Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som ved hvor skønne Cake er blevet af. Traf hende sidst på Hvidovrevej og tidligere på Gammel Køge Landevej 505. En skøn gudinde

Skrevet

Er du sikker på hun ikke stadig er ved Hvidovrevej 80 ?

Nu er det et stykke tid siden jeg var der sidst, men den gang var hun vidst der stadig.

Skrevet

Er du sikker på hun ikke stadig er ved Hvidovrevej 80 ?

Nu er det et stykke tid siden jeg var der sidst, men den gang var hun vidst der stadig.

Hun er IKKE på Hvidovrevej mere. Hun blev tvunget til at sælge butikken af de andre piger fordi hun snød dem på det groveste med deres penge.

• 4 months later...
Skrevet
  • Author

Hun er IKKE på Hvidovrevej mere. Hun blev tvunget til at sælge butikken af de andre piger fordi hun snød dem på det groveste med deres penge.

Var på Thaisted for 14 dage siden i Gentofte, hvor jeg spurgte til Cake og fik at vide hun var aktiv igen, men de ville ikke sige, hvor henne )-:

Nogen der kan hjælpe?

Skrevet

Ved ikke om det kan være den samme, men der er en der kalder sig Pan-Cake på Valby Wellness på Langagervej

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.