Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/273107

Havde aftale her 15.40. Er fremme præcist på adressen, der har dørtlf, så jeg skriver straks sms. Der er en anden mand samtidig, som ser lidt ud som han ikke er kendt på lokaliteten. Han bliver lukket ind, hun svarer min sms "bare kom". Hun må have dobbeltbooket, for derefter får jeg ikke svar på mine beskeder om at jeg ikke kan komme, når døren er lukket ...

Skrevet

OK Anna dobbeltbooker, og du dobbeltanmelder....... 

Spøg til side, måske hun har troet han var dig, og han i virkeligheden bare stod og ventede for at tage en andens booking?

Skrevet
  • Author
tvr skrev, for 2 minutter siden:

dobbeltanmelder

Ups. Fejlbetjening på mobilen ...

Meget usandsynligt at han står og venter på et skævt tidspunkt. Han kom gående netop da jeg havde fundet min tlf. frem. Det kan kun være at hun må have lavet to aftaler til samme klokkeslæt.

Redigeret af Advarsel

Skrevet

Så har hun vel heller ikke noget imod, at hendes kunder dobbeltbooker? Hvis den anden GP, vi også har booket tid hos, ikke åbner døren, så ses vi måske hos Anne, som vi holder klar som en reservetid (selvom vi har en klar aftale med hende) ;)

Skrevet

Bortset fra det - lækre bryster!

Skrevet

Annoncen er slettet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.