud af det. Hvordan tackler i andre det? Vh Aqunax Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 11. Juli, 2022 Det er prisen du må tage med dig selv. Det vil være urimeligt at involvere hende i det nu. Overvej om du skal stoppe med GP eller alternativt kan du overveje om du vil sige til kæresten at du på en måde godt kunne tænke dig det. Så har hun en chance for at sige go eller no go fremover. nogle gange har vi mennesker følelser og lyster som vi ikke er stolte af. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 11. Juli, 2022 (edited) Personligt måtte jeg vælge... GP eller fast kæreste.? Jeg valgte single livet da et sted down the linie at man skal være tro overfor personen. Det er ret privat det man har sammen ,lyster hygge og intime ting kvinder tager meget tungt hvis de opdager man boller udenom. Hvis du har andre lyster som hun ikke ønsker kan jeg se problemet men være ærlig omkring dette selv det er et ømtålligt emne. For mit vedkommen ville min kæreste ikke dyrke oral eller anal samt sutte pik bare bolles direkte kontant. Der jeg ser problemet er sexen udvilker sig eller aftager i par/gift forhold. Hvis du ikke kan styre dine følelser og har skyld er det bedst du stopper og koncentere dig om det du har. Du skal kikke dig godt i spejlet og tag et direkte valg. Jeg har valgt at sugardate...og det virker fint til mig. Redigeret 11. Juli, 2022 af Kim Madsen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 11. Juli, 2022 Der er en tråd næsten magen til i general debat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 11. Juli, 2022 Kære @aqunax Helt enig med @Kim Madsen Kim Madsen skrev, for 12 minutter siden: Hvis du ikke kan styre dine følelser og har skyld er det bedst du stopper og koncentere dig om det du har. Uanset hvad, så er det meget individuelt og det er altid en masse faktorer som ikke er med, når sådan et spørgsmål bliver stillet her. Jeg har målt og vejet mine og taget min beslutning. Ingen ville reelt kunne råde mig eller tage beslutningen for mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 11. Juli, 2022 (edited) Tænk på hvis det var omvendt og din søde kæreste, knaldede med andre mænd et par gange om året uden du vidste det, hvordan ville du så selv have det ? Jeg syntes personligt at det er kujon artigt, men vil ikke blande mig i hvad andre gør . Jeg ville selv blive så dybt såret hvis det var mig som var udsat for bedrag på den måde . Håber du finder en løsning for dig og hende Redigeret 11. Juli, 2022 af Sportstossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 11. Juli, 2022 Sportstossen skrev, for 14 minutter siden: Tænk på hvis det var omvendt og din søde kæreste, knaldede med andre mænd et par gange om året uden du vidste det, hvordan ville du så selv have det ? Jeg syntes personligt at det er kujon artigt, men vil ikke blande mig i hvad andre gør . Jeg ville selv blive så dybt såret hvis det var mig som var udsat for bedrag på den måde . Håber du finder en løsning for dig og hende Enig jeg ville heller ikke gøre det. med mindre man havde en aftale om det. lyder ikke til det er tilfælde. Forstår heller ikke man har brug for en GP. hvis man har en sød kæreste som man elsker. og hvis man gør det alligevel kan man da i det mindste fortælle hende det. Af respekt for et andet menneskes følelser. kunne være man kunne finde en løsning. hvis det var noget sensuelt der manglede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 12. Juli, 2022 Den ærlige skrev, den 11.7.2022 at 15:22: Enig jeg ville heller ikke gøre det. med mindre man havde en aftale om det. lyder ikke til det er tilfælde. Forstår heller ikke man har brug for en GP. hvis man har en sød kæreste som man elsker. og hvis man gør det alligevel kan man da i det mindste fortælle hende det. Af respekt for et andet menneskes følelser. kunne være man kunne finde en løsning. hvis det var noget sensuelt der manglede. Ja i den perfekte verden har du ret så er den jo ikke så meget længere for mit vedkomne er det ikke så perfekt igen. Jeg har gennem 15 år arbejdet med at få sexen igen på En levende måde efter vi fik hus og børn. hvis sex var alt ville vi ikke være sammen hvis troskab var alt ville vi så heller ikke men vi er sammen endnu og det er jeg egentligt glad for. Jeg Tror såmænd hun ville tilgive mig men det ville ikke gøre hende gladere at vide hvad jeg laver fra tid til anden. men det ville ikke gå helt glat eller galt hvis hun opdagede det men jeg holder igen med sandheden fordi vores verden ikke er perfekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 13. Juli, 2022 Anders-and skrev, for 17 timer siden: Ja i den perfekte verden har du ret så er den jo ikke så meget længere for mit vedkomne er det ikke så perfekt igen. Jeg har gennem 15 år arbejdet med at få sexen igen på En levende måde efter vi fik hus og børn. hvis sex var alt ville vi ikke være sammen hvis troskab var alt ville vi så heller ikke men vi er sammen endnu og det er jeg egentligt glad for. Jeg Tror såmænd hun ville tilgive mig men det ville ikke gøre hende gladere at vide hvad jeg laver fra tid til anden. men det ville ikke gå helt glat eller galt hvis hun opdagede det men jeg holder igen med sandheden fordi vores verden ikke er perfekt Befriende med et udsagn fra en person der rent faktisk er i et forhold og kender til kompleksiteten og nuancerne. Det er lettere at have færdige holdninger hvis man bare savner en kæreste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 13. Juli, 2022 Jogge skrev, for 8 minutter siden: Befriende med et udsagn fra en person der rent faktisk er i et forhold og kender til kompleksiteten og nuancerne. Det er lettere at have færdige holdninger hvis man bare savner en kæreste. Tak jogge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 13. Juli, 2022 Du kan jo stoppe gp-besøgene nu. Du kan ikke ændre fortiden, men du kan sørge for at nutiden og fremtiden bliver anderledes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 14. Juli, 2022 Men erstat for Guds skyld (og din egen) ikke GP besøgene med en elskerinde hvis du ønsker at bevare dit ægteskab. Det er langt mere udfordrende for ægteskabet hvis det ikke er aftalt - det tager mere tid, og man risikere at blive oprigtigt forelsket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 14. Juli, 2022 Jogge skrev, for 57 minutter siden: Men erstat for Guds skyld (og din egen) ikke GP besøgene med en elskerinde hvis du ønsker at bevare dit ægteskab. Det er langt mere udfordrende for ægteskabet hvis det ikke er aftalt - det tager mere tid, og man risikere at blive oprigtigt forelsket. Helt enig. Det har jeg prøvet. Blev tilgivet men det er meget svært fordi der jo er føleleser involveret. Og ja man riskikerer at blive rigtigt forelsket. Men igen, det er jo lidt med hvem man er. tillid og trofasthed kan jo være mange ting. Det er jo mange der ikke vil være utro og så går de fordi de ikke kan klare sexen ikke er så god som den engang var. trofasthed kan også være at man bliver selvom der er dele af samlivet der ikke er perfekt. Jeg ville da ønske min hustrus sexlyst kom tilbage. Men det er nu engang sådan det er lige nu. Jeg tænker nok det ender godt og jeg er ok med st det er sådan jeg har valgt at deale med det. De andre to muligheder havde været st jeg var blevet en indestængt vred sur starut eller at jeg var gået. Men jeg synes det har værdi at vi har den dejlige familie vi nuengag har. så kan folk jo dømme det som umoralsk og alt muligt andet. Det gør jeg faktisk ikke selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 14. Juli, 2022 (edited) … And Justice for All skrev, for 18 timer siden: Du kan jo stoppe gp-besøgene nu. Du kan ikke ændre fortiden, men du kan sørge for at nutiden og fremtiden bliver anderledes. Ja det kan jo være. Jeg tror ikke min hustrus sexlyst kommer tilbage af jeg går rundt med blå boller og er rødkogende af sexuel underernæring. så jeg har egentligt ikke tænkt mig at ændre ved det. Jeg har lagt det ind i vores budget. Som jogge skriver så fungerer elskerinder bare ikke selvom det jo er ret let at finde en. Tinder dates er heller ikke lige mig og jeg kan heller ikke finde ud af at downloade tinder på min telefon uden man kan se jeg har gjort det. Så det kommer aldrig til at ske. det er blot et kompromis jeg har valgt at leve med. Det er sgu ikke alt sammen dårligt fordi sexen ikke er god i et ægteskab. Der er masser af kærlighed, blot på en anden måde. Og det er skønt at have familien sammen. Det ville bare ikke fungerer uden jeg gik til gp. Så ville jeg koge over :)) råd fra en der ikke har kone og børn og fælles netværk om hvordan man skal løse det i en familie er ca ligeså brugbare som råd om børneopdragelse fra unge der ikke har børn men som skrevet i starten: i har ret det er utroskab og i den perfekte verden en helt uacceptabel handling. Men husk blot at alt ideologi er farlig - selv blot Mette Frederiksen .)) Redigeret 14. Juli, 2022 af Anders-and Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 14. Juli, 2022 Den ærlige skrev, den 11.7.2022 at 15:22: Enig jeg ville heller ikke gøre det. med mindre man havde en aftale om det. lyder ikke til det er tilfælde. Forstår heller ikke man har brug for en GP. hvis man har en sød kæreste som man elsker. og hvis man gør det alligevel kan man da i det mindste fortælle hende det. Af respekt for et andet menneskes følelser. kunne være man kunne finde en løsning. hvis det var noget sensuelt der manglede. Jeg kunne godt tænke mig at høre en reflektion fra dig omkring hvor radialt ærlig du egentligt er overfor dine kærester ? fortæller du dem du er her? Man kan jo også argumenter Det er at lyve ikke at sige det fordi du jo ved det ville ændre et eller andet mellen jer. Ligeledes : hvor langt ville du selv gå hvis du havde familie børn hus firma venner og 30 års historie sammen og sexen var væk ? Hvad ville du så gøre ? Hvis du vidste du ikke kunne få en aftale ? Og hvorfor ville du vælge den vej du gør ? Og hvad ville gøre den ærlig ? husk jeg dømmer ikke er blot interesseret i din holdning fordi den er så langt fra min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 14. Juli, 2022 (edited) Anders-and skrev, for 37 minutter siden: Jeg kunne godt tænke mig at høre en reflektion fra dig omkring hvor radialt ærlig du egentligt er overfor dine kærester ? fortæller du dem du er her? Man kan jo også argumenter Det er at lyve ikke at sige det fordi du jo ved det ville ændre et eller andet mellen jer. Ligeledes : hvor langt ville du selv gå hvis du havde familie børn hus firma venner og 30 års historie sammen og sexen var væk ? Hvad ville du så gøre ? Hvis du vidste du ikke kunne få en aftale ? Og hvorfor ville du vælge den vej du gør ? Og hvad ville gøre den ærlig ? husk jeg dømmer ikke er blot interesseret i din holdning fordi den er så langt fra min. Først skal jeg lige sige jeg dømmer ingen. jeg skriver bare at jeg aldrig ville gøre det. Jeg har vel haft 4-5 rigtige kærester før jeg mødte min ex kone. og ja var den ene utro bag i en bil til en kro fest da jeg var 18 år. sagde det til hende næste dag som det første. min kone og jeg nåede at være gift i 23 år. aldrig som i aldrig så meget som kysset på en anden pige. før vi besluttede os at gå hver til sit. og vi havde fint sex liv men som de fleste forhold er der perioder der ikke sker en skid grundet børn og arbejde med mere. så kender rigtig godt kød sulten. er klar over man kan elske og holde af sin kone uden sex. og have en dejlig familie. men i min verden er skal man komme videre for selv om sex er dødt såre man den anden. har selv stået med valget familie børn hus alt det der. men jeg ved godt hvad det er der Holst mig tilbage. trykheden i at have en familie. når alt kommer til alt kan et forhold ikke holde i længden uden sex. hvis det kun er den ene der har lyst. håber det gav mening ps. Har ingen fast kæreste så ser ingen ide i de ved jeg er her inde. har dog et on off forhold til en GP. som jeg kærester lidt med. Hun ved jeg er her inde. men det er hun jo af gode grunde også selv. jeg såre jo ingen og har ingen forpligtigelse for andre end mig selv. Redigeret 14. Juli, 2022 af Den ærlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 14. Juli, 2022 Anders-and skrev, for 4 timer siden: Ja det kan jo være. Jeg tror ikke min hustrus sexlyst kommer tilbage af jeg går rundt med blå boller og er rødkogende af sexuel underernæring. så jeg har egentligt ikke tænkt mig at ændre ved det. Jeg har lagt det ind i vores budget. Som jogge skriver så fungerer elskerinder bare ikke selvom det jo er ret let at finde en. Tinder dates er heller ikke lige mig og jeg kan heller ikke finde ud af at downloade tinder på min telefon uden man kan se jeg har gjort det. Så det kommer aldrig til at ske. det er blot et kompromis jeg har valgt at leve med. Det er sgu ikke alt sammen dårligt fordi sexen ikke er god i et ægteskab. Der er masser af kærlighed, blot på en anden måde. Og det er skønt at have familien sammen. Det ville bare ikke fungerer uden jeg gik til gp. Så ville jeg koge over :)) råd fra en der ikke har kone og børn og fælles netværk om hvordan man skal løse det i en familie er ca ligeså brugbare som råd om børneopdragelse fra unge der ikke har børn men som skrevet i starten: i har ret det er utroskab og i den perfekte verden en helt uacceptabel handling. Men husk blot at alt ideologi er farlig - selv blot Mette Frederiksen .)) Jeg er i samme situation som dig - efter børnene kom, så har der været 0 sexlyst. Måske 1 gang på halvandet år nu. Men jeg har faktisk ikke dårlig samvittighed - for hver er alternativet? En elskerinde eller at blive skilt med stor smerte for børnene og alle andre? Med besøg hos gp er det 100% fysisk og ikke andet. Dit eneste alternativ er at fortælle at du ikke kan leve i et forhold uden sex - og det er der i øvrigt ingen der kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 14. Juli, 2022 … And Justice for All skrev, for 3 minutter siden: Jeg er i samme situation som dig - efter børnene kom, så har der været 0 sexlyst. Måske 1 gang på halvandet år nu. Men jeg har faktisk ikke dårlig samvittighed - for hver er alternativet? En elskerinde eller at blive skilt med stor smerte for børnene og alle andre? Med besøg hos gp er det 100% fysisk og ikke andet. Dit eneste alternativ er at fortælle at du ikke kan leve i et forhold uden sex - og det er der i øvrigt ingen der kan. Enig . Vi har dog en del sex men det er bare slet ikke nok og hun mangler den der “gå i byen uden trusser tilgang som hun havde da hun var ung” som jeg så køber mig til nu. Vi har den nære intimitets sex og det er for mig den essentielle. Unde den var jeg gået, men for at jeg skal være afballanceret og livsglad og kunne give den gas på arbejde og til fest er jeg sgu nød til st have lidt mere kolorit på sexlivet :)) Men vi er jo alle sådan most forskellige :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 14. Juli, 2022 Den ærlige skrev, 1 time siden: Først skal jeg lige sige jeg dømmer ingen. jeg skriver bare at jeg aldrig ville gøre det. Jeg har vel haft 4-5 rigtige kærester før jeg mødte min ex kone. og ja var den ene utro bag i en bil til en kro fest da jeg var 18 år. sagde det til hende næste dag som det første. min kone og jeg nåede at være gift i 23 år. aldrig som i aldrig så meget som kysset på en anden pige. før vi besluttede os at gå hver til sit. og vi havde fint sex liv men som de fleste forhold er der perioder der ikke sker en skid grundet børn og arbejde med mere. så kender rigtig godt kød sulten. er klar over man kan elske og holde af sin kone uden sex. og have en dejlig familie. men i min verden er skal man komme videre for selv om sex er dødt såre man den anden. har selv stået med valget familie børn hus alt det der. men jeg ved godt hvad det er der Holst mig tilbage. trykheden i at have en familie. når alt kommer til alt kan et forhold ikke holde i længden uden sex. hvis det kun er den ene der har lyst. håber det gav mening ps. Har ingen fast kæreste så ser ingen ide i de ved jeg er her inde. har dog et on off forhold til en GP. som jeg kærester lidt med. Hun ved jeg er her inde. men det er hun jo af gode grunde også selv. jeg såre jo ingen og har ingen forpligtigelse for andre end mig selv. Ja det giver mening. Vi har dog sex, og jeg tror du har ret et forhold uden holder ikke. men der mangler nogle af siderne og måske lidt frekvens så noget køber jeg mig til uden alt for meget dårlig samvittighed. Vi arbejder seriøst med at få det på niveau med fortidens storhed og det skal nok komme tror jeg. Og gør det det, så melder jeg mig af eg igen som jeg har gjort før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 14. Juli, 2022 (edited) Anders-and skrev, for 12 minutter siden: Ja det giver mening. Vi har dog sex, og jeg tror du har ret et forhold uden holder ikke. men der mangler nogle af siderne og måske lidt frekvens så noget køber jeg mig til uden alt for meget dårlig samvittighed. Vi arbejder seriøst med at få det på niveau med fortidens storhed og det skal nok komme tror jeg. Og gør det det, så melder jeg mig af eg igen som jeg har gjort før Jeg kan så godt forstå hvad du mener du mangler det rå og ucensureret sex. som da i mødtes. kender det så godt bare husk du har forandret dig. og hun har. det var det samme problem her. og vi kæmpede for at få det til at virke. men det kom aldrig tilbage. og faktisk mistede jeg lysten til hende. Og gad ikke knalde hende til sidst. det var mega kedelig sex. tror desværre bare det er sådan i mange forhold uden at vide det. krydser finger for det lykkes for jer. det er jo engang bedst for familien. en sidste ting. pas på med Gp. For det sex du få fra dem betaler du for. Og sjældent ikke Gp kaster sig over din pik på samme måde og betjener dig som en gud. men kan godt blive lidt skuffet når man så er sammen med andre piger. det er sket for mig ihvertfald. for det er noget andet. Og det er derfor de tager penge for det. Redigeret 14. Juli, 2022 af Den ærlige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 15. Juli, 2022 Min gode ven blev skilt efter konen bollede uden om...da hun sagde han var for kedelig i hverdagen...incl at han ikke brugte penge på hende. Imens han arbejde og betalt 60% af regningerne og fixed alt hjemme gik hun ibyen og fyrede den max for deres fælles penge. Da hun fandt en der betalt alt omkring hende ville hun skilles. Efter skilsmissen datede han andre kvinde med samme indstilling... Han moral blev til ....jeg betaler for sex når jeg lyster. Gik på tinder og fandt 3 damer der bare ville bolle i starten da tiden gik begyndte de at snakke om økonomi. Samlige kvinder stod til halsen med glæd og igen håber på en durian at hoppe i fælden. Mit råd var ...GP...besøg dem og find en fast at kneppe med. Idag boller han 5 faste løsligt efter behov just like me. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 15. Juli, 2022 (edited) Kim Madsen skrev, for 29 minutter siden: Min gode ven blev skilt efter konen bollede uden om...da hun sagde han var for kedelig i hverdagen...incl at han ikke brugte penge på hende. Imens han arbejde og betalt 60% af regningerne og fixed alt hjemme gik hun ibyen og fyrede den max for deres fælles penge. Jeg må desværre sige, at det minder en del om det jeg selv var udsat for, i forbindelse med min skilsmisse for over 30 år siden. Det havde så et lidt andet 'twist', og var faktisk adskilligt værre. Der er eet eller andet med kvinder, mænd, magt og relationer der giver problemer ... Her er der faktisk en del GP'ere der har en rigtig god forståelse for, at nogle mænd er 'klemt' i det personlige, omkring relationer. Jeg har haft en stribe helt fantastiske snakke med en GP, som blandt andet gik på netop dét - også fordi vi har nogle fælles, hårde erfaringer ... Kvinder er skide søde, og vi ville hente stjernerne ned fra himlen til dem hvis vi kunne ... Men kvinder er så desværre ikke altid engle ... Redigeret 15. Juli, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 15. Juli, 2022 (edited) sneræven skrev, for 22 minutter siden: Jeg må desværre sige, at det minder en del om det jeg selv var udsat for, i forbindelse med min skilsmisse for over 30 år siden. Det havde så et lidt andet 'twist', og var faktisk adskilligt værre. Der er eet eller andet med kvinder, mænd, magt og relationer der giver problemer ... Her er der faktisk en del GP'ere der har en rigtig god forståelse for, at nogle mænd er 'klemt' i det personlige, omkring relationer. Jeg har haft en stribe helt fantastiske snakke med en GP, som blandt andet gik på netop dét - også fordi vi har nogle fælles, hårde erfaringer ... Kvinder er skide søde, og vi ville hente stjernerne ned fra himlen til dem hvis vi kunne ... Men kvinder er så desværre ikke altid engle ... Giver dig 100% eninghed på dette område. Havde flere GPer jeg talte rigtigt godt sammen med og datede lidt med. På grund af twist omkring kærlighed og pengesex havde flere GPer også behov for at dumpe der problemer af på mig. Betro sig er en hellig ting eller fremmed dog har jeg nydt at dele mine erfaringer med dem og omvendt. Verden er hård i GPers verden og mange søger venlige kunder de kan slappe af med og nyde sex med. Min bedste oplevelse var med en Ungarnsk GP kvinde der bollede i Danmark for at få penge nok til st lavet deres lejelighed derhjemme. Da jeg spugte ind om kæresten viste hun bollede heroppe sagde hun nej og fortalt hun arbejde på kontor som dække. Vi talte utroligt godt samnen og jeg købte sex 7-8 gang hver gang hun besøgte danmark. Flere gange var hun vild forviret omkring sine følelser omkring GP livet men nød mig hver gang som kærestesex da hun slappede af med mig og fik afløb. Flere gange sagde hun jeg kneppede bedre en kæresten hjemme og min pik var hendes eje. Da vi begyndt sexe uden kondom og jeg befand mig mere hos hende end min lejelighed datede vi uden betaling og bollede som rotter og kaniner i weekenderne. Hun holdt 1 års pause men kommer jævnligt til Dk i 3 mdr som GPer. Besøger hende 2 gang i de perioder hun er her og har det dejligt sammen. Hun er næsten som en søster for mig og hun betragter som hendes bedste ven. Hun har lært mig en del om livets sorte side som GPer. Har reddet hende ud af diverse twist med kunder når hun køre escort om aften da jeg kørte som chauffør for hende og måtte afklare problemer/betaling/tæsk mv. Redigeret 15. Juli, 2022 af Kim Madsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg