Hop til indhold
Guest Fenrir

Prinsesser modtager slaver, Kbh - act II

Recommended Posts

Guest Fenrir

https://annoncelight.dk/showad/346495

Jeg kommer lige med en opfølgning min forrige anmeldelse af disse to piger, da jeg havde fornøjelsen af at kommer under deres behandling igen i går aftes 

Jeg var hos pigerne i søndags, hvilket jeg var utrolig tilfreds med, så da muligheden bød sig, at jeg kunne få endnu session med dem begge, kunne jeg alligevel ikke sige nej :rolleyes:

Denne gang aftalte vi, at det skulle foregå hjemme hos mig privat og efter at have korresponderet på sms, aftalte vi et tidspunkt og de fik adressen. Vi aftalte at udvide aktiviteterne yderligere med trampling med stiletter/støvler og facesitting. Det var intet problem og de kom til tiden, meget velforberedte og klar fra første minut. Vi fik dog lige snakket om, hvordan min krop havde det fra sidste session og mine blå mærker blev betragtet med begejstring, hvor de trykkede lidt på de ømme punkter image.png.a5e7324fb0ace669f1a9007f2d98e7f3.png  Jeg kom hurtigt ned på gulvet og sessionen på halvanden time kunne begynde. Der blev lagt lidt forsigtig ud med de høje hæle, da min krop stadig var medtaget fra sidst, men forsigtigheden forsvandt ret hurtigt og pigerne satte godt med vægt på hælene. De var ikke blege for at irettesætte mig, når jeg peb for meget og var gode til at variere på ting, så det aldrig blev kedeligt. De kunne sagtens være gået lidt mere intens til værks under denne del af sessionen, men jeg havde alligevel brug for et par pauser undervejs, så det kan måske være en lidt urealistisk fantasi fra min side image.png.1d2f2274502d39e0f6a2db95cf748ded.png 

Da de smider skoene halvvejs igennem sessionen fortsætter vi hvor vi slap i søndags. Fordi der er gået så kort tid mellem sessionerne, følges det næsten som det har været én sammenhængende oplevelse. Under denne del af seancen holder pigerne sig ikke tilbage og facesitting blev inkorporeret i det hele fra dem begge på skift ganske frækt. Under facestitting kunne jeg havde ønsket mig at få lov til at smage lidt mere på de to prinsesser, men det er en mindre ting. 

Alt i alt er jeg yderst positiv og kan varmt anbefale dem. 

4,5/5
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinsesserne skrev, for 18 minutter siden:

Tak for i går slave.

Held og lykke med at skjule dine mærker når du skal på stranden.. Hahaha

Bare i ville pine mig også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...