Syden 23 Skrevet 16. Oktober, 2013 Så blev der lige tid til lidt leg i Flensborg. Jeg havde ikke udset mig nogen bestemt, men tænkte at jeg lige ville se mig lidt omkring Jeg ringede på ved Junkerhohlweg 8 hvor jeg tidligere har haft mange gode besøg, men på det seneste har pigerne været lidt triste at se på Magda åbnede døren og hendes dejlige smil fristede mig. http://www.fair-girls.de/Flensburg/1092 Billederne er helt nye.....men selv med telefonen kunne jeg tage bedre billeder, som viser hvor dejlig hun er. Hun er en dejlig ung pige med en flot krop og nogle dejlige bryster. Hun er som naturen har skabt hende.....sød og dejlig. Jeg fik et hurtigt bad hvorefter vi lagde os i sengen og hyggede lidt, inden hun rullede gummi på banditten og tog den i munden.....dejligt blow, roligt, lækkert og pirrende. Hun tog en god ridetur og til sidst sluttede vi af i missionær Der var masser af dejlige tungekys undervejs og vi hyggesnakkede en del bagefter....ingen tidspres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Oktober, 2013 Er der nogen, der ved hvorfor de generelt er holdt op med at skrive adressen i annoncerne, både på fair-girls og sexnord? Er det fordi, de gerne vil vide hvem der kommer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg