Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Thippy: https://annoncelight.dk/showad/346570

Det er tæt på Enghave Plads. Privat beboelseslejlighed (altså "diskret"). Badefacilitet er klassisk københavnertoilet med håndbruser. 

Kommunikation via sms. Jeg sikrede mig at priserne inkluderede sex+superfransk og aftalte en time.

Jeg kom 5 minutter for sent pga. forvirring i metroen ... advarede hende via sms, det var ikke et problem, svarede hun.

Billederne er ægte og retvisende. Alder kan være 35-45 - svært at vurdere.

Hun ville gerne massere først, hvilket jeg indvilgede i, selvom jeg egentlig mest var kommet efter sex og hendes annonce er atypisk for thai, da hun annoncerer med 2 udløsninger på 1 time (for mig ikke et mål, men en beroligende mulighed for at det ikke behøver stoppe, hvis jeg kommer "tidligt"). Men massage kan fungere som god opvarmning. Det var egentlig middelhård massage, koncentreret på ryg uden anden pirring end at hun var nøgen og jeg kunne røre lidt (begrænset at at ligge på maven). Det bragte mig ikke så meget i stemning hvad hun gjorde, mere at jeg kunne røre, så jeg afbrød. Hun suttede og nippede mine brystvorter - jeg gjorde gengæld og så lidt superfransk. Det var hun efter min præferencer god til - uden hånd. Hun sad over mit ene ben og hoppede med hele kroppen, så det var lidt som cowgirl, bare med munden. Da jeg ville videre i programmet fandt hun kondom frem og prøvede at påføre det med "kvælermetoden" (strække det ud og trække det ned over pikken). Det fungerede ikke godt men det kom på til sidst. Cowgirl - jeg kunne næsten ikke mærke noget. Missionær: Svært at komme ind, især fordi jeg ikke kunne mærke så meget (hun brugte ikke glidecreme). Jeg gav op og spurgte om jeg kunne bruge et af mine egne kondomer. Det var helt fint.

Hun suttede lidt igen for at få min rejsning tilbage. Da jeg begyndte med kondomet spurgte jeg om hun ville lege lidt med mine nosser imens, og så slikkede hun meget velvilligt. Cowgirl, missionær og så løftede hun benene, så jeg kunne næste folde hende helt sammen og nyde frit udsyn til pumpeværket. Hun virkede ikke helt upåvirket og jeg holdt ikke så længe.

Så tilbød hun lidt massage. Hun tog dog lige et kort telefonopkald. Massagen var en del af tiden kun med én hånd, fordi den anden vist betjente telefonen. Så var der lidt mere tohånds - helt uden pirring. Og så sagde det var slut. Det var 45 min efter jeg kom ind ad døren (men altså 50 min efter den aftalte tid).

Konklusion: Det var jo billigt for en fuld pakke efter de "vejledende priser" i thai-markedet (prisen var 1100 for en time, da jeg var der - hun har ændret dem, kan jeg se). Men så var det altså også en afslutning på besøget, der trak meget ned i min oplevelse. Derfor er det ikke noget jeg vil gentage - hellere betale mere for en bedre samlet pakke. Hun var ellers sød, venlig og imødekommende.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...