Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved godt at der er flere anmeldelser af Beni, men var forbi hende idag søndag til en times seance, og F… hvor jeg blevtaget med storm.

https://annoncelight.dk/showad/273146

Hun snakkede og undskyldte meget at det lugtede meget af mad men de havde lige spist, men det rørte nu ikke mig.

Skal dog sige at hun var i sit es idag, havde ikke engang fået en hurtig skyller før hun kælede for en og lagde op til narrestreger.

Inden jeg blev beordret på briksen startede hun med et økoblow og jeg masserede hendes nakke lidt hvilket førte til at hun glemte alt om lillemanden og begyndte at knurre kælent. Hun begyndte at gnubbe sig op af en og ville have mere så det endte med at det var mig der masserede hende de først 10 min og det var faktisk fedt at se og mærke hende vride sig under ens behandling. Pludselig kom hun dog i tanke om at det var mig der skulle have tur, så fik så hatten passede før jeg blev vendt om og tingene tog fart.

Hvad der her efter skete behøver sikkert ingen omtale udover at hun var fantastisk og fik en helt ud i tovene, dog var det ikke lige min dag til sidst, men det er nu ikke hendes skyld tværtimod 

sted 10 pænt og rent og fin bad

Beni 10 for hun var sgu dejlig, kommer helt sikkert igen

pris for 60min standart Vejle pris

Skrevet

Hvilken karakter giver du for en standard vejle pris

Skrevet

mod tåber kæmper selv guderne forgæves :shock:

god anmeldelse :rolleyes: måske man sku prøve det der tai noget

Skrevet

Hej.  Er jeg den eneste der syndes at Beni dårlig mund hygiejne, hun har virkelig dårlig ånde, har stoppet flere gang med tunge kys... :-o

Skrevet
mand38 skrev, for 4 timer siden:

Hej.  Er jeg den eneste der syndes at Beni dårlig mund hygiejne, hun har virkelig dårlig ånde, har stoppet flere gang med tunge kys... :-o

Sjovt du nævner dette......har faktisk oplevet denne dårlige thai-ånde en del steder efterhånden......ligeledes kan der lugte som en hel thai-snask-grillbar når man kommer ind.....selv ved middagstid. Nu når de spiser disse stærkt, krydrede måltider på alle tider af døgnet, skal de dælme være topopmærksomme på deres mundhygiejne...(samt udluftning)...er selv overdrevent påpasselig med denne hygiejne når jeg besøger gp. 

Det er bare et turn off, når disse piger ånder denne rådne, fæle lugt i ens ansigt......kommer aldrig igen hvis dette sker....ærgerligt for Beni ser ellers fræk ud, men ingen dårlig ånde til mig, tak.

Skrevet
  • Author
GIANT COCK skrev, for 6 timer siden:

Sjovt du nævner dette......har faktisk oplevet denne dårlige thai-ånde en del steder efterhånden......ligeledes kan der lugte som en hel thai-snask-grillbar når man kommer ind.....selv ved middagstid. Nu når de spiser disse stærkt, krydrede måltider på alle tider af døgnet, skal de dælme være topopmærksomme på deres mundhygiejne...(samt udluftning)...er selv overdrevent påpasselig med denne hygiejne når jeg besøger gp. 

Det er bare et turn off, når disse piger ånder denne rådne, fæle lugt i ens ansigt......kommer aldrig igen hvis dette sker....ærgerligt for Beni ser ellers fræk ud, men ingen dårlig ånde til mig, tak.

Vil nu hertil sige at hun på ingen måder havde problemer med hendes ånde, kun at køkken/ opholdsrummet duftede af thaimad hvilket ikke rører mig på nogen måde. Lokalet vi befandt os i havde heller ikke nogen dårlig klima

• 2 months later...
Skrevet

Så blev det min tur igen til at besøge Beni.

Døren stod på klem så kunne gå lige ind. Dejligt ikke fordi jeg er bange for at blive genkendt, men fordi det viser hun ventede på mig.

fik et dejligt kys og velkommen. Et hurtigt bad og så i gang. Jeg sad på briksen og hun dykkede ned til de ædlere dele som ventede på hendes tunge. Hold kæft hun gør det godt. Efter et stykke tid sagde hun at den da vist var klar til en omgang sex. På med gummiet. Og så i gang. Åh hun er dejlig stram og ser ud til at nyde det. Fik også pussy gliding og en 69. Men en halv time gik alt for hurtigt.

så jeg må snart afsted igen. Men denne gang 1 time.

Redigeret af Ennig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.