love ass 29 Skrevet 10. Juli, 2022 Jeg har et generelt spørgsmål som jeg er interesseret i at hører jeres bud på jeg skal på ferie om et par uger - det sted jeg skal besøge er et almindeligt familiested der også har massage og bodyscrup hvad er jeres erfaring på “almindelige” steder og få fx et HJ? Er det noget i har prøvet? Hvordan tester du/i bedst om mulighederne for mere, ligger i jer nøgne eller hvordan indikere i bedst at der genre må ske mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 10. Juli, 2022 love ass skrev, for 5 minutter siden: Jeg har et generelt spørgsmål som jeg er interesseret i at hører jeres bud på jeg skal på ferie om et par uger - det sted jeg skal besøge er et almindeligt familiested der også har massage og bodyscrup hvad er jeres erfaring på “almindelige” steder og få fx et HJ? Er det noget i har prøvet? Hvordan tester du/i bedst om mulighederne for mere, ligger i jer nøgne eller hvordan indikere i bedst at der genre må ske mere Sporten er at lade det ske... Uanset hvor almindeligt massagen er -er det nogen der gradbøjer det -og nok mest mænd -der drømmer om den perfekte massage med happy ending af den ene elle anden slags;-) Jeg har fået massage i mange år -og første gang der var ene der rørte lidt for langt oppe blev jeg godtnok overrasket på den fede måde. Nu er det nok intet der overrasker længere... Dog er det altid spændende med en ny pige;-) Jeg har fået sex i mellem 6 madrasser, hvor der kun var et gardin i mellem andre der fik massage, børn der legede... Så om du er nøgen eller påklædt er det ingen hindring for noget frækt -hvis du er åben for det... Måske ikke første dag -men er der god kemi og du blinker til hende -så ved man ikke hvad det kan udvikle sig til næste gang;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. Juli, 2022 love ass skrev, for 33 minutter siden: ligger i jer nøgne Jeg spørger altid, hvor meget tøj jeg skal tage af. Evt. siger jeg, at jeg gerne vil undgå olie på underbukser. Jeg har én gang været ude for at få udleveret de mindste "engangstrusser", man kan forestille sig (snore med en lillebitte pose foran til udstyret). Dårlig start at lægge sig helt nøgen uden at spørge i 99 ud af 100 tilfælde, men som regel giver massøren anvisninger uopfordret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg