Titommeren 329 Skrevet 4. Juli, 2022 Hej. Jeg har besøgt Nina22 https://annoncelight.dk/showad/336351 nogle gange efterhånden. Jeg plejer eller at være lidt rastløs og altid vil prøve noget nyt. Men for dælen, jeg syntes hun er skøn, selvom det er det samme, der sker hver gang: Jeg beder om 1 times med oliemassage og happy ending og det koster en tusse. Hun masserer rigtigt godt og tilpas hårdt efter min smag. Når jeg er gået 35-40 minutter med massage, hvor man ligger på maven siger hun “wæn dej ååm” og begynder at massere pikken med hænder og bryster (som ikke er så store, men ægte). Hun er ved at få svinet til at eksplodere og sætter kondom på og rider den helt tom. Når hun bagefter tager kondomet af, malker hun den helt tom og masserer igen, så man får en hel time for pengene. Jeg ved ikke, om man kan få lov at slikke eller få blow job. Har ikke spurgt. Så er der nogle erfaringer herom med hende herinde hører jeg gerne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zuperman 6 Skrevet 5. Juli, 2022 Er hun stram? Har hun godt hygiejne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 6. Juli, 2022 Hun er stram og hygiejnen er helt i top. Intet at klage over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg