Hop til indhold

Er i blevet taget med fingrene i kagedåsen??

Featured Replies

Skrevet

Er nogen af Jer blevet taget i at besøge GP?

Risikoen er vel drastik lavere end en elskerinde/ bolleveninde/ one night tænker Jeg. Du sletter korrespondance og GPS og så er der vel ikke mere i det

Skrevet
Bib skrev, for 12 timer siden:

Er nogen af Jer blevet taget i at besøge GP?

Risikoen er vel drastik lavere end en elskerinde/ bolleveninde/ one night tænker Jeg. Du sletter korrespondance og GPS og så er der vel ikke mere i det

Har direkte blevet taget med pikken oppe i kagedåsen med en veninde til min kæreste som jeg bollede til en fest da jeg var 18 år.

Min kærestes veninde var utroligvfræk og var altid på jagt efter en der var villig at kneppe hende.  Hun så godt ud og var utrolig smuk med god nødder langt mørk hår og en smuk stor røv. 

Vi var stinkede fulde hele banden da jeg befandt mig i en sexlyst min kæreste ikke ønskede at nyde med mig og hendes veninde var mere en villig til min ønskeleg med tog pikken over og venindes lyster gik vi  op og vi befand os i et værelse hvor vi kneppe løs.

I en stående doggy med stiveret godt oppe i venindens røv og begge hænden omkring hende fyldige meloner D str blev døren åbnet og min kæreste stod i døråbning.

Lorte senarie..men dog ikke uden at vi fik snakket alvorligt omkring vor sexbehov og lyster. Vi måtte nok indse at jeg var manglede et behov i sengen hun ikke magtede og selv manglede godtog min action med veninden. Senere aftalte vi åben forhold og uden at knyg var hun sammen med min bedste ven som havde en kæmpe stor pik 20 cm i slap hvor hun indrømmet hun elskede en stor kæp hvor min lå lang nede på 15cm. 

Vi bollede løs ved siden af i lang tid men det holdte ikke. Var sammen med veninden rigtigt meget med da jeg er vild med anal og kunne nyde dette med hende incl fuld deep T incl slug af sperm i halsen blev vi mere  og mere sexvenner.

Det eneste posetiv i dette at nogen gange tager ting et vending til det bedre end det væreste

Har været i forhold med en GPer i 2 år hvor intimt behov blev dækket fuldt ud sf begge partner. Det sværeste var at vide at andre stikker deres pikke i din kæreste i dagtimerne og derefter om aften er det din tur.

Redigeret af Kim Madsen

Skrevet

"Har været i forhold med en GPer i 2 år hvor intimt behov blev dækket fuldt ud sf begge partner. Det sværeste var at vide at andre stikker deres pikke i din kæreste i dagtimerne og derefter om aften er det din tur." 

Det er sjovt så forskelligt vi mennesker kan være. Det der er de fleste mænds mareridt, er mit drømme scenarie. Ekskonen var glædespige i 6 år, og jeg lå og ventede med stiv pik,  på at hun kom hjem og fortalte om sine kunder, og hvad de havde lavet :-)

Skrevet
Monte skrev, for 10 timer siden:

"Har været i forhold med en GPer i 2 år hvor intimt behov blev dækket fuldt ud sf begge partner. Det sværeste var at vide at andre stikker deres pikke i din kæreste i dagtimerne og derefter om aften er det din tur." 

Det er sjovt så forskelligt vi mennesker kan være. Det der er de fleste mænds mareridt, er mit drømme scenarie. Ekskonen var glædespige i 6 år, og jeg lå og ventede med stiv pik,  på at hun kom hjem og fortalte om sine kunder, og hvad de havde lavet :-)

Uha. Endnu være at vide dette.

Vi havde en klar aftale ikke at tale omkting dette og værne om vor lille verden.

Ikke for at trække i langdrag...var kæresten(GP) træt af sex efter at have 5 - 6 fyr der havde banket løs i underlivet ende vi tit ud i blowjob og fisseslikker med orgasme udløsning af begge partner.

Da det træk ud til længere åbningstider smed jeg håndklædet i ringen og trak stikket ud.

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 10 timer siden:

Uha. Endnu være at vide dette.

Vi havde en klar aftale ikke at tale omkting dette og værne om vor lille verden.

Ikke for at trække i langdrag...var kæresten(GP) træt af sex efter at have 5 - 6 fyr der havde banket løs i underlivet ende vi tit ud i blowjob og fisseslikker med orgasme udløsning af begge partner.

Da det træk ud til længere åbningstider smed jeg håndklædet i ringen og trak stikket ud.

For mig var det helt vildt frækt og høre, om hvordan de hver især havde havde kneppet hende, gerne så detaljeret som muligt...altså var det blidt og stille og roligt, eller bankede han den i bund så nosserne klaskede mod hendes baller. 

Havde han en stor tyk pik var det et ekstra kick. 

Tændte meget på at alle og enhver kunne ligge lidt mønt, og min kone så villigt spredte ben, for unge som ældre. Om det var var etniske danskere eller arabere, afrikanere eller what not, var lige meget. 

Jeg er klar over at jeg nok er en sjælden race, siden jeg har det sådan, men kan sige med hånden på hjertet, at jeg var så liderlig når hun kom hjem, med øm fisse og en kuvert fyldt med penge, at jeg aldrig holdt mere end 2min når jeg gled op i hendes dejlige brugte og udkneppede fisse... 

Skrevet

Jeg har kun været vidne eller "den anden part" så og sige en enkel gang i saunaklubben.. Det var heeeelt sikkert sjovere for os piger end for manden der skulle listes ud forbi hans gudesmukke kone:ph34r:.. 

Det var noget rigtig bøvl med kun en udgang og en meget klog dame der påstod hun skulle møde sin mand på stedet.. Vi kunne jo ikke så godt nægte hende adgang så hun måtte ind i venteværelset og står som lå lige ved siden af det værelse hvor jeg havde hendes meget fulde mand liggende der skulle sniges ud.. Han var lige ved at springe over rækværket for at undgår en konfrontation.. Jeg har altid efterfølgende overvejet hvad fulan der er sket da hun endelig har fundet ham hvorend han så tog hen:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Altså Frank Hvam biler jo taget af mia i klovn det slap Han da nogenlunde fra vil jeg mene :) 

Skrevet

Det var først efter han var smuttet jeg kom i tanke om at fortælle ham at han nok bør smide sin mobil i en skraldespand og lades som om den var blevet stjålet da det helt 100 er sådan hun har fundet ham fordi hun havde ringet 34 gange til ham:ph34r:.. Jeg håber han selv fik tanken da han er blevet ædru:P.. 

Skrevet
Monte skrev, for 21 timer siden:

For mig var det helt vildt frækt og høre, om hvordan de hver især havde havde kneppet hende, gerne så detaljeret som muligt...altså var det blidt og stille og roligt, eller bankede han den i bund så nosserne klaskede mod hendes baller. 

Havde han en stor tyk pik var det et ekstra kick. 

Tændte meget på at alle og enhver kunne ligge lidt mønt, og min kone så villigt spredte ben, for unge som ældre. Om det var var etniske danskere eller arabere, afrikanere eller what not, var lige meget. 

Jeg er klar over at jeg nok er en sjælden race, siden jeg har det sådan, men kan sige med hånden på hjertet, at jeg var så liderlig når hun kom hjem, med øm fisse og en kuvert fyldt med penge, at jeg aldrig holdt mere end 2min når jeg gled op i hendes dejlige brugte og udkneppede fisse... 

I starten var det frækt...især at fissen var helt åben og kampklar til min stive pik og hul 2 stod på vidgab. Senere var det som om sexen stod stille for hende og hun betragtede min krop/pik/tilstedværelse som en kunde hun lige havde haft.

Vor steder vi kneppede var mest i badet og stue/sofa da hun kneppede mest i sengen.

Hendes bedste stilling var cowgirl bagfra og liggende på albuerne med røven oppe højt fra gulvet og op fra sofaen hvor jeg tog hende hård i 1 og 2eren på skift. 

Hun tændt vildt på at blive fuldt i begge huller og stoppede ikke før jeg fyret kanonen af i begge åbninger.

Hun slugt sperm hos kunderne og ikke mit.

Til sidst ville hun gerne have faste ikke kondom kunder der betalt 5000 til 7000 pr 2 timers bolle tid....det var der jeg stod af. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Jeg har kun været vidne eller "den anden part" så og sige en enkel gang i saunaklubben.. Det var heeeelt sikkert sjovere for os piger end for manden der skulle listes ud forbi hans gudesmukke kone:ph34r:.. 

Det var noget rigtig bøvl med kun en udgang og en meget klog dame der påstod hun skulle møde sin mand på stedet.. Vi kunne jo ikke så godt nægte hende adgang så hun måtte ind i venteværelset og står som lå lige ved siden af det værelse hvor jeg havde hendes meget fulde mand liggende der skulle sniges ud.. Han var lige ved at springe over rækværket for at undgår en konfrontation.. Jeg har altid efterfølgende overvejet hvad fulan der er sket da hun endelig har fundet ham hvorend han så tog hen:P.. 

Stod i en thai klinik og skulle have tantramassage og fuld pakke da jeg lå på briksen med pikken godt oppe i massøren høre jeg en dame komme ind .pludselig kom damen ned og rev døren op og så mig med massøren i en doggystil og måbede vildt...tror hun tog den forkerte værelse hvor hun havde bestilt massage da jeg øjeblinkede til hende blev hun vild rød i hovede men stod stadigvæk og kikkede med åben mund. Ikke fordi jeg blev negativ at en fremme stod derog så mig bolle en men  blev jeg mere erotisk tændt. Hun betragtede os i døren og kikkede liderligt på os begge. Da massøren ikke kunne se hende da hun havde hovede dybt begravet i en pude og røven til lage hun ikke mærke til damen da hun stønnede vildt højt. Efter 2 min lukkede hun døren og gik.tror hun blev tændt og liderlig. Da det tændt mig vildt at se en anden kvinde blive liderlig kom jeg vild oppe i massøren bagfra i doggy. Utroligt nok var damen i klinikens værelse ved siden og da min tid var slut kikkede jeg lige ind ..hun blev vild forbløffet og jeg gen øjneblinkede til hende og det sammen gjorde hun...døren blev lukket og jeg gik

Skrevet

"I starten var det frækt...især at fissen var helt åben og kampklar til min stive pik og hul 2 stod på vidgab. Senere var det som om sexen stod stille for hende og hun betragtede min krop/pik/tilstedværelse som en kunde hun lige havde haft.

Vor steder vi kneppede var mest i badet og stue/sofa da hun kneppede mest i sengen.

Hendes bedste stilling var cowgirl bagfra og liggende på albuerne med røven oppe højt fra gulvet og op fra sofaen hvor jeg tog hende hård i 1 og 2eren på skift. 

Hun tændt vildt på at blive fuldt i begge huller og stoppede ikke før jeg fyret kanonen af i begge åbninger.

Hun slugt sperm hos kunderne og ikke mit.

Til sidst ville hun gerne have faste ikke kondom kunder der betalt 5000 til 7000 pr 2 timers bolle tid....det var der jeg stod af. "

Alt var med kondom hos min ex, det var et pænere sted hvor det vidst var lidt" ilde set" blandt pigerne, at tilbyde det uden. Hun slugte heldigvis i privaten :-)

Men igen er vi så forskellige som mennesker, jeg tænder for vildt på creampie sex, og vi havde da også en husven en kort overgang, hvor han kom oppe i min kone, og jeg kneppede hende bagefter :-))) 

Skrevet
Kim Madsen skrev, den 13.7.2022 at 03:53:

Stod i en thai klinik og skulle have tantramassage og fuld pakke da jeg lå på briksen med pikken godt oppe i massøren høre jeg en dame komme ind .pludselig kom damen ned og rev døren op og så mig med massøren i en doggystil og måbede vildt...tror hun tog den forkerte værelse hvor hun havde bestilt massage da jeg øjeblinkede til hende blev hun vild rød i hovede men stod stadigvæk og kikkede med åben mund. Ikke fordi jeg blev negativ at en fremme stod derog så mig bolle en men  blev jeg mere erotisk tændt. Hun betragtede os i døren og kikkede liderligt på os begge. Da massøren ikke kunne se hende da hun havde hovede dybt begravet i en pude og røven til lage hun ikke mærke til damen da hun stønnede vildt højt. Efter 2 min lukkede hun døren og gik.tror hun blev tændt og liderlig. Da det tændt mig vildt at se en anden kvinde blive liderlig kom jeg vild oppe i massøren bagfra i doggy. Utroligt nok var damen i klinikens værelse ved siden og da min tid var slut kikkede jeg lige ind ..hun blev vild forbløffet og jeg gen øjneblinkede til hende og det sammen gjorde hun...døren blev lukket og jeg gik

Haha, ikke hver dag man får tilskuer på at have pikken oppe i en thaipige.

Men Kim, vil du ikke please udgive en bog med alle dine eskapader? :D

Redigeret af Kosmopolitisk_type

Skrevet
Kosmopolitisk_type skrev, for 47 minutter siden:

Haha, ikke hver dag man får tilskuer på at have pikken oppe i en thaipige.

Men Kim, vil du ikke please udgive en bog med alle dine eskapader? :D

Joda. Vil sikkert blive en best seller:rolleyes:

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 24 minutter siden:

Jeg køber gerne første oplag :D

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 3 timer siden:

Det bliver en laaang og tyk bog, med alt det du har oplevet Kim Madsen, du behøver ikke digte noget, så bliver den for lang.:)

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 7 timer siden:

Nogen der kender et bogforlag der udgiver mine type historier?:P

Ja forlaget  hedder Eroguide og burde være nemt at google frem 

Skrevet

Ikke taget i kagedåsen. Men jeg synes det er en vild historie.

Jeg og min ven var ude og drikke igennem.

En GP for kontakt til os, jeg var ikke interesse. Havde fået lov af min ven kæreste, til at overnatte på hendes sofa :)

Men gud hjælpen, om min ven slæber GP med hjem i hans kæreste seng/ lejelighed. 

Ikke nok med det, GP havde glemt en task. Han for den gemt. Før hans kæreste kommer hjem.

Så måtte jeg list ud med tasken, da GP dukker op igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.