Hop til indhold
mikkelsen

Charlotte kurtisane

Recommended Posts

Gæst

Hun stoppede i branchen tidligere i år.

Hmm, jeg synes ikke, det er mere end et par uger siden, jeg så hun annoncerede...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har besøgt / haft besøg af hende?

Jep, jeg har for nogle år tilbage besøgt hende privat/diskret i Aalborg.

Det var en rigtig dejlig oplevelse med en meget sød og i øvrigt intelligent pige(dame). Charlotte har aldrig rigtig brudt sig om anmeldelser så derfor lader jeg være med det....

En skam hun er stoppet, men vi har da stadig glæde af hende herinde en gang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej-...

ja kedelige sex, men sød pige, hun pakke sex ind i noget det ikke var..

for intelligens jeg aldrig taget mensa test med hende, men virker til at være helt almindelige pige/dame, som pakke oplevelse ind i noget eksklusivt, men endelige var kedelige sex...

hun har nogle begrænser i hendes udfoldelser af sex pga af tidligere skade..

det kunne ikke skrive før i tiden da VL var det eneste sted ude at man blev band truet eller nedgjort...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Charlotte er 100% stoppet!
Ja hun har åbenbart slettet sin profil i EG's database over Glædespiger, fornuftigt nok når hun er stoppet. ;)

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja hun har åbenbart slettet sin profil i EG's database over Glædespiger, fornuftigt nok når hun er stoppet. ;)

Mvh

smo

Det er så ikke helt rigtigt, gamle dreng. :)

Hendes konto er blevet deaktiveret efter hendes eget ønske, så hun kan til enhver tid få den åbnet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

OK, nu skriver jeg så også åbenbart; men om den er deaktiveret eller slettet er vel kun et spørgsmål om ord, da man ikke kan komme i kontakt med hende pt.

Og om hun kan genåbne den eller skal registere sig igen, hvis det bliver aktuelt, er vel nærmest et teknisk spørgsmål måske bortset fra, at hvis hun genåbner den, kommer hendes tidligere indlæg 'tilbage på hendes konto' mens hun ved en ny registering starter fra scratch?.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej-...

ja kedelige sex, men sød pige, hun pakke sex ind i noget det ikke var..

for intelligens jeg aldrig taget mensa test med hende, men virker til at være helt almindelige pige/dame, som pakke oplevelse ind i noget eksklusivt, men endelige var kedelige sex...

hun har nogle begrænser i hendes udfoldelser af sex pga af tidligere skade..

det kunne ikke skrive før i tiden da VL var det eneste sted ude at man blev band truet eller nedgjort...

prøvemanden

"Kedelig sex", kommer jo an på ens preferencer.

Charlotte står stadigvæk på top5 over mine oplevelser.

Jeg synes netop at Charlotte gav en mere indlevende oplevelse end jeg har oplevet hos andre.

Det er mange år siden, at jeg var "stamkunde" hos Charlotte og har aldrig fortrudt en eneste mønt jeg har sendt i hendes retning.

Charlotte gav noget af sig selv, til alle dem der nød tiden med hende. - er min oplevelse.

Jeg ønsker det bedste for hende og håber at hun lykkes med sine projekter.

Jeg takker hende for mange glade minder - de vil altid være værdsat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...