Hop til indhold

Lizbeth i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Der er ret mange anmeldelser af hende. Næste alle positive og hun er helt klart på min ønskeliste selvom jeg ikke har været forbi endnu.

Der er også link til mange af anmeldelserne i hendes annonce

Skrevet

Øv...Syntes godt nok Lizbeth er meget i Aarhus :(

Det er også en skøn by med flotte piger, men nogen hovedstad bliver det næppe.

Så spørgsmålet er om Lizbeth har fået så meget smag for Jylland at hun *GISP*..... aldrig kommer til Kbh....? 

Skrevet

Der er ingen over, og ingen ved siden af. Hun er bare helt unik, og en kæmpe gave til branchen. Det værste der kan ske ved at besøge hende, er at man kan blive forelsket og ikke kan glemme hende igen. Jeg håber hun snart kommer tilbage til Aalborg.

Skrevet
Bossy skrev, for 12 minutter siden:

Der er ingen over, og ingen ved siden af. Hun er bare helt unik, og en kæmpe gave til branchen. Det værste der kan ske ved at besøge hende, er at man kan blive forelsket og ikke kan glemme hende igen. Jeg håber hun snart kommer tilbage til Aalborg.

Ja, men en smule ærgeligt at hun ikke svarer på ens besked(er) om tak fordi hun er så smuk og så også hvornår hun prøver nogle andre byer end Aarhus og møder nogle andre og måske mere flotte mænd end dem der findes i Aarhus...

Skrevet
ppd skrev, for 2 timer siden:

Ja, men en smule ærgeligt at hun ikke svarer på ens besked(er) om tak fordi hun er så smuk og så også hvornår hun prøver nogle andre byer end Aarhus og møder nogle andre og måske mere flotte mænd end dem der findes i Aarhus...

Det sker jo ikk. De flotteste er jo i Aalborg og Aarhus 

ps: ironi kan forekomme 

Redigeret af LillePalle99

• 1 month later...
Skrevet
Oliekongen skrev, for 12 timer siden:

Nogen der ved om @LizbethPrecious1 kommer tilbage til Danmark?

Eller er hun helt stoppet? Det ville være trist.

Jeg mener, hun var i Danmark i juni.

Skrevet

Jeg mener hun sagde, hun kom igen i  oktober. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.