GP_Nyder 92 Skrevet 6. Juli, 2022 Er der nogen der er kommet i kontakt med hende her? https://annoncelight.dk/showad/346341 Jeg har forsøgt uden held, lyder ellers interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 6. Juli, 2022 Nok glem det. Når du skal kontakt over det cirkus snap. Du skal nok helt sikker både købe billede og alt mulig for det lykkedes at mødes hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 6. Juli, 2022 issen skrev, for 8 minutter siden: Nok glem det. Når du skal kontakt over det cirkus snap. Du skal nok helt sikker både købe billede og alt mulig for det lykkedes at mødes hende Før du kommer med sådane nogle gætterier bør du nok lige læse hendes annonce! Der står: "Ingen mobilpay eller konto overførsel KUN kontanter" Der med er din påstand manet i jorden!!! Jeg har har fuldt hende på snap i over 7 måneder og der er IKKE kommet noget tilbud om køb af billeder eller noget andet. tværtimod er hun en skide sød pige, så behandle hende med respekt for det fortjener hun. Min kalender har desværre ikke passe sammen med hendes endnu, men hun er helt klart øverst på min to due liste 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 6. Juli, 2022 Snapchat er et gøgler marked, ud over chanchernee for at blive snydt er stor, er Snapchat app'en endnu en snabel Meta suger privatoplysninger ud af dit liv og færden. Alt i alt noget lort man skal holde sig langt væk fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 7. Juli, 2022 issen skrev, den 6.7.2022 at 11:48: Nok glem det. Når du skal kontakt over det cirkus snap. Du skal nok helt sikker både købe billede og alt mulig for det lykkedes at mødes hende Jeg har mødt to danske efterkommerpiger der gav mig dobbeltblow på et hotel efter aftale indgået alene over snap. Intet med billedsalg på noget tidspunkt. next skrev, for 16 timer siden: Snapchat app'en endnu en snabel Meta suger privatoplysninger ud af dit liv og færden. Vås. Meta ejer ikke Snapchat, det gør Snap. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 8. Juli, 2022 (edited) Advarsel skrev, for 19 timer siden: Vås. Meta ejer ikke Snapchat, det gør Snap. Du har hel ret... Jeg har i lang tid troet at snap var ejet af meta. Jeg må ha læst en konspirende artikel der har givet mig den indstilling. Har lavet lidt recearch, og Facebook(meta) er meget interesseret i at eje snap. Og har flere gange på mange søgte måder, forsøgt at købe snap. Men snap er sku et gøgler marked, jeg har meget svært ved at se at piger der vil fremstå troværdige, benytter et medie der er overvejende består af svindlere og bedragere. Snap har på et tidspunkt være et fint medie til erotisk kontakt. Men den tid er ovre. Redigeret 8. Juli, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GP_Nyder 92 Skrevet 14. Juli, 2022 Ingen der havde heldet med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GP_Nyder 92 Skrevet 15. Juli, 2022 Hun er tilbage https://annoncelight.dk/showad/347626 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 15. Juli, 2022 (edited) next skrev, den 8.7.2022 at 09:09: jeg har meget svært ved at se at piger der vil fremstå troværdige, benytter et medie der er overvejende består af svindlere og bedragere. Det er fordi du ikke sætter dig i deres sted, men ser det fra dit udgangspunkt. For en ung kvinde er snap en velkendt kommunikationsplatform, hvor hun let kan styre tingene og sikre sin egen anonymitet. Hun bruger det i forvejen mange gange dagligt, så hun kender det ud og ind - det er simpelt hen let og trygt. En "amatør" laver ikke en markedsanalyse af kommunikationsplatformes ry og rygte før hun går i gang. Generelt er andres adfærd lettere at forstå, hvis man prøver at sætte sig i deres sted, fremfor bare at tænke på egne behov og præferencer. Hvis hun havde suttet uden gummi, var jeg helt sikkert på selv. Redigeret 15. Juli, 2022 af Advarsel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars6 22 Skrevet 21. Juli, 2022 GP_Nyder skrev, den 14.7.2022 at 15:11: Ingen der havde heldet med hende? Jeg har besøgt hende på et hotel på Amager. Hun er ingen model og er ikke åleslank, men hun er virkelig sød og dejlig, naboens datter. Vi havde sindssyg god sex og hun skal da i hvert fald også selv have noget ud af det. Jeg kunne ikke give hende en orgasme, men det klarede hun selv på den frække måde :) Største minus er at hun ikke giver blow uden Jeg skal besøge hende igen, hvis hun kommer tilbage til Kbh., det glemte jeg at spørge hende om, men det håber jeg hun gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg