Hop til indhold

Anna nu i Vinderup Viborg Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Denne kvinde er rigtig god hun vil gerne gøre en glad, alle aftaler holder hun, og hendes service er no rush, ikke en eneste gang kigget hun på mobil, det sgu sjældent jeg oplever det.

https://annoncelight.dk/showad/345335

Skrevet

Tråden burde nok flyttes til thai, men det er en mindre detalje. 

Jeg har netop besøgt pigen, som befinder sig i et meget kendt hus, langs hovedvejen, tæt på vinderup. 

Hun er virkelig sød og giver et rigtig godt øko blow. 

Hun har helt sikkert ikke født børn, hun er godt stram i trekanten. 

Hun er helt Glat barberet, ikke noget med små skægstubbe der kradser. Meget velsoigneret. Jeg var nede og slikke lidt og hygiejne er tiptop. 

Alder og billeder passer. 

Der er ingen hastværk og hun snakker godt engelsk med en smule britisk accent. 

Hun er her 2 dage mere og rejser derefter til Århus, så har i tid, så giv hende et besøg. 

PS. Hun kyssede mig som det første i døren, så er isen jo brudt kan man sige. 

Skrevet
Harvaeretder skrev, den 11.7.2022 at 15:07:

Tråden burde nok flyttes til thai, men det er en mindre detalje. 

Jeg har netop besøgt pigen, som befinder sig i et meget kendt hus, langs hovedvejen, tæt på vinderup. 

Hun er virkelig sød og giver et rigtig godt øko blow. 

Hun har helt sikkert ikke født børn, hun er godt stram i trekanten. 

Hun er helt Glat barberet, ikke noget med små skægstubbe der kradser. Meget velsoigneret. Jeg var nede og slikke lidt og hygiejne er tiptop. 

Alder og billeder passer. 

Der er ingen hastværk og hun snakker godt engelsk med en smule britisk accent. 

Hun er her 2 dage mere og rejser derefter til Århus, så har i tid, så giv hende et besøg. 

PS. Hun kyssede mig som det første i døren, så er isen jo brudt kan man sige. 

Hun ser fantastisk ud. Har længe haft lyst til at besøge en thai for at prøve noget andet. Hvor holder hun til ved Vinderup?

Skrevet
7400 skrev, for 8 timer siden:

Hun ser fantastisk ud. Har længe haft lyst til at besøge en thai for at prøve noget andet. Hvor holder hun til ved Vinderup?

Hun er i Odense nu. Men da hun var i vinderup området, var det i det velkendte bordel på hovedvejen mellem Viborg og Holstebro …

Skrevet
Martin M skrev, for 5 minutter siden:

Hun er i Odense nu. Men da hun var i vinderup området, var det i det velkendte bordel på hovedvejen mellem Viborg og Holstebro …

Er det Svalereden?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.