Hop til indhold

Dansk classy massør som tilbyder håndtrold

Featured Replies

Skrevet

Vet noen om en vanlig classy massør  (kvinde) som tilbyder håndtrold? 

Skrevet
lovingboobs skrev, for 1 time siden:

Jow jow - men annoncen, du linker til, er sidst opdateret d 13/4. Der er i hvert fald blevet skudt ret meget sperm ud af min diller siden da! 

Godt set. Men ved du om hun er aktiv? Hvis ikke, kan jeg oplyse at det er hun.Det sidste du skriver er irrelevant for mig.

Skrevet
skytten75 skrev, for 13 timer siden:

Godt set. Men ved du om hun er aktiv? Hvis ikke, kan jeg oplyse at det er hun.Det sidste du skriver er irrelevant for mig.

Jamen det er jo bare super, at hun stadig er aktiv! :) Og derfor lidt RELEVANT (nu bruger du selv ordet "irrelevant") for din anbefaling af link. Det er vidst uhyre sjældent, at du får noget ud af at skrive til annoncer, der er opdateret SÅ LAAANGT tilbage i tiden. Så hvis noget af det, jeg skrev, er irrelevant for dig, kunne det jo have været værd at nævne lidt tidligere :) ;)

Skrevet
lovingboobs skrev, for 1 time siden:

Jamen det er jo bare super, at hun stadig er aktiv! :) Og derfor lidt RELEVANT (nu bruger du selv ordet "irrelevant") for din anbefaling af link. Det er vidst uhyre sjældent, at du får noget ud af at skrive til annoncer, der er opdateret SÅ LAAANGT tilbage i tiden. Så hvis noget af det, jeg skrev, er irrelevant for dig, kunne det jo have været værd at nævne lidt tidligere :) ;)

Jamen kan da ikke kommentere på noget du ikke har skrevet! Ja jeg lægger link op, nok fordi det er relevant uanset hvornår den er opdateret Da hun er aktiv igen, men ikke har opdateret annonce endnu. Det jeg mener er irrelevant for mig er som du skriver, herunder. Er pæn ligeglad. 

Der er i hvert fald blevet skudt ret meget sperm ud af min diller siden da! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.