Hop til indhold

Nørresundby “Grønlænder”

Featured Replies

Skrevet

Hej Forum 

jeg besøgte en gang en pige/dame i enten var det Vangen eller så var det strubjerg, kan ikke lige huske det, jeg tror hun er grønlænder ellers ligner hun det lidt, hun er vel ca i 40erene et sted. 
jeg har forlagt hendes telefon nr og kunne godt tænke mig at få det igen, send det evt i en besked til mig.. 

På forhånd tak. 

Skrevet

Jeg håber ikke nogen udleverer info på en pige der ikke reklamerer.. Du burde kunne finde hende via hendes annonce hvis hun stadig er aktiv i branchen og ellers burde du lade hende være.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jeg håber ikke nogen udleverer info på en pige der ikke reklamerer.. Du burde kunne finde hende via hendes annonce hvis hun stadig er aktiv i branchen og ellers burde du lade hende være.. 

Lige præcis,  hvis hun ikke er aktiv længere så har det jo nok sine grunde og så er det no Go at kontakte hende

Skrevet
  • Author

Rolig nu, hun reklamere ikke ret tit, hun gør mest i faste kunder, så man skrev bare når det var, men dem der evt har nummer eller e-mail ved det selv så ingen problem der..

Skrevet

Hejsa.  
hun annoncere igår.  Har tit tænkt på at besøge hende men vi har aldrig kunne få det til at passe med at hun kan og jeg har fri.  
kandu fortælle lidt om hende 

Skrevet

er det hende her? 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/138422-kirstinel-aalborg/?tab=comments#comment-1288965

mener hun plejer at skrive noget med "klar på hygge" i overskrift.

Skrevet
  • Author
cocacolazero skrev, for 3 timer siden:

Hejsa.  
hun annoncere igår.  Har tit tænkt på at besøge hende men vi har aldrig kunne få det til at passe med at hun kan og jeg har fri.  
kandu fortælle lidt om hende 

Har du et link til hende? 

• 5 months later...
Skrevet

Hey

Hun er aktiv i dag, søndag 

Jeg har kigget hendes annonce flere gang :)
Kan nogen fortælle lidt om hende?

Skrevet

Tak @nordjyskfyr 
Jeg skulle vist selv ha’ fundet den tråd :mellow:

Så sparer jeg pengene og kigger efter en anden 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.