Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Old timere herinde kender nok Alisa

Hendes krop er noget nær det perfekte - specielt hvis du er ASS-man og f.eks kan lide at knalde Lulu bagfra :P 

Alisa er blevet lidt ældre end hendes "gamle" pre-Covid fotos men hendes krop er top trænet og servicen rigtig god. Jeg tror hun er blevet lidt slankere så bryster og balder er lidt mindre men hold nu op hvor er hendes krop bare fast og lækker. Jeg fik mega og det gjorde hun bedre end sidst jeg besøgte hende. Og så er både super og mega ekstra ydelser så hendes lave basis priser løber op til almindelige markedspriser hvis du skal mere end bare tømme dig i kondomet i fissen, som  i øvrigt stadig er dejlig stram :wub:

/B

Redigeret af ButterflyMan
mere

Skrevet

En utroligt sød pige, ukompliceret, venlig og ligetil.

Den førnævnte fisse er rigtigt flot og lige til at spise. Men måsen er godt nok sød :x 

• 2 weeks later...
  • 7 months later...
Skrevet

Alisa er heldigvis tilbage igen. Fik en aftale i stand med hende tilbage i januar måned og har også fået en på plads på fredag. Hun skal nydes! Hendes visit i Kongeriget er oftest af meget kort varighed. Så man skal virkelig SLÅ til. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.