Hop til indhold

Sarah Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg har sms lidt med denne pige, og har faktisk fået en god aftale igennem, men et eller andet siger mig hun ikke er den på billedet og vores aftale falder fra hinanden når pengene har skifte hænder

Er der slet ingen af jer der har prøvet hende?

knus og god dag, jeg skal arbejde hele weekenden 12-22

https://annoncelight.dk/showad/344322

Skrevet
Servciesboy skrev, for 1 time siden:

Hejsa

Jeg har sms lidt med denne pige, og har faktisk fået en god aftale igennem, men et eller andet siger mig hun ikke er den på billedet og vores aftale falder fra hinanden når pengene har skifte hænder

Vi glæder os alle til at høre fra dig :D

Skrevet
Servciesboy skrev, for 11 timer siden:

Hejsa

Du kan i Aalborg være 99% sikker på, at de mørke pigers pimp bruger fake billeder

Skrevet
  • Author
BrianF skrev, for 6 minutter siden:

Du kan i Aalborg være 99% sikker på, at de mørke pigers pimp bruger fake billeder

Du har sikkert helt ret , men jeg forstår ikke en pige der har haft en profil på AL i snart et år, ikke har haft besøg af en her fra EG, og har lavet en anmeldelse på hende.

hendes foto ser lækre ud

Skrevet
Servciesboy skrev, for 14 timer siden:

Du har sikkert helt ret , men jeg forstår ikke en pige der har haft en profil på AL i snart et år, ikke har haft besøg af en her fra EG, og har lavet en anmeldelse på hende.

hendes foto ser lækre ud

Måske er det bare hendes pimp , der har haft annoncen så længe - evt med skiftende piger ...

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, 1 time siden:

Måske er det bare hendes pimp , der har haft annoncen så længe - evt med skiftende piger ...

Ja det kan du have ret i, men hvis nogen har anmeldt vil annonce nummer komme frem, også hvis der er skiftende piger

Skrevet
Servciesboy skrev, den 9.7.2022 at 00:12:

hendes foto ser lækre ud

Kom du forbi hende?

Skrevet
  • Author
BrianF skrev, for 20 minutter siden:

Kom du forbi hende?

Nej desværre, hun er rigtig fin og have en dialog med, hurtig og svarer på alt, men da jeg bad om en sel fi knak filmen, hun svarede tilbage, jeg sender ikke billeder over mail!

Det er for mig et bevis på, at billeder ikke er ægte, for hvorfor skulle det være et problem og sende et her og nu foto? Jeg synes stadigvæk “ Sarah” ser mega lækker ud,men jeg tror det er en trunte vi vil møde nede i kælderen, - jeg har engang i vinter været på en adresse tæt på det oplyste.

Jeg synes der er rigtig mange falske profiler for tiden 

knus

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.