Hop til indhold

Liz. Vidunderlig latina.

Featured Replies

Skrevet

Jo flere gange, jo bedre. Sådan er det som regel, også hos GPerne. Kemien viser sig, og oplevelsen øges. Sådan har jeg det med Liz. Hun giver fortryllende sex og for hver gang vi mødes bliver kommunikationen og fortroligheden bedre og størrer. Liz husker hvad vi tidligere, har talt om og “betroet” hinanden. Det er en stærk egenskab, som jeg værdsætter højt. 
Liz er reel og ærlig og du får hvad du betaler for, ud fra hende annonce. Liz er her ikke så længe endnu, men kommer tilbage igen til august. Det er et par timer siden jeg har været hos hende. Har stadig et stort smil på og hendes dejlige duft i frisk erindring. 
Liz: Tak for idag. Jeg savner dig allerede. Vi ses til august.

KÆMPE anbefaling fra mig.

LB

Håber en brormand kan hjælpe men link. Liz annoncere på EG.

Skrevet
Lb50 skrev, for 2 minutter siden:

Jo flere gange, jo bedre. Sådan er det som regel, også hos GPerne. Kemien viser sig, og oplevelsen øges. Sådan har jeg det med Liz. Hun giver fortryllende sex og for hver gang vi mødes bliver kommunikationen og fortroligheden bedre og størrer. Liz husker hvad vi tidligere, har talt om og “betroet” hinanden. Det er en stærk egenskab, som jeg værdsætter højt. 
Liz er reel og ærlig og du får hvad du betaler for, ud fra hende annonce. Liz er her ikke så længe endnu, men kommer tilbage igen til august. Det er et par timer siden jeg har været hos hende. Har stadig et stort smil på og hendes dejlige duft i frisk erindring. 
Liz: Tak for idag. Jeg savner dig allerede. Vi ses til august.

KÆMPE anbefaling fra mig.

LB

Håber en brormand kan hjælpe men link. Liz annoncere på EG.

Tak for skrivet. Går ud fra at det er Liz i Fredensborg? Smuk pige som jeg nu har øverst på listen.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Tak for skrivet. Går ud fra at det er Liz i Fredensborg? Smuk pige som jeg nu har øverst på listen.

The only one.

Skrevet

Hvor er det synd, at hun ikke har flere billeder. Dette gør mig en anelse nervøs, men dog ikke mere end, at jeg har booket en aftale med hende. 
Jeg tænker, at jeg kommer tilbage med et review…

Skrevet
GetOnYourKnees skrev, den 18.7.2022 at 17:21:

Hvor er det synd, at hun ikke har flere billeder. Dette gør mig en anelse nervøs, men dog ikke mere end, at jeg har booket en aftale med hende. 
Jeg tænker, at jeg kommer tilbage med et review…

Begynder at tro, vi har samme smag for de skønne, frække latinapiger jævnfør vores skriverier om formidable Lua. Liz skal også være mit næste besøg.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 6 timer siden:

Begynder at tro, vi har samme smag for de skønne, frække latinapiger jævnfør vores skriverier om formidable Lua. Liz skal også være mit næste besøg.

Jeg tror, at du er helt på rette spor her. Fantastisk smag du har, det må jeg sige ;)

Skrevet
rockett skrev, den 11.7.2022 at 21:00:

Hvordan er hendes bryster? De ser dejlige ud.

De ser fantastiske ud, men de må være lavet. 

• 3 years later...
Skrevet

Hvornår har I sidst set hende annoncere?
Erindrer ikke at have hørt eller set noget om hende i over 6 måneder... Håber ikke hun er stoppet permanent.

Skrevet

Sidst jeg besøgte hende - for nok et år siden - var der en ung og meget ubehagelig fætter, som hun tydeligvis ikke var tryg ved, der stod uden for hendes opgang og blev ved med at ringe på døren.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.