Hop til indhold

Chanelsafir Vestjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde
Jeg var hos Chanelsafir i Skjern i efteråret, og kunne godt tænke mig at besøge hende igen, men kan ikke finde hendes annonce mere !!
Er der nogle som ved om hun er væk fra markedet ?? Lidt mærkeligt, for hvis man åbner hendes annonce på de anmeldelser, der ligger herinde, er der ingen problemer.
Hun svarer heller ikke på sms !!

Redigeret af kette

Skrevet

søg under jylland.

Så dukker hun op med en gammel annonce.

Skulle after sigende stadig være på arbejde

Prøv at kontakte hende

Skrevet
  • Author
lotus skrev, for 15 timer siden:

søg under jylland.

Så dukker hun op med en gammel annonce.

Skulle after sigende stadig være på arbejde

Prøv at kontakte hende

Hvis det er på AnnonceLight du mener, har jeg prøvet.
Eller er det på andre sider ?

Skrevet
kette skrev, for 22 minutter siden:

kette skrev, for 23 minutter siden:

så hende på annonce ligth igår. Godt nok en gammel annince, men prøv at kontakte hend. Jeg har ikke været der

Skrevet
kette skrev, for 16 timer siden:

Hej herinde
Jeg var hos Chanelsafir i Skjern i efteråret, og kunne godt tænke mig at besøge hende igen, men kan ikke finde hendes annonce mere !!
Er der nogle som ved om hun er væk fra markedet ?? Lidt mærkeligt, for hvis man åbner hendes annonce på de anmeldelser, der ligger herinde, er der ingen problemer.
Hun svarer heller ikke på sms !!

Hun er aktiv igen, efter en pause. Annonce er opdateret Idag. 

https://annoncelight.dk/showad/305906

Skrevet
Mthom skrev, for 56 minutter siden:

Hvad tilbyder hun og er det godt

Hun tilbyder massage,superfransk og blide former for sex.Ja det er godt uanset hvilken afslutning man vælger.

Skrevet

Hvad ligger hendes priser på?

Jeg har ikke besøgt en pige i mange år men jeg overvejer om jeg skal spare op til at besøge Chanelsafir og få massage med afslutning.

• 3 months later...
Skrevet

Hej..sidder sgu og er lidt skuffet, troede jeg havde en aftale, efter hun skubbede den fra igår til samme tid idag.. da jeg har et godt stykke vej kører jeg hjemmefra i god tid, og sender SMS om at få adressen..til sidste skriver hun at hun var i tvivl om vi havde aftale..og nu passer det ikke igen..og hun vil rykke den til tredie dag..har andre oplevet lignende?..jeg er tvivl hvor seriøs hun er, må jeg indrømme..og nu har jeg ikke mere tid i denne uge..så er bare lidt træt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.