Hop til indhold

Caya - Sakskøbing

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende da hun var på visit i køge det var en ganske god omgang, men det er nok et par år siden så ikke helt nyligt.

Skrevet

Caya er en skøn kvinde, glad og snaksaglig, hun giver dig en tur du ikke glemmer . 

Skrevet

Hun er også på min shortliste

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har fået en aftale med hende senere i dag. Det glæder jeg mig sgu til.

Skrevet
Abp skrev, for 22 timer siden:

Jeg har fået en aftale med hende senere i dag. Det glæder jeg mig sgu til.

Ja lad os høre hvordan din oplevelse hos hende var..

Skrevet

Jamen min oplevelse var god. Lysten kom over mig og jeg kiggede Om hun var på og det var hun. Bestilte en halv time til 700 kr. Kørte derned og blev lukket ind. 

Selve agten var rigtig god. Masser af nærvær og indlevelse. Det virker som om at hun virkelig godt kan lide det hun laver. Gensidig oral og sorte kys, lidt sex og så blow med slug til sidst. Og lidt pillow talk både før og efter. Der blev ikke kigget på uret. Havde som sagt bestilt en halv time og var ude igen efter omkring 40 minutter. 

Eneste minus var(og det er absolut et lille et af slagsen), at hvis man skal have bad efter skal man nævne det, når man kontakter hende. Vist nok noget med at hun havde sine hunde med og så skulle hun lukke dem ind i et andet rum. Så jeg endte med at bade hjemme, hvilket absolut ikke ødelagde oplevelsen hos hende. Der er ret god chance for en gentagelse.

Skrevet

Er stedet diskret ? ude på landet, eller i by ? :).

Skrevet
Abp skrev, den 28.7.2022 at 19:55:

Jamen min oplevelse var god. Lysten kom over mig og jeg kiggede Om hun var på og det var hun. Bestilte en halv time til 700 kr. Kørte derned og blev lukket ind. 

Selve agten var rigtig god. Masser af nærvær og indlevelse. Det virker som om at hun virkelig godt kan lide det hun laver. Gensidig oral og sorte kys, lidt sex og så blow med slug til sidst. Og lidt pillow talk både før og efter. Der blev ikke kigget på uret. Havde som sagt bestilt en halv time og var ude igen efter omkring 40 minutter. 

Eneste minus var(og det er absolut et lille et af slagsen), at hvis man skal have bad efter skal man nævne det, når man kontakter hende. Vist nok noget med at hun havde sine hunde med og så skulle hun lukke dem ind i et andet rum. Så jeg endte med at bade hjemme, hvilket absolut ikke ødelagde oplevelsen hos hende. Der er ret god chance for en gentagelse.

Øjs’ det lyder fedt..

kunne være man skulle se at få bestilt en tid,

altså god kærestesex eller..

og hvordan bor hun, midt i by eller på land..

Skrevet
sweetstone skrev, den 31.7.2022 at 08:38:

Er stedet diskret ? ude på landet, eller i by ? :).

Har du besøgt…?

Skrevet

Stedet kunne nærmest ikke være mere diskret. 
Det ligger ude på landet. Langt fra andre huse. 
Ja det var god kærestesex. 

Skrevet
Fnug Lf skrev, for 8 timer siden:

Har du besøgt…?

Nej. Havde jeg været der, var der jo ingen grund til at spørge om hvor stedet ca var.:)

• 1 year later...
Skrevet
splitter skrev, for 8 minutter siden:

Nogen der ved om hun stadivæk er i Sakskøbing 

Jeg har også kigget efter hendes annonce. Men det er længe siden at jeg har set den sidst. Jeg har også udvidet søgningen til resten af landet, men der dukker ikke noget op. Enten er hun stoppet, eller også tager hun sig en lang pause. 

Hun kan også have skiftet navn. Og så kan det jo være svært at finde hende..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.