Hop til indhold
Syden

Magda - Junkerhohlweg 8

Recommended Posts

Så blev der lige tid til lidt leg i Flensborg.

Jeg havde ikke udset mig nogen bestemt, men tænkte at jeg lige ville se mig lidt omkring :-)

Jeg ringede på ved Junkerhohlweg 8 hvor jeg tidligere har haft mange gode besøg, men på det seneste har pigerne været lidt triste at se på :(

Magda åbnede døren og hendes dejlige smil fristede mig.

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1092

Billederne er helt nye.....men selv med telefonen kunne jeg tage bedre billeder, som viser hvor dejlig hun er.

Hun er en dejlig ung pige med en flot krop og nogle dejlige bryster. Hun er som naturen har skabt hende.....sød og dejlig.

Jeg fik et hurtigt bad hvorefter vi lagde os i sengen og hyggede lidt, inden hun rullede gummi på banditten og tog den i munden.....dejligt blow, roligt, lækkert og pirrende.

Hun tog en god ridetur og til sidst sluttede vi af i missionær :P

Der var masser af dejlige tungekys undervejs og vi hyggesnakkede en del bagefter....ingen tidspres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogen, der ved hvorfor de generelt er holdt op med at skrive adressen i annoncerne, både på fair-girls og sexnord? Er det fordi, de gerne vil vide hvem der kommer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...