Hop til indhold

Recommended Posts

I går aftes var jeg forbi Mirella og det var en glimrende oplevelse! 

Mirella Odense

Jeg havde bestilt 90 min. Fuld pakke for 1500kr. Jeg er stor tilhænger af rigtig god tid, der er ikke noget værre, end lige at være kommet godt i gang, og så skulle skynde sig at blive færdig. Det er der heldigvis ikke noget af her ;)

Inden jeg gik ind, havde jeg en forestilling om en forestilling om, hvad jeg vil kalde en standard tur, massage-sex-bad-farvel. Det var ikke helt sådan det kom til at gå...:-P 

For det første var der intet standard over Mirellas behandling. Hun er sød, snakkesalig og meget indlevende og nærværende. Hun tog styringen og bad mig ligge mig på ryggen. Herefter fulgte en tur til himlen på 45 min. Hun udførte, hvad der vel bedst beskrives som, en sublim gang edging:wub: Jeg blev godt olieret og så tog hun ellers fat. Hun formåde virkelig at få mig tændt og så holde mig helt oppe i skyerne, der hvor man bare ikke har lyst til at komme tilbage fra. Hun var under seancen utrolig indlevende og jeg havde følelsen af at hun vidste lige præcis hvor jeg var og justerede hele tiden intensiteten derefter, fantastisk! På et tidspunkt fandt hun et kondom frem, men så ombestemte hun sig fordi jeg nød edgingen så meget og fortsatte lidt endnu med det, lækkert.

Efter ca. 45 min. kom kondomet så på. Det blev til lidt forskellige stillinger, indtil hun kom op på alle 4 og den fik fuld gas  doggy style.

Da jeg kom til mig selv, blev det hele afsluttet med 25 minutters blid massage på briksen og et efterfølgende bad, og jeg kunne gå glad og tilfreds(stillet) derfra. Mirella fik ret, da hun sagde til mig, at jeg kom til at sove godt i nat :D

Stedet: 7, pænt og rent, men ikke så diskret, det ligger på en af de store indfaldsveje til Odense.

Pigen: 9, hun har former og det synes jeg er dejligt og så er hun meget sød og utrolig indlevende :)

Servicen: 10 helt perfekt!!

Gentagelseschance: 100%

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse, der virkelig gør at man for lyst til at besøge Mirella.

Mirellas annonce er også super god , med link til anmeldelser og en lille lækker film.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...