Hop til indhold

Silvia - Lingam Massage

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle af jer der har nogle nylige erfaringer med Silvia? Har læst samtlige anmeldelser herinde, men de er samtidigt relativ gamle, så er meget interreseret i og høre fra jer angående denne skønhed … 
Tak på forhånd ✌

https://annoncelight.dk/showad/225384

Skrevet

Ja jeg har lækre oplevelser ved at besøge hende. Intens massage, lingam og så er hun en smuk kvinde i en klasse for sig. 
Og forstår ikke du skiver at det er relativt gamle anmeldelser. Den her er 1 måned gammel  

Skrevet

Jeg har besøgt hende flere gange. Du får en god oplevelse med en sød og smuk kvinde.

Skrevet

I koret af positive anmeldelser, vil jeg så lige være lyseslukker og melde mig med en lunken oplevelse. Det var sikkert en enkelt smutter, men i forhold til nogle af de andre muligheder der eksisterer, så passer andre af dem bedre til mig.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det tror jeg er en smutter? For nu har jeg efterhånden været der en del gange, og har ikke en eneste ting at sige negativt om det, hun er service minded fra man træder ind af døren til du går ud igen, tager sig god tid, og virkelig tager det alvorligt med man får en god oplevelse, og det har jeg fået hver gang.

hun er så jordnær, sød, smuk og kroppen sidder som den skal. Glæder mig hver gang til jeg skal afsted og skal jeg snart. 

Hun smiler altid sødt til en, og så nem at snakke med.

den massage det skal simpelthen opleves, for det kan man ikke forklare. 
det gode syntes jeg, er hun ikke tilbyder ekstra det gør det hele mere specielt for mig ihvertfald 

Skrevet
Rugbrød skrev, for 5 timer siden:

Det tror jeg er en smutter? For nu har jeg efterhånden været der en del gange, og har ikke en eneste ting at sige negativt om det, hun er service minded fra man træder ind af døren til du går ud igen, tager sig god tid, og virkelig tager det alvorligt med man får en god oplevelse, og det har jeg fået hver gang.

hun er så jordnær, sød, smuk og kroppen sidder som den skal. Glæder mig hver gang til jeg skal afsted og skal jeg snart. 

Hun smiler altid sødt til en, og så nem at snakke med.

den massage det skal simpelthen opleves, for det kan man ikke forklare. 
det gode syntes jeg, er hun ikke tilbyder ekstra det gør det hele mere specielt for mig ihvertfald 

Jeg er helt enig. Selvfølgelig er kemi forskellig. Men jeg har kun haft totalt lækre oplevelser begge gange. Og ja - det at hun er ambitiøs med massage, stemning og lidenskabeligt gør at man begynder at koge af ophidselse. Og det at man ikke tilkøber noget får fantasien og stemningen op i øverste felt ved at mærke hende og se på denne krop. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.