Arne Diller 1019 Skrevet 16. Oktober, 2013 Jeg har altid problemer med ryg og skuldre, og nu var det tid til at få rettet det hele ud igen. Det er sgu svært at finde steder hvor de virkelig kan give massage, så jeg kiggede lidt på Thailisten, og faldt over http://www.pailinthaimassage.dk På forsiden skriver de at der ikke tilbydes fy fy. (hmm, det har man vist hørt før), men så kan de måske massere i stedet. Så jeg ringede og bestilte tid, og ankom til aftalt tid. Sød lille dame der lukker mig ind. Pæne lokaler, uden at være prangende. Jeg får fortalt om mine problemer, og hun viser mig menu kortet. Der er hård oliemassage til 400,- men hun kan også tilbyde hård thai og olie til 500,- Top den snupper jeg. Undrede mig lidt over en ca. 2 m rundstok, der stod op af væggen (den er for lang til at tæve kunderne med, så jeg tænkte ikke mere på det ). Af med tøjet og op på briksen (det er en hård madras, såådan ). Og så går den lille dame ellers til stålet. Hold da kæft det gjorde nas, men på den gode måde. Det fik tankerne tilbage til Hanna på Strandboulevarden. Jeg fik både olie og thai til den store guldmedalje, og der blev brugt både arme og ben, super . Pludselig griber damen fat i rundstokken (altså den der står op ad væggen) og bruger den som støtte ben, så hun kan gå på min ryg. Uhh, det er satme noget der du´r. Der går ca. 45 min. med ryggen, og da jeg ligesom er ved at være rettet ud, begynder hun at kilde nummeren og dilleren. Hmm, jeg syntes ellers deres hjemmeside sagde, at der ikke var noget fy fy.... Den søde dame tilbyder at hun kan tage tøjet af, og give et håndskud for en plovmand. Det er jeg nu ikke lige i humør til. Skal det være, så skal det være fuldt program. Jamen det kan vi også klare til 1.000,- Det synes jeg er lige i overkanten, men er der jo kommet liv i dilleren, og man vil jo nødig ødelægge den gode stemning. Her fra begynder det så at gå ned af bakke. Damen tager tøjet af (og det skulle hun nok ikke have gjort) Tyngdekraften har i den grad fået fat i hendes silikone bryster, og maveskindet vidner om adskillige fødsler. Nå, men hun lægger ud med et blæs i trompeten som desværre så ikke er hendes spidskompetence. Men det går da sådan nogenlunde. Efter lidt mundgodt, må vi hellere iføre dilleren lidt gummi og er nu klar til indtrængning. Hun sætter sig op raketten med ryggen til, og fra den vinkel er udsigten faktisk udmærket. Der bliver hoppet lidt og det er ved at være tid til et stillingsskift. Om i missionæren og fuld gas. Jeg ved godt jeg er lækker, men jeg synes nu alligevel at der kommer lige vel meget smørelse. Vi skifter til en doggy, og nu forstår jeg hvorfor der er så fedtet. Efter første stillingsskift, har damen åbenbart lige fyret en tube glidecreme af, så hun er fedtet helt op af ryggen. Det sætter ligesom en dæmper på hele forestillingen, så jeg foreslår at vi i stedet afslutter med et blæs i tropeten. Det er ok, men ikke noget med at skyde i munden. Som sagt så gjort, og efter lidt sutteri, afgives der skud på mave og bryster. Samlet set var det en underlig oplevelse. Massagen var virkelig god, men det efterfølgende var noget jeg godt kunne undvære. Konklusion: Skal i have rettet kroppen ud, så kan jeg anbefale dette sted. Super god og hård massage. I dette tilfælde synes jeg at pris og kvalitet holder 100% Men hvis i vil se en nøgen dame, og evt. dyrke sex med hende, så vil jeg anbefale at gå andre steder. Her er forholdet mellem pris og kvalitet helt skævt. PS. Ryggen har det fint nu, og jeg kommer forbi igen en anden gang (til massage) 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 17. Oktober, 2013 Tak til min navnebror for en god og udførlig anmeldelse. Er det pigen/damen der er på billederne Har du et bud på hendes alder : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 17. Oktober, 2013 Ja, det er hende der er på billederne, hun nærmer sig nok 50 år, navnet er One. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 17. Oktober, 2013 Takker OD for det hurtige svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 17. Oktober, 2013 Ja, det er hende der er på billederne, hun nærmer sig nok 50 år, navnet er One. -OD Der var OD hurtigere end mig, men den er god nok. Det er hende, og alderen er nok ca. 50 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 812 Skrevet 17. Oktober, 2013 hun er 45, siger hun og ca.45 kg, har også mærket det på min ryg men sød pige og resten er hvad man kan få andre steder til samme pris :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHardGuy 5 Skrevet 22. Oktober, 2013 Jeg har altid problemer med ryg og skuldre, og nu var det tid til at få rettet det hele ud igen. Det er sgu svært at finde steder hvor de virkelig kan give massage, så jeg kiggede lidt på Thailisten, og faldt over http://www.pailinthaimassage.dk På forsiden skriver de at der ikke tilbydes fy fy. (hmm, det har man vist hørt før), men så kan de måske massere i stedet. Så jeg ringede og bestilte tid, og ankom til aftalt tid. Sød lille dame der lukker mig ind. Pæne lokaler, uden at være prangende. Jeg får fortalt om mine problemer, og hun viser mig menu kortet. Der er hård oliemassage til 400,- men hun kan også tilbyde hård thai og olie til 500,- Top den snupper jeg. Undrede mig lidt over en ca. 2 m rundstok, der stod op af væggen (den er for lang til at tæve kunderne med, så jeg tænkte ikke mere på det ). Af med tøjet og op på briksen (det er en hård madras, såådan ). Og så går den lille dame ellers til stålet. Hold da kæft det gjorde nas, men på den gode måde. Det fik tankerne tilbage til Hanna på Strandboulevarden. Jeg fik både olie og thai til den store guldmedalje, og der blev brugt både arme og ben, super . Pludselig griber damen fat i rundstokken (altså den der står op ad væggen) og bruger den som støtte ben, så hun kan gå på min ryg. Uhh, det er satme noget der du´r. Der går ca. 45 min. med ryggen, og da jeg ligesom er ved at være rettet ud, begynder hun at kilde nummeren og dilleren. Hmm, jeg syntes ellers deres hjemmeside sagde, at der ikke var noget fy fy.... Den søde dame tilbyder at hun kan tage tøjet af, og give et håndskud for en plovmand. Det er jeg nu ikke lige i humør til. Skal det være, så skal det være fuldt program. Jamen det kan vi også klare til 1.000,- Det synes jeg er lige i overkanten, men er der jo kommet liv i dilleren, og man vil jo nødig ødelægge den gode stemning. Her fra begynder det så at gå ned af bakke. Damen tager tøjet af (og det skulle hun nok ikke have gjort) Tyngdekraften har i den grad fået fat i hendes silikone bryster, og maveskindet vidner om adskillige fødsler. Nå, men hun lægger ud med et blæs i trompeten som desværre så ikke er hendes spidskompetence. Men det går da sådan nogenlunde. Efter lidt mundgodt, må vi hellere iføre dilleren lidt gummi og er nu klar til indtrængning. Hun sætter sig op raketten med ryggen til, og fra den vinkel er udsigten faktisk udmærket. Der bliver hoppet lidt og det er ved at være tid til et stillingsskift. Om i missionæren og fuld gas. Jeg ved godt jeg er lækker, men jeg synes nu alligevel at der kommer lige vel meget smørelse. Vi skifter til en doggy, og nu forstår jeg hvorfor der er så fedtet. Efter første stillingsskift, har damen åbenbart lige fyret en tube glidecreme af, så hun er fedtet helt op af ryggen. Det sætter ligesom en dæmper på hele forestillingen, så jeg foreslår at vi i stedet afslutter med et blæs i tropeten. Det er ok, men ikke noget med at skyde i munden. Som sagt så gjort, og efter lidt sutteri, afgives der skud på mave og bryster. Samlet set var det en underlig oplevelse. Massagen var virkelig god, men det efterfølgende var noget jeg godt kunne undvære. Konklusion: Skal i have rettet kroppen ud, så kan jeg anbefale dette sted. Super god og hård massage. I dette tilfælde synes jeg at pris og kvalitet holder 100% Men hvis i vil se en nøgen dame, og evt. dyrke sex med hende, så vil jeg anbefale at gå andre steder. Her er forholdet mellem pris og kvalitet helt skævt. PS. Ryggen har det fint nu, og jeg kommer forbi igen en anden gang (til massage) Enig - massagen er i top. Jeg synes dog, din dom over hendes krop er lidt hård... Betalte plovmanden for HJ + en lille afklædning. Det bevirkede så, at jeg pludselig lå med hendes f.... i hele mit hoved. Det var jo en fin lille ekstra service. Det virkede også som om glidecremen fra din tur var vasket af Yderst kønt ansigt efter min smag og man skal jo huske på, at hun har rundet de 45 år. Samtidig en sød pige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucash 193 Skrevet 23. Januar, 2014 (edited) I sidste uge havde jeg lyst til et af mine favorit steder - desværre fik jeg ikke fat i dem. Da jeg efterhånden var længere i tiden, end mit dagsprogram tillod - måtte jeg tage en hurtig beslutning. Jeg var også lidt opstemt over at skulle have massage idag. Jeg var i nærheden af Roskildevej, og der tog jeg så kontakt til Pailin - trods kl. ikke helt var 10.00 (hendes åbningstid). Jeg var velkommen - gode muligheder for GRATIS parkering lige overfor ved DOMUS. Super - og jeg havde jo læst disse indlæg her, så jeg var lidt spændt og også lidt tilbageholden. Hmm.. når jeg blev lukket ind af hende på fotos - bestilte hendes bløde olie til kr. 300. Hun spurgte om jeg ville have Tantra, og jeg spillede lige dum, og spurgte hvad forskellen var. Så kærtegnede hun mig blidt ned over ryg stykkerne, til ballerne og en tur mellem mine ben. Sådan, sagde hun, vil du det - koster extra sagde hun. Men jeg holdt fast i olien, og tænkte, måske hun faldt i med lidt kærlige pirringer alligevel. Hun gik igang og ganske god massage, ned af ryggen - og min lænd som altid, fik en god tur. Hun kildede mini Luc lidt indimellem og var rimelig grundig. Så var det vende tid. Og hun fortsatte, men gik igang med min brystkasse, mens hun sad på knæ, over mit hoved. Uhmm dejligt, for så fik jeg hendes bryster i hovedet det var jo nok HELT tilfældigt. Hun gjorde et godt stykke arbejde, og masseret min mave, lår og lidt mere mini Luc på den måde. Så skiftede hun til lidt ben, fødder og lår massage - men kom så retur igen - mens hun spurgte om jeg ønskede mere. Hmm.. ja hvad, og hun tilbød olierykker og en nøgen olierykker. Så valgte jeg da den sidste - tror nok det var kr. 300/400 mere. Hun smed kludene og syntes da hun havde nogle pæne bryster, hendes alder taget i betragtning. Hun sad på min venstre side og kærtegnede mave, lår og mini Luc og var Ikke berøringsangst, og det benyttede jeg da, og hun fedtede mini Luc ind (jeg var rimelig spændt/anspændt og opstemt). Så pludselig svingede hun lige benene ind over mit hoved - og så lå jeg ellers med hele hendes herligheder i hovedet. Så kunne man lige så godt udnytte duft, stemning og tilbud, så jeg rakte tungen ud, tog fat i hendes lille røv, og så spillede vi lidt på læberne. Men hun var jo også godt igang med mig, og jeg kunne desværre ikke nå og nyde det så meget, pga. min meget tændte mini Luc - så den savlede desværre ALT for hurtigt idag - og rigtigt ærgerligt, når jeg nu lå der med hele hendes skød i dejlig position. Så det var ikke hendes skyld, at jeg følte prisen var lidt høj, det var min egen opstemte, lidt opsparet liderlighed, som gjorde sit indtog - men hun lod mig ligge og pille lidt. Så var det aftørring/afvaskning - fik også en klud til min mund (som hun sagde) . Så iførte hun sig sit undertøj og den korte kjole igen - og jeg fik afsluttende massage på fødder, nakke, og en skøn hovedmassage. Det var alligevel en lidt spøjs oplevelse, men slet ikke dårlig, men bare lidt hurtig - altså min affyring - vi holdt tiden og ikke mere. Hun er da sød og smilende, men grunden til min spøjse oplevelse var vel, at hun ret hurtig prøvede at sælge mere, og var rimelig hurtig til at komme til pirringen. Men alt ialt en okay oplevelse - massagen middel/lidt over middel - ekstra - tja. jeg oplevede jo det ikke længe, så det kom også bag på mig - men igen ikke hendes skyld (eller måske alligevel også hendes skyld ) når hun nu lige lagde hele butikken ned i hovedet på mig... så kan det være svært at være negativ og tilbageholden. Redigeret 23. Januar, 2014 af Lucash 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 239 Skrevet 23. Januar, 2014 Hvor holder de til henne? På deres site står der Roskildevej 78 - Frederiksberg, men en hurtigt Google søgning viser at Roskildevej 78 er i Glostrup/Albertslund!! Lettere forvirrende Men ellers tak for et par fornuftige anmeldelser som går lige i dyret overvejer at svinge dirigentstokken forbi. //Maestro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henry8 77 Skrevet 23. Januar, 2014 De har også et udemærket kort på deres hjemmeside: http://www.pailinthaimassage.dk/260518512 (Google faktisk) Hvor holder de til henne? På deres site står der Roskildevej 78 - Frederiksberg, men en hurtigt Google søgning viser at Roskildevej 78 er i Glostrup/Albertslund!! Lettere forvirrende Men ellers tak for et par fornuftige anmeldelser som går lige i dyret overvejer at svinge dirigentstokken forbi. //Maestro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 239 Skrevet 24. Januar, 2014 Har i selv prøvet at google Roskildevej 78? Det er ikke ved Domus! Nå, men finder det nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 24. Januar, 2014 Har i selv prøvet at google Roskildevej 78? Det er ikke ved Domus! Nå, men finder det nok Roskildevej 78 er flere steder i Danmark, korrekt. Men det er på 2000 Frederiksberg, der er kun den ene http://goo.gl/maps/iFbp3 -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 239 Skrevet 24. Januar, 2014 OK - tak! //Maestro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dejrup 30 Skrevet 14. Februar, 2014 Var der henne i sidste uge, det var ikke One men fik så en hård massage, pigen spurgte om jeg ville have tantra sagde ok derefter blev dilleren smurt ind i olie på med et gummi og så et handjob, hun viste mig så stolt hendes babser nulrede dem, det var som om de var fyldt med silicone. underlig pige eller hvad viste aldrig sine kønsdele hele tiden et ben der dækkede dem, har på fornemelsen det var en ladyboy, fik ikke hendes navn, er der andre der har mødt denne pige/mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg