Hop til indhold

Sex ferie

Featured Replies

Skrevet

Så starter ferien, i år hjemme, for usikkert at flyve, min skønne hustru og og en veninde til min hustru, min hustru er sprunge for nyligt som bipige, eller som “fleksibel” som hun kalder det og har en ekstrakæreste der ikke har en mand, men også er flexibel, så når jeg er helt færdig må jeg se på at de bliver færdige, jeg er lovet en til en og en til to - tre alt for korte uger i sommerhus med grill, sex, gourmet, og sex, med sex og kærlighed og sex..

God sommer til jer

Bødlen

Skrevet

Sjældent har jeg glædet mig så meget, til at se feriebilleder :biggrin:

Skrevet
Bødlen skrev, for 54 minutter siden:

-Ja sådan et par lebber der what not to like...;-)

Skrevet
Vestjyde skrev, for 59 minutter siden:

Sjældent har jeg glædet mig så meget, til at se feriebilleder :biggrin:

De er private…

Skrevet
Møffe skrev, for 36 minutter siden:

-Ja sådan et par lebber der what not to like...;-)

De er fleksible min kone elsker pik, og har aldrig sagt nej, hun siger en tømt mand er en glad mand, og det har hun jo ret i, jeg siger happy eoife, happy life, og en ekstra  kvinde der har det på samme måde, er jo ren win win.

Skrevet
Bødlen skrev, for 4 minutter siden:

De er fleksible min kone elsker pik, og har aldrig sagt nej, hun siger en tømt mand er en glad mand, og det har hun jo ret i, jeg siger happy eoife, happy life, og en ekstra  kvinde der har det på samme måde, er jo ren win win.

Har du prøvet at nive dig selv i armen? -det er jo for godt til at kunne være rigtig ggg!!!

Skrevet
Bødlen skrev, 1 time siden:

Men helt tilfreds må du jo ikke være siden du har behov for dette forum. 

Skrevet

Ja, hvad fanden skal VI med din beretning, medmindre VI må støde til?

Total nonsense

God ferie iøvrigt.

Redigeret af Enough is enough?

Skrevet

Tak for ferieønsket, husk misundelse er en dyd.

Skrevet
niskanen skrev, for 2 timer siden:

Men helt tilfreds må du jo ikke være siden du har behov for dette forum. 

Jeg voldsomt tilfreds men har megen appetit og nysgerrig. Elsker at have sex .

Skrevet
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Har du prøvet at nive dig selv i armen? -det er jo for godt til at kunne være rigtig ggg!!!

Det er så sandt som det er skrevet og jeg behøver ikke nive i i andet end kvindernes numser og………

Skrevet
Bødlen skrev, den 8.7.2022 at 20:27:

... have sex .

Have sex ? Hvad så hvis det regner ? Bygger man så en bivouak først ? Forklar lige en fremmedarbejder hvordan det foregår her i Danmark, tak.:huh:

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet

Have ikke som i et  beplantet område (og dog kunne være spændende) men som i at modtage og  give sex at have sex med hiananden. Capice 

Skrevet
Bødlen skrev, for 2 timer siden:

Have ikke som i et  beplantet område (og dog kunne være spændende) men som i at modtage og  give sex at have sex med hiananden. Capice 

Ahhh, ja der må så melde pas - at have sex har jeg aldrig prøvet. For det lyder som om det kun er en persons behov der skal opfyldes. Med andre ord: Onani, bare med en anden persons krop…

At dele intime stunder og dyrke sex med en partner, det har jeg så prøvet ofte… Også i en have - Inde i en bivouak, som der dog var bygget af andre. Det kan stærkt anbefales. Specielt i tordenvejr. Det slår tordenkaffe, med flere banelængder.

/Francois

Skrevet

@Francois Du bemærkede “ men som i at modtage og  give sex at havesex med hiananden. Capice “ O mot opslag ?

Skrevet

Var en tur i Hornbæk 10 år tilbage og solede mig på stranden...lå i klitterne og kikkede lidt rundt. Til venstre for mig 20 meter længere hende lå en Milf kvinde med flotte forme helt nøgen. Da jeg måtte lade som om jeg ikke betragtede hende opdaget hun mit blink...langsomt spredte hun benene og stak 2 finger i fissen og massagede dit ene bryst og blinkede vildt til mig. Blev vildt opstemt og lage mig ned. 10 min gik og jeg genkikkede derover igen og denne gang vinkede hun mig ned til hende..jeg blev helt paff og igen lage mig ned og viste ikke hvordan jeg skulle takle dette. Ude i det blå kom der en skygge henover mig og damen stod i fuld flour foran mig og lage sig ved siden af mig og spurgte og vi skulle hygge os da hun syntes jeg så fræk og liderlig ud.

Bulen i bukserne viste hende mit svar og hendes hånd bukkede badbukserne godt ned og blev råsuttet. Da hun slugte min pik og støvsuget den fuldstændig  for sperm da jeg spræng rev hun mit hovede ned mellem hendes ben....og jeg slikkede på livet løs til hun kom.

Derefter rejste hun sig og takkede mig og tog sine ting og forsvandt.

Skrevet

Godt nok er der lidt knas hos de forskellige flyselskaber, men jeg ville ikke lade det afstå dig fra at rejse til udlandet for at få sex. :)

Skrevet
Kosmopolitisk_type skrev, for 13 timer siden:

Godt nok er der lidt knas hos de forskellige flyselskaber, men jeg ville ikke lade det afstå dig fra at rejse til udlandet for at få sex. :)

Du mangler da vist et par ord.

De kommer her:

Rejse til udlandet for at få sex i flyveren.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.