warmgun 4141 Skrevet 16. Oktober, 2013 Jeg har længe haft et gratis medlemskab af benaughty.dk. Lige nu har jeg to beskeder liggende, som jeg kun kan læse, hvis jeg opgraderer til et betalingsabonnement. Det vil jeg kun gøre, hvis jeg kan være sikker på, at det ikke er fake udformet til, at jeg skal gå i betalingsfælden. Er der nogen, der har erfaring med benaughty - gode som dårlige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. Oktober, 2013 Ikke med benaughty, men Victoria Milan. De laver samme nummer. Når man har været ikke betalende medlem et stykke tid får man en eller to beskeder i sin indbakke, med en spændende overskrift. Når man så løsner medlemsskab, viser beskeden sig at være intetsigende, eller en eller anden if.eks. Sverige der er blevet helt vild varm af at læse din profil. Har hørt om samme fremgangsmåde på tilsvarende sites. Så en god protion skepsis er vel ikke af vejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Oktober, 2013 Det er vist en meget almindelig praksis. Jeg ville holde mig væk, da man hurtigt kan blive lænset, og jeg mener, at der en gang i DR's Kontant blev omtalt nogle tilfælde, hvor man kun meget vanskeligt kunne komme ud af abonnementet igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 18. Oktober, 2013 Har ikke erfaring med Benaughty, men har til gengæld god erfaring med Victoria Milan.' Og ja, man skal bevare en sund skepsis...de bruger det der trick med falske mails for at lokke en tilbage i folden, ligesom der er forskellige plattenslagere som huserer der inde, men der er altså også masser af virkelige kvinder og jeg har haft god succes med at finde en dejlig elskerinde derigennem. Et par enkle råd: -vær lidt skeptisk over for det der åbenlyst er for usandsynligt (pigen med model-look fra Florida som er blevet vild med dig efter at have set din profil) -vær opmærksom på at der blandt de ægte profiler er falske profiler....kvinder som enten ikke eksisterer eller som er betalt for at skrive til mænd derinde (og særligt når mændene ikke har fornyet medlemsskab) -lad være at være overdrevent paranoid - der er masser af ægte profiler, og hvis du ikke har held, så overvej hvordan du sælger dig selv -overvej nøje hvilken alder du vil opgive og hvilket brugernavn du vil kendes under. Når først du har registreret dig kan alder og navn ikke ændres. Da jeg første gang registrerede mig brugte jeg min virkelige alder og et lidt tåbeligt brugernnavn. Det gav ikke resultat. Næste gang trak jeg 5 år fra og fandt et godt brugernavn. Nu var der god respons. -skriv en god profiltekst og sæt et billede på, gerne sløret. -jeg har ikke haft problemer med at de har trukket andre beløb end det jeg har godkendt, men hvis man vil være helt sikker når man stopper sit abonnement, er det meget enkelt. man melder bare til sin bank at ens Kreditkort er bortkommet og får et nyt. så kan de 100% ikke trække mere fra kortet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 18. Oktober, 2013 En god ide er at starte med at finde ud af hvordan du melder dig ud igen - hvis det ikke umiddelbart fremgår - eller er meget besværligt - evt. skal man tilmelde sig, oprette en profil og betale først - så bør man holde sig langt væk. Flere sites bruger flg. catch: Du kan gratis oprette en profil, skrive lidt om dig selv + evt. oploade et billede - men du kan så bare ikke bruge det til noget, før du opgraderer til et betalingsmedlemsskab. Du har imidlertid opgivet div. oplysninger om dig selv og hvad du søger - så nu kan de sammensætte eller finde en profil udfra det du har skrevet, du kunne være interesseret i og vedkommende sender dig så en mail, om at hun har set din profil og gerne vil i kontakt med dig og bla bla. Vil du nu skrive tilbage til hende og hun bor sikkert heller ikke så langt fra dig - er du desværre nødt til at opgradere osv. At du skulle få held med et sådant medlemskab er næsten lig 0. PS. mange af disse datingbureauer ejes af det samme firma i Ikast. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg