Hop til indhold

Min veninde drømmer om at prøve sex med en Shemale

Featured Replies

Skrevet

Min veninde har en stærk fantasi, som vi i fællesskab leger med at afprøve. Hun vil vildt gerne prøve at have sex med en Shemale og vil gerne gøre det sammen med mig.

Min fornemmelse er, at mænd gerne vil afprøve deres bi-side ved at være sammen med en “kvinde med pik”, mens det omvendt for min veninde handler om en “mand med bryster” ^_^

Jeg har set, at enkelte Shemales annoncerer med at tage par, men jeg har en eller anden formodning om, at Shemales i virkeligheden kun tænder på mænd og ikke på kvinder - og det skal være min veninde og ikke mig, det er i centrum. :o

Jeg  eftersøger derfor herinde viden, erfaringer og gerne anbefalinger til oplevelsen.

Redigeret af LoveGirls

Skrevet
LoveGirls skrev, for 49 minutter siden:

mens det omvendt for min veninde handler om en “mand med bryster” ^_^

Dem er der ellers nok af ;-)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 59 minutter siden:

Dem er der ellers nok af ;-)

True, men så følger der som regel så meget andet ekstra krop med, som måske ikke er så sexet ^_^

Redigeret af LoveGirls

Skrevet

Tja bum. I skal nok drøfte grænser grundigt igennem inden I kaster jer over eventyret. Hvad vil I gå med til? Antager at du er mand, og der er lang i mellem at ville gøre en veninde glad til pludselig at få noget op bag i. Så først og fremmest skal du tænke igennem hvad du vil være med til. Herefter skal din veninde også tænke hvad hun vil være med til, både med dig og transpersonen. Spørgsmål om hvem skal penetreres, hvem skal sutte, skal pigen være i centrum og hvad er din rolle i det hele skal I have styr på. 

Ellers skal I bare finde den rigtige trans GP. Her vigtigt at GPen flugter med hvad I gerne vil have. Ikke mindst ift passiv/aktiv kan være vigtig. Hun skal også være en I begge tænder på. Der er en del trans GP som tilbyder service til par. Bør ikke være svært at finde en.

Sidst så ville jeg give mig god tid. Lad være med at vælge 30 min, men hellere 1 time til 1 1/2 time. Så kan I tage det med ro og arbejde jer ind på hvad I gerne vil have ud af det. Husk også  at aftale et safe word som I kan bruge hvis jeres grænser bliver brudt, eller I pludselig fortryder.

Held og lykke. En anmeldelse af oplevelsen vil være mere end velkommen. 

Skrevet
LoveGirls skrev, for 10 timer siden:

Min veninde har en stærk fantasi, som vi i fællesskab leger med at afprøve. (...) og vil gerne gøre det sammen med mig.

(...)

Jeg  eftersøger derfor herinde viden, erfaringer og gerne anbefalinger til oplevelsen.

Masterfelix000 skrev, for 9 timer siden:

I skal nok drøfte grænser grundigt igennem inden I kaster jer over eventyret. Hvad vil I gå med til? (...)

Perfekt indledende råd og vejledning.

Det er så uhyre essentielt at i har jeres ønsker og grænser opridset, så der ikke sker noget uønsket under legen for jer individuelt, som venne-par, men også på tværs af legen med en shemale.

Akkurat som at tilkøbe en trekants-oplevelse med en anden mand el. pige.

Når i har det på plads, kan i groft opridse præmissen her, og så er det meget nemmere for os at vejlede jer mod en shemale der evt. kan hjælpe jer i mål ;)

Skrevet

@LoveGirls Det bedste bud jeg kan komme på lige på stående fod er Alana, jeg ved hun har tilbudt 3kant med en af hendes egne veninder før, om hun tilbyder til dig og din veninde ved jeg ikke, men det er da værd at spørge - medmindre din veninde vil ha en en mand med bryster, for det er hun ikke, hun er bestemt en super fin pige med en pik.

Jeg selv har mødt Alana mange gange, men aldrig hvor vi var flere end hende og mig.

Alana tror jeg typisk er her 10 dage ca. hver 2. Måned.

Skrevet
  • Author
Masterfelix000 skrev, for 19 timer siden:

Tja bum. I skal nok drøfte grænser grundigt igennem inden I kaster jer over eventyret.

Argent skrev, for 10 timer siden:

Det er så uhyre essentielt at i har jeres ønsker og grænser opridset, så der ikke sker noget uønsket under legen for jer individuelt, som venne-par, men også på tværs af legen med en shemale.

Tak for gode input. Grænser og aftaler har vi nu helt styr på, det er jeg ikke bekymret for. Mine overvejelser går mest på, om man overhovedet kan finde en Shemale, som er oprigtigt med på at have sex med en kvinde? Det er hele formålet, at min veninde skal mærke både pik og bryster. Jeg skal som udgangspunkt ikke deltage aktivt.

Jensens skrev, for 8 timer siden:

@LoveGirls Det bedste bud jeg kan komme på lige på stående fod er Alana, jeg ved hun har tilbudt 3kant med en af hendes egne veninder før, om hun tilbyder til dig og din veninde ved jeg ikke, men det er da værd at spørge - medmindre din veninde vil ha en en mand med bryster, for det er hun ikke, hun er bestemt en super fin pige med en pik.

Tak for buddet, men det er vigtigt, at Shemalen har både bryster og pik, og kan bruge sidstnævnte med en kvinde. ^_^

Skrevet
LoveGirls skrev, for 2 timer siden:

Tak for buddet, men det er vigtigt, at Shemalen har både bryster og pik, og kan bruge sidstnævnte med en kvinde. ^_^

Jamen som jeg skriver jo også at hun er en flot pige med en pik. Hun har flotte bryster og jeg tror der er en god chance for at hun også kan bruge pikken med en kvinde, prøv at spørg hende når hun er her, i denne anmeldelse får hun i hvert fald et blow af en kvinde.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/78126-alana-og-kristyn/?tab=comments#comment-674024

Når Wikien kommer op tror jeg du kan se hende her:

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4438&lan=en

Skrevet
LoveGirls skrev, for 3 timer siden:

Tak for gode input. Grænser og aftaler har vi nu helt styr på, det er jeg ikke bekymret for. Mine overvejelser går mest på, om man overhovedet kan finde en Shemale, som er oprigtigt med på at have sex med en kvinde? Det er hele formålet, at min veninde skal mærke både pik og bryster. Jeg skal som udgangspunkt ikke deltage aktivt.

Nu ved jeg ikke hvor i landet i søger men prøv hende her.

https://annoncelight.dk/showad/347377

Redigeret af Mister12

Skrevet
  • Author
Jensens skrev, for 2 timer siden:

Jamen som jeg skriver jo også at hun er en flot pige med en pik. Hun har flotte bryster og jeg tror der er en god chance for at hun også kan bruge pikken med en kvinde, prøv at spørg hende når hun er her, i denne anmeldelse får hun i hvert fald et blow af en kvinde.

Undskyld, så misforstod jeg dig. Hun lyder som det rigtige bud. Mange tak.

Skrevet
LoveGirls skrev, for 43 minutter siden:

Det er København. Men synes også jeg har set hende i København nogen gange. Mange tak, jeg holder øje.

Ja hun har også været i København flere gange.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft en del trekanter med min x som der var biseksuel og det var både med piger samt transer… Så kan helt klart anbefale detZz

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.