Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende da hun var på visit i køge det var en ganske god omgang, men det er nok et par år siden så ikke helt nyligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Abp skrev, for 22 timer siden:

Jeg har fået en aftale med hende senere i dag. Det glæder jeg mig sgu til.

Ja lad os høre hvordan din oplevelse hos hende var..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen min oplevelse var god. Lysten kom over mig og jeg kiggede Om hun var på og det var hun. Bestilte en halv time til 700 kr. Kørte derned og blev lukket ind. 

Selve agten var rigtig god. Masser af nærvær og indlevelse. Det virker som om at hun virkelig godt kan lide det hun laver. Gensidig oral og sorte kys, lidt sex og så blow med slug til sidst. Og lidt pillow talk både før og efter. Der blev ikke kigget på uret. Havde som sagt bestilt en halv time og var ude igen efter omkring 40 minutter. 

Eneste minus var(og det er absolut et lille et af slagsen), at hvis man skal have bad efter skal man nævne det, når man kontakter hende. Vist nok noget med at hun havde sine hunde med og så skulle hun lukke dem ind i et andet rum. Så jeg endte med at bade hjemme, hvilket absolut ikke ødelagde oplevelsen hos hende. Der er ret god chance for en gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Abp skrev, den 28.7.2022 at 19:55:

Jamen min oplevelse var god. Lysten kom over mig og jeg kiggede Om hun var på og det var hun. Bestilte en halv time til 700 kr. Kørte derned og blev lukket ind. 

Selve agten var rigtig god. Masser af nærvær og indlevelse. Det virker som om at hun virkelig godt kan lide det hun laver. Gensidig oral og sorte kys, lidt sex og så blow med slug til sidst. Og lidt pillow talk både før og efter. Der blev ikke kigget på uret. Havde som sagt bestilt en halv time og var ude igen efter omkring 40 minutter. 

Eneste minus var(og det er absolut et lille et af slagsen), at hvis man skal have bad efter skal man nævne det, når man kontakter hende. Vist nok noget med at hun havde sine hunde med og så skulle hun lukke dem ind i et andet rum. Så jeg endte med at bade hjemme, hvilket absolut ikke ødelagde oplevelsen hos hende. Der er ret god chance for en gentagelse.

Øjs’ det lyder fedt..

kunne være man skulle se at få bestilt en tid,

altså god kærestesex eller..

og hvordan bor hun, midt i by eller på land..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet kunne nærmest ikke være mere diskret. 
Det ligger ude på landet. Langt fra andre huse. 
Ja det var god kærestesex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fnug Lf skrev, for 8 timer siden:

Har du besøgt…?

Nej. Havde jeg været der, var der jo ingen grund til at spørge om hvor stedet ca var.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
splitter skrev, for 8 minutter siden:

Nogen der ved om hun stadivæk er i Sakskøbing 

Jeg har også kigget efter hendes annonce. Men det er længe siden at jeg har set den sidst. Jeg har også udvidet søgningen til resten af landet, men der dukker ikke noget op. Enten er hun stoppet, eller også tager hun sig en lang pause. 

Hun kan også have skiftet navn. Og så kan det jo være svært at finde hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...