Hop til indhold

Frederiksberg C Masser af de søde piger

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Har nogen prøvet June i annoncen her: June m.fl.

Hun ser meget fræk ud :-)

Mvh. Karl-Erik

Redigeret af Karl-Erik
Tester link

• 2 months later...
Skrevet

Jeg har besøgt June for nogle måneder siden. En ganske udmærket oplevelse. Smuk, høj og slank pige.  Jeg havde bestilt 1 time fuld pakke. Hun gav en god og lang massage først, som blev afsluttet med en stimulering af anus, inden vi startede på den næste kapitel. Det var noget jeg ikke havde prøvet før, men ganske opkvikkende. Hun vil ikke kysse, så det er ikke en gfe oplevelse. Den eneste minus var at annoncen siger 1.200 og hun krævede 1.500, hvilken jeg undlod at brokke mig over, da jeg ikke havde lyst til at gå igen, og jeg ikke ville ødelægge stemningen. Man føler sig lidt snydt, men hun var rigeligt værd de ekstra 300 kroner, og det er i øvrigt også normalprisen for fuld pakke hos thaistederne. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Erosøger skrev, den 3.10.2022 at 17:59:

Jeg har besøgt June for nogle måneder siden. En ganske udmærket oplevelse. Smuk, høj og slank pige.  Jeg havde bestilt 1 time fuld pakke. Hun gav en god og lang massage først, som blev afsluttet med en stimulering af anus, inden vi startede på den næste kapitel. Det var noget jeg ikke havde prøvet før, men ganske opkvikkende. Hun vil ikke kysse, så det er ikke en gfe oplevelse. Den eneste minus var at annoncen siger 1.200 og hun krævede 1.500, hvilken jeg undlod at brokke mig over, da jeg ikke havde lyst til at gå igen, og jeg ikke ville ødelægge stemningen. Man føler sig lidt snydt, men hun var rigeligt værd de ekstra 300 kroner, og det er i øvrigt også normalprisen for fuld pakke hos thaistederne. 

- kan du fortælle, om blow var uden? 

Skrevet
JJN skrev, for 36 minutter siden:

- kan du fortælle, om blow var uden? 

Og kan du sige om brysterne var ægte, samt et bud på hendes alder?

Skrevet

@JJN 

Blow var uden.

@Gammel rotte

Brysterne virkede ægte. De var ikke hårde og rimeligt faste. Alderen har jeg svært med at bedømme. Jeg gætter sidst i tyverne. Jeg er selv 50+ og hun virkede tilpas ung for mig. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Har nu fundet ud af hvor stedet ligger, og der har jeg desværre kun dårlige erfaringer fra. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.