Hop til indhold
HornyTurtle

Saunaclub Acapulco Gold

Recommended Posts

Var ifm. forretningsrejse i sidste måned forbi Saunaclub Acapulco Gold i Düsseldorf, og det blev en glimrende oplevelse over 2 dage. Jeg kom søndag aften ved 20-tiden, og der var masser af piger, alle rumænere og fra gudesmuk 18-19 årige til lidt trashy midt 30'erne - sidstnævnte kneppede jeg også, og hun kompenserede for det hun manglede i udseende :-)

Kort fortalt så havde jeg 4 x 30 min den første aften, sidste med to piger som gav lidt improviseret pigesex, men ikke noget sådan ægte lesbisk. Priserne var helt til den jyske lomme, de første 3 x 30 min 1/1 kostede den nette sum af 40 Euro pr seance, alle med superfransk og 2 med franske kys, sex med gummi. Ingen anal og ingen megafransk - det var der ingen der ville...? doublen måtte jeg af med 100 Euro for..

Mandag var jeg der først ved godt 22-tiden, og mange af pigerne hilste på som var jeg en stamgæst, og jeg endte faktisk med hende den førnævnte lidt trashy, da hun var noget så fræk i hendes mund, og hun var noget vildere på lagnet end to af modellerne fra dagen før - ikke at de var dårlige, men hun var bare vild :-)

Efter en stund i det store fællesrum, falder jeg i snak med 2 af pigerne, og emnet kredser sig ret hurtigt ind på en trekant, da de var klar over jeg havde været sammen med 2 piger dagen forinden. Jeg spiller lidt kostbar (hvilket jo er helt latterligt i det forum) og det fortæller at jeg kun er til trekanter når det er ægte lesbisk, hvorpå den ene af pigerne rejser sig op, smækker hendes ene ben henover den anden op op på væggen, så der er frit udsyn til hendes glatte fisse. Veninden begynder at slikke hende og akrobaten kigger på mig og siger "likes this!" - ork satme, så gik det stærkt med at få et rum og endte faktisk med en god time sammen med dem, og de var sgu rigtige gode veninder :P. Og for det oplevelse fik de 100 Euro hver som aftalt. Jeg var egentlig besluttet for at det skulle være afslutningen på aftenen, men faldt i snak med den ene af pigerne da vi kom ned, da den anden blev shanghajet, straks hun kom ud fra pigernes bad. Kort tid efter var der også bud efter den anden, da der var flere og flere gæster, og jeg var i tankerne på vej hjem, da jeg så den yndigste lille petit model komme ind i rummet. Jeg skyndte mig at slå til med det samme, og fik hende med op til en 30 min seance - og så var jeg også drænet efter det 8 skud på 2 aftener. :unsure:

Så alt i alt:

2 x entre = 2 x 30 Euro

5 x 30 min med en pige = 5 x 40 Euro

1 x 30 min med 2 piger = 100 Euro

1 x 60 min med 2 piger = 200 Euro

Ialt 560 Euro = 4.200 DKK

Ialt 4 timer med lagengymnastik med i alt 9 forskellige piger, heraf 4 som også i dagslys vil gå som modeller.

Læg dertil alt soft drinks gratis, og hvis man er rigtig sulten, så også gratis buffet. Sidstnævnte har jeg nu aldrig fået på nogle af de 15-20 klubber jeg har besøgt i Tyskland gennem årene.

Acapulco Gold skal genbesøges i efteråret.

http://www.fkkacapulco-gold.de/

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en super god anmelders. Lige hvad jeg manglede. Er klubben ellers ok. 
jeg plejer at nyde godt af Golden time men det er 2-3 år siden grundet Corona 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 46 minutter siden:

Tak for en super god anmelders. Lige hvad jeg manglede. Er klubben ellers ok. 
jeg plejer at nyde godt af Golden time men det er 2-3 år siden grundet Corona 

Det er en relativ lille klub arealmæssigt, der er kun det store fælles rum / lounge, det obligatoriske rygerrum og den ligeså obligatoriske kino, som her er med 2 x 2 prs sofaer og ikke andet.

Så slet ikke som f. eks. FKK Oase ved Frankfurt som er en af mine favoritter, der har flere lounger, saunaer, pools, udeområder mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

8 skud på 48 timer - man bliver sgu lidt misundelig.

Har selv været i Tyskland en enkelt gang ( Leipzig), og blev overrasket over egen evne der, så mon ikke omstændighederne gør' en noget godt.

Tak for en lækker beretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes der mangler udendørsareal på Acapulco Gold, for deres tagterasse er alt for varm om sommeren og ubrugelig ellers. Men ellers enig: God klub med mange søde, unge, slanke  piger. Grillbuffeten er faktisk heller ikke ringe :-)

Oase har netop det hele: Lækkert haveområde, hvor man kan slappe af mellem det hårde arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde 5 timers mellemlanding i Düsseldorf og besøgte derfor Acapulco Club og havde det dejligt, med 2 piger som begge var meget unge og virkelig i model wauw klassen og samtidig leverede en fin og en fremragende service. Den ene omgang med mega stod i 90 for 30 min og den anden 40 for 30 min. Det er godt nok preiswert for tøser på den hylde, stedet er ikke stort men hvis man taler tysk er der en super fin stemning mellem herrene, og buffet på løbende bånd. Her er et link fra et glimrende tysk forum :https://www.freiercafe.net/suche/5440374/?q=Acapulco+club&o=date

Hver opmærksom på at de nyeste er til sidst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...