Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/346570

Jeg besøgte Thippy i dag. Hun holder til i området omkring Enghave plads. Det er nemt at få kontakt, samt at lave en aftale med hende. 

Thippy er en sød og serviceminded dame og hun taler godt engelsk. Hun var lidt forsigtig, som Thailændere godt kan være indtil man har været der mere end én gang. Hun er slank og brysterne der er hjulpet på vej er bløde. Under BJ kan hun godt lide at bruge hånden også. Jeg tog en FP på 20 minutter, hun var berøringsvenlig og der var ikke behov for KY. 

Det virkede ikke som om at hun var så meget for at man kom ud over hendes mave, så jeg kom oppe i hende i stedet. Alt var med gummi.

Det skal dertil siges at billederne er ægte og tidssvarende. Hun bliver her et par uger endnu og jeg kan godt anbefale hende. 

Redigeret af LZ Siam

Skrevet
  • Author
Ham der gutten skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har helt styr på forkortelserne endnu, så hvad er KY?

Navnet på en glidecreme der fås overalt i Thailand. :ph34r:

Redigeret af LZ Siam

Skrevet
LZ Siam skrev, for 17 timer siden:

Alt var med gummi.

Også blow? Hun suttede fint uden ved mig - og brugte faktisk ikke hånd.

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, den 9.7.2022 at 14:53:

Også blow? Hun suttede fint uden ved mig - og brugte faktisk ikke hånd.

Jeg var selv hurtig til at tage gummi frem. Det var ikke en kritik, mere fordi spørgsmålet ofte kommer. 

Måske er jeg bare så stor at hun måtte tage hånden til hjælp. haha.. not. :biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.