Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278635

Jeg har med største glæde og fornøjelse besøgt Mirella i en villa på en kendt adresse i Odense sv....Sød og snakkesalig -jeg var følte mig med det samme særdeles velkommen -en meget sød gp...

Havde bestilt 90 minutters massage til 1200kr -ganske rimeligt når man ellers mest "kommer" i Aarhus

Modtog en meget lækker og (k-)ærlig omgang erotisk fuldkropsmassage med opvarmet olie....og dejlig så hun ud som hun stod der ved siden af briksen og masserede mig uden en trevl på kroppen... .:)...

Afslutning med hånden (bj med er ikke lige mig..) -alt gik helt som det skulle, og jeg gik derfra i afslappet tilstand og klar til at gå i clinch med resten af ugen

Stedet vil være mange folk bekendt -ikke det mest diskrete, men en parkering ved netto og en cap på hovedet, så slipper man nemt uset ind...

Tak @Mirella...Jeg glæder mig meget til vi skal ses igen:wub:<3

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrRedhead skrev, for 5 timer siden:

-jeg har næsten ondt af jer....men også kun næsten @Øbo   ;)

Alt det pjat med at flytte tingene til provinsen holder ikke. I kan få balletten men Mirella beholder vi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 6.7.2022 at 17:53:

har en aftale med hende i morgen, glæder mig :razz:.  60 min fuld pakke.....

Nååh vi venter spændt... -er hun go eller vil du have hende for dig selv...gg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 8.7.2022 at 18:03:

Nååh vi venter spændt... -er hun go eller vil du have hende for dig selv...gg

Njaa, der gik lidt kuk i hendes kalender, eller sms misforståelse, jeg troede vi havde en aftale , det mente hun så ikke... jeg skrev til hende om aftenen før for at være sikker på vi havde en aftale, den svarede hun så på næste morgen at der havde  hun en anden aftale så det kunne jeg ikke ????. jeg blev lidt sur og skrev at det kunne jeg ikke forstå for vi havde en aftele mente jeg.:angry:.     Nå men der stod jo en del godt om hende her på eroguide så jeg gav den et skud mere, og fik lavet en ny aftale og denne gang lykkedes det.

Og det er ganske vist.  jo hun er sød man bliver godt og blidt modtaget , et hurtig bad lidt kæleri og så op på briksen.    meget blid erotisk massage ,over hele kroppen og med pikken i fokus hele tiden , lige som jeg kan lide det, det er hun super til ( kun anna hes 123 gør den del lige så godt ).  både bagsiden og forsiden fik deres del og derefter ned på sengen til sex delen.

Det var ikke helt så godt som jeg havde håbet, blow var med kondom og ingen 69.   hendes blow var dog ok trods alt .    hun var et dejligt syn i doggy og måtte holde lidt igen der, og afsluttede med hende øverst .      Det er ikke rimeligt at antager at de bliver lige opstemt og naturligt våde hver gang og skal måske lige smørre lidt, men hun brugte rigtig meget glide creme, så det føltes MEGET vådt , alt for meget....   det var den dårligste del af det.     men absolut ellers en god oplevelse , sød pige at snakke med også.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 9.7.2022 at 23:37:

Njaa, der gik lidt kuk i hendes kalender, eller sms misforståelse, jeg troede vi havde en aftale , det mente hun så ikke... jeg skrev til hende om aftenen før for at være sikker på vi havde en aftale, den svarede hun så på næste morgen at der havde  hun en anden aftale så det kunne jeg ikke ????. jeg blev lidt sur og skrev at det kunne jeg ikke forstå for vi havde en aftele mente jeg.:angry:.     Nå men der stod jo en del godt om hende her på eroguide så jeg gav den et skud mere, og fik lavet en ny aftale og denne gang lykkedes det.

Og det er ganske vist.  jo hun er sød man bliver godt og blidt modtaget , et hurtig bad lidt kæleri og så op på briksen.    meget blid erotisk massage ,over hele kroppen og med pikken i fokus hele tiden , lige som jeg kan lide det, det er hun super til ( kun anna hes 123 gør den del lige så godt ).  både bagsiden og forsiden fik deres del og derefter ned på sengen til sex delen.

Det var ikke helt så godt som jeg havde håbet, blow var med kondom og ingen 69.   hendes blow var dog ok trods alt .    hun var et dejligt syn i doggy og måtte holde lidt igen der, og afsluttede med hende øverst .      Det er ikke rimeligt at antager at de bliver lige opstemt og naturligt våde hver gang og skal måske lige smørre lidt, men hun brugte rigtig meget glide creme, så det føltes MEGET vådt , alt for meget....   det var den dårligste del af det.     men absolut ellers en god oplevelse , sød pige at snakke med også.. 

@afløbsrenseren : ærgerligt at dit besøg ikke sad lige i skabet, ligesom mit….at blow er med fremgår tydeligt både af annoncen og iøvrigt min anmeldelse som starter tråden…..Mirella er massagepige med mulighed for tilkøb af sex…den anmeldelse antyder (jeg kunne tage fejl), at du ønskede en sexpige primært…og det er Hun bestemt ikke, men dem er der så mange andre af….op på hesten igen og bedre held næste gang….

 

Jeg skal se Mirella igen i morgen -mit feriebudget er under pres allerede, and I love it! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så Kom jeg også forbi Mirella... tjaah...  i mine øjne er hun ligeså meget sexpige som massagepige eller ligeså lidt... Hun er bestemt sød. Også er hun prøvet;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har længe kigget på hende her, og her til aften var muligheden der. Fik hurtigt en aftale i hus over sms, og så var det bare afsted. 
Gutter… hun er det sødeste, mildeste, smilende, imødekommende menneske. 
jeg ankom og blev lukket ind med det samme, af en smilende, super sød og glad Mirella. Jeg havde bestilt 30 min body to body… åh.. fantastisk lækkert ! Hun fyrede godt op under mig, med hendes krop, som blev brugt til at massere med. Hun kan sit håndværk.. pirring utal af gange, lingam der var sindsyg lækkert så blow og Wupti.. så gik raketten af. Jeg giver hende 10 ud af 10 stjerner.  Jeg fik fuld valuta for pengene, og tog hjem med det mest sagelige smil på læben. Hun er her kort tid endnu, så er du til massage med ekstra, så er hun et besøg værd. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Så kom jeg også afsted til Mirella efter at have læst de mange fine reviews...60 min massage til en attraktiv pris, og jeg må sige, at kvaliteten langt overgik de forventninger jeg havde til prisen...Som allerede skrevet tidligere er Mirella super sød, rar og ukompliceret at være sammen med...Jeg kommer gerne gen. Det bliver 5 stjerner fra mig. Tak @Mirella<3

(og tak til dem der anmelder:))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig, eller er hun totalt umulig at få fat i? Har skrevet til hende flere gange den sidste uges tid, men jeg får ingen svar..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, for 30 minutter siden:

Er det kun mig, eller er hun totalt umulig at få fat i? Har skrevet til hende flere gange den sidste uges tid, men jeg får ingen svar..

skriv en mail;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...