Hop til indhold

Dag 359

Featured Replies

Skrevet

Tillykke med det da. Jeg stoppede selv nytårsaften 2002/2003. Det får jeg til 7127 dage. Jeg får stadig lyst til en smøg af og til. 

Skrevet

Godt gået :) Hold fast i din beslutning. Jeg stoppede i 2002, som Lauersen kan jeg også stadig få lyst til at ryge, men det kommer ikke til at ske, så sidder jeg i saksen igen.

Skrevet
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 2 timer siden:

Som ikke ryger :rolleyes:

20220707_111605.thumb.jpg.d1b2fc6f0f6d6bc77607ab01efbfa7d9.jpg

Jeg må rose dig for rigtig god mundhugiejne. Jeg kan regne ud, at du var ryger, da jeg besøgte dig for (alt for) længe siden, men det bemærkede jeg ikke.

Skrevet
warmgun skrev, for 24 minutter siden:

Jeg må rose dig for rigtig god mundhugiejne. Jeg kan regne ud, at du var ryger, da jeg besøgte dig for (alt for) længe siden, men det bemærkede jeg ikke.

"Rigtig god mundhugiejne"

Dangens ord!:D

Skjold.

Skrevet

Det er rigtigt godt gået, fortsæt og lev længere :)

Der er jo heller ikke nogen som der har lyst til at kysse et askebægre.....

Skrevet

Tillykke @SEXY JASMIN HERLEV

Og fiks lille app du har fundet dig. Den vil jeg huske når det bliver min tur.

Flere har nævnt det med at få lyst til en smøg år efter at være stoppet. Det kender jeg desværre alt for godt, så jeg  skal lige en tur mere gennem møllen :?

Skrevet

Flot flot, fra 2 pakker om dagen til røgfri, det kræver rygrad.:)

Stoppede selv for 7-8 år siden, savner det af og til, var lidt nemmere at holde vægten som ryger.

men fordelene er i overtal, så starter ikke igen.:)

Skrevet

@SEXY JASMIN HERLEV superflot. Hvordan gjorde du? Kold tyrker - nikotinerstatning - fortæl fortæl …… Har prøvet til flere gange. Knus Pollerik.

Skrevet
  • Author

@Pollerik jeg startede med nikotin tyggegummi men kun når jeg virkelig havde trang til en cigaret men efter 14 dage fik jeg kvalme hver gang jeg tog en nikotin tyggegummi. Så droppede jeg det og skiftet til helt almindeligt mint tyggegummi. Det værste var nok det første måned. Jeg  tog bare  en dag af gangen. Efter hver dag lagde jeg 100kr i en krukke (penge jeg har sparet ved at ikke købe smøger) Efter hver måned skulle  jeg selvfølgelig belønne mig selv med noget ekstra lækkert. 1 måned blev til 2 måneder og sådan  fortsat det. 

Alle de penge jeg har sparet ved at ikke ryge har jeg selvfølgelig belønne mig selv med et kæmpe bjerg af snacks. 

Skrevet
SEXY JASMIN HERLEV skrev, 1 time siden:

Alle de penge jeg har sparet ved at ikke ryge har jeg selvfølgelig belønne mig selv med et kæmpe bjerg af snacks. 

Godt for dig :biggrin:

Cigaretter øger vist stofskiftet en smule, så bare det at stoppe kan indvirke på vægten. Jeg tør ikke tænke på hvad chips for 3.000 om måneden gør... altså udover at det stadig er sundere end at ryge ;)

Skrevet
lille_peter skrev, den 7.7.2022 at 14:27:

Det er rigtigt godt gået, fortsæt og lev længere :)

Der er jo heller ikke nogen som der har lyst til at kysse et askebægre.....

Kære lille_peter:)

- - Der er jo heller ikke nogen som der har lyst til at kysse et askebægre -  -  nå ikke ?!?!?   - det har jeg skam ikke noget imod !!!!  - sådan et rigtigt dybt snav med en ryger pige. 

Selvfølgelig ikke et decideret askebæger kys; men mere med en diskret smag af hendes rygning, for mig en form for "det 3-die krydderi" i hvordan hun intimt smager i kysset:P En form for et tillæg til hendes personlig -  det som jeg falder for og tiltrækkes af!!!. Er det så samtidig også sådan at hun forstår at bruge en rigtig besnærende kvindeparfume på øreflipper, hals, bryster - -  med mere:), og måske også rød læbestift og 20 røde negle:wub:, så er jeg solgt med sommerfugle i maven.

Sådan en kollega har jeg engang haft, en feminin ingeniørpige der er storryger. På et tidspunkt var vi begge skilt og ledige og tilgængelige for hinanden, og da vi alle dage har haft en undertrykt lyst til hinanden snakket godt sammen så kan i vel selv tænke jer til resten  - - meget hurtigt bytte mundvand og knalde. Hun åbnede mig virkelig op for rygerkys. Og kærester?? - nej ikke rigtigt, vi vil gerne;, og sådan er det stadig; men det er som  om vi begge er lige stædige og det går ikke - desværre. Hendes kys er hvad jeg trænger til lige nu. 

Der har før været en tråd om netop det med rygerkys, og jeg var dengang så absolut ikke den eneste mand der synes det smager godt, og helt sikker også vice versa for kvinder derude IRL. Der hvor  rygeren falder i god smag hos partneren:P  - - som "mums for kendere"

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 22 timer siden:

Godt for dig :biggrin:

Cigaretter øger vist stofskiftet en smule, så bare det at stoppe kan indvirke på vægten. Jeg tør ikke tænke på hvad chips for 3.000 om måneden gør... altså udover at det stadig er sundere end at ryge ;)

Tja det var nu ikke helt mening at jeg skulle spise/snacke i det mængder som jeg nu gjorde ;) Men kombinationen ingen rygrad (den blev  brugt på ikke ryge) Oveni blev  min mæthed fornemmelsen ikke eksisterende i en periode. Mine smagsløg fik en ordentlig opgradering efter jeg stoppet med at ryge så alt smagte 100 gange bedre end før. Det er først nu hvor jeg sådan nogenlunde har fået kontrollen tilbage. Har udskiftet de fleste lækkerier med grønt og motion. Men er langt fra hellig :ph34r: :P

Skrevet

Tillykke med din status det er ikke nemt at stoppe med smøger.

Smart app (Y) 

Skrevet

@SEXY JASMIN HERLEVTil lykke og held og lykke med at forblive røgfri !

Udover at du sparer mange penge og bliver 'kysse værdig', så kan det måske sikre dig fler gode år, min svigerinde f.eks har røget som en skorsten siden hun var 14 år og nu betaler hun prisen:

Kræft, ryger lunger,konstant og ulidelig hosten, kan ikke rejser udenlands,gule grimme tænder og så har hun fet et rynket og hærget ansigt.

Desværre har jeg nok mest ondt af hendes næmeste famile,især min storebror, der i den grad bliver begrænset af sin syge kone - lidt ondt måske, men hun har jo selv valgt sin skæbne :-(

Nej rygning dræber: langsomt men sikkert og rygeren er ikke det eneste offer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.