gøffe 214 Skrevet 10. Juli, 2022 Nå Jubilæums indlægget skulle bruges til noget fornuftigt så hermed en anmeldelse Jeg var en tur forbi denne ret søde rødhårede pige https://annoncelight.dk/showad/347224 Stedet er et af de kendte i området uden og røbe mere Lidt rodet men okay kvinder i den alder er vel ikke ligefrem berygtede for ordenssans Hun er bestemt ikke de mindste så hvis man leder efter en åleslank er man gået forkert i byen men billederne er retvisende vil jeg mene Alderen passer nok meget godt den røg vist ind på tavlen som størst aldersforskel til dato En skam min ellers trofaste ven ikke lige var i humøret til en masse omgange den fik lige et 03 for performance i dag, Frederikke eller hvad hun nu hedder gjorde ellers et ihærdigt forsøg på genoplivning om hun er køn er vel en subjektiv vurdering men jeg var bestemt ikke skuffet alt i alt en klar anbefaling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 11. Juli, 2022 30 min alt inklusiv for 500… Det var dælme ikke meget…. Er hun 22 og er hun meget “slidt” i ansigtet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 214 Skrevet 11. Juli, 2022 jeg så ikke noget dokumentation på hendes alder men nej hun så ikke meget slidt ud i mine øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 134 Skrevet 13. Juli, 2022 midtjyden skrev, den 11.7.2022 at 18:19: 30 min alt inklusiv for 500… Det var dælme ikke meget…. Er hun 22 og er hun meget “slidt” i ansigtet? Det er kun 20.Min... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg