Hop til indhold

Overvågning

Featured Replies

Skrevet

I dag cyklede jeg hjem fra mit natarbejde. Jeg kom forbi en thaiklinik, da jeg til min overraskelse så et kamera i vinduet, der pegede ud mod gaden. Der kan sagtens have været flere, men i farten så jeg kun et.

Er det almindeligt med overvågningskameraer på klinikker? Bliver de brugt som beskyttelse mod uønskede kunder? Hvad kan årsagen være?

Skrevet

Alle de steder jeg har arbejdet, klinik altså, har haft en form for videoovervågning.. Det er for at man kan fange gutten hvis der sker noget ubehageligt.. Det gør også at os piger kan holde øje med at vores far ikke lige pludselig står ved døren, eller onkel,  bror eller bedste ven.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Alle de steder jeg har arbejdet, klinik altså, har haft en form for videoovervågning.. Det er for at man kan fange gutten hvis der sker noget ubehageligt.. Det gør også at os piger kan holde øje med at vores far ikke lige pludselig står ved døren, eller onkel,  bror eller bedste ven.. 

Tak! Det giver mening!

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 57 minutter siden:

Tak! Det giver mening!

Mest blev det faktisk brugt af os piger.. Jeg tvivler på det særlig mange steder var sat op til noget memory ting.. Det nok også en af grundene til at klinikker osv ikke bruger en anden adresse og så lige tjekker gutten via vinduet.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Kender du til nogen steder, hvor der også er cam i arbejdsværelset, pga af sikkerhed?.

Skrevet
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

Kender du til nogen steder, hvor der også er cam i arbejdsværelset, pga af sikkerhed?.

Jeg glæder mig til at man kan se og købe billederne hos telefondamen efter endt tur, ligesom ved forlystelserne i Tivoli.

Sorry... Jeg lister ud igen :biggrin:

Skrevet
sweetstone skrev, for 14 minutter siden:

Nope.. Så var der nogle piger der var røget i svinget på de klinikker hvor man ikke må ting uden kondom.. Der måtte mutter bruge en "spion" for at opdage dem.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 21 timer siden:

Det gør også at os piger kan holde øje med at vores far ikke lige pludselig står ved døren, eller onkel,  bror eller bedste ven.. 

Jeps, og man kan se om der står en hel flok eller bare en enkelt. 

Skrevet

sweetstone skrev, for 15 timer siden:

Hvis det bliver gjort vil det være svært at opdage det:

Spycams i Koreanske love motels

Nu er jeg heldigvis ikke kendt eller noget super hug. Så chancen for at jeg bliver udsat for det er minimal. Men jeg tænker da at det kunne have været noget som var sket med selfie banden som også ville have facebook eller linked-in profiler.

Som jeg ser det så er den mest sikre måde at undgå det på, at besøge piger/steder hvor det vil ødelægge deres forretning hvis det kom ud.

Skrevet
Bogormen skrev, for 8 minutter siden:

Hvis det bliver gjort vil det være svært at opdage det:

Spycams i Koreanske love motels

Nu er jeg heldigvis ikke kendt eller noget super hug. Så chancen for at jeg bliver udsat for det er minimal. Men jeg tænker da at det kunne have været noget som var sket med selfie banden som også ville have facebook eller linked-in profiler.

Som jeg ser det så er den mest sikre måde at undgå det på, at besøge piger/steder hvor det vil ødelægge deres forretning hvis det kom ud.

Skræmmende :(

Må vist bare leve ud fra det gamle ordsprog, " hvad du ikke ved, har du ikke ondt af "

Ellers bliver man da paranoid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.