Hop til indhold

Recommended Posts

Vild lækker moden dansk talende kvinde som er til alt undtagen anal . Hun kysser våd og dejlig med en lille kugle i tungen og når hun sutter så engle synger og jeg mærker kuglen trykke ekstra på pik , prøve at presse den ind i pik mund, klatten må gerne komme i hendes mund . Som cowgirl rider hun hel vild dejlig og længe , og kan du mere i den tid du har så kan du tage hende som hanhund . Hyggelig jejlighed i Tårs og har du lyst til ren massage så er bænken klar https://annoncelight.dk/profile/tanja1+br

Del dette indlæg


Link til indlæg
laudal skrev, for 8 minutter siden:

Vild lækker moden dansk talende kvinde som er til alt undtagen anal . Hun kysser våd og dejlig med en lille kugle i tungen og når hun sutter så engle synger og jeg mærker kuglen trykke ekstra på pik , prøve at presse den ind i pik mund, klatten må gerne komme i hendes mund . Som cowgirl rider hun hel vild dejlig og længe , og kan du mere i den tid du har så kan du tage hende som hanhund . Hyggelig jejlighed i Tårs og har du lyst til ren massage så er bænken klar https://annoncelight.dk/profile/tanja1+br

Pimp much?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missetand skrev, for 56 minutter siden:

Pimp much?

 

Ja utroligt så mange “ nye bruger” herinde som har en helt fantastisk oplevelse i deres første anmeldelse - ofte skriver de aldrig mere.

Når jeg kigger Tanjas historik igennem, er der flere nye bruger, der roser hende til skyerne, det klan efter min mening skyldes 2 ting: enten er der en pimp der gerne vil have mere omsætning, eller også beder Tanja kunderne om og lave en god anmeldelse mod lidt modydelse

Jeg drøfter aldring EROGUIDE med pigerne før vi går i gang,men fortæller dem bagefter at jeg laver en god/ dårlig anmeldelse 

knus og god dag til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der 2 gange og kommer hel sikkert igen , spørger om hun havde noget imod at jeg skrev om hende , det var der ikke . Prisen er aftalt pr gang så den ændres ikke. Så sms /ring og lav aftale hvis du er til en ikke ung pengegrisk tøz , god tid hygge og fræk kvinde i egen lejlighed mellem Hjørring Brønderslev over imod Frederikshavn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Tanja nogle gange og hart været meget tilfreds. Bestiller en 69er hver gang og hun sutter, så englene synger, men jeg slikker, det bedste jeg har lært. Har altid gået derfra med et smil på læben og kun 600 kr. fattigere. Fuld valuta for pengene efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 2 gange hvor jeg har leget med Tanja er jeg altid tømt og så mættet , hun har god tid til hvad vi så skal når jeg ankommer. Om det er til hurtig doggy , cowgirl , eller slikke bryster, ja dem skal have et slik lige så snart døren er lukket og gerne et godt sut på vorterne , se så er vi igang , hvis hun synes at der går for lang tid med slik og sut bryster begynder hun at tage bukser ned og knappe skjorten op . jeg har en plan om snarlig besøg igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på fræk besøg hos Tanja nu hvor hun er flyttet til Nørresundby, så kan jeg nå hende med bus uden at skifte . Sikket et smil ved gensynet , efter lidt kælen og nussen var der tid hvor hun sutter pik og nusser frækt min prostata , vau vild lækker udløsning i hendes mund . Lå og hyggede og kælede hvor hun havde haft en lidt hård dag så fisse var noget godt brugt og øm . Hun havde suger al kraften ud af pik ved at masser prostata sammen med hun suttede . Kælede videre og jeg fandt hendes kilder og hun fik et par orgasmer , Aftalte at næste gang skulle være morgen knep så fisse kunne klare en tur som cowgirl og som doggy i en times tid , så går jeg med godt øm pik igen , nu er det kun at finde en ny dag snart

Del dette indlæg


Link til indlæg
laudal skrev, den 4.7.2022 at 10:50:

Vild lækker moden dansk talende kvinde som er til alt undtagen anal . Hun kysser våd og dejlig med en lille kugle i tungen og når hun sutter så engle synger og jeg mærker kuglen trykke ekstra på pik , prøve at presse den ind i pik mund, klatten må gerne komme i hendes mund . Som cowgirl rider hun hel vild dejlig og længe , og kan du mere i den tid du har så kan du tage hende som hanhund . Hyggelig jejlighed i Tårs og har du lyst til ren massage så er bænken klar https://annoncelight.dk/profile/tanja1+br

Jeg har skældt hende ud for at snakke med andre om hvad vi lavede efter hun hun flyttede ti Kapelvej Nørresundby , Så nu er jeg blokeret mod at aftale tid med hende , fik ny nr og fik aftale og mødte op til aftalt tid , men blev smidt ud næsten med kvæle tag om halsen af hende . Så venner pas på hun kan blive hissig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
laudal skrev, for 5 timer siden:

Jeg har skældt hende ud for at snakke med andre om hvad vi lavede efter hun hun flyttede ti Kapelvej Nørresundby , Så nu er jeg blokeret mod at aftale tid med hende , fik ny nr og fik aftale og mødte op til aftalt tid , men blev smidt ud næsten med kvæle tag om halsen af hende . Så venner pas på hun kan blive hissig 

Det sku da også for dumt af dig , hvis hun ikke vil have besøg af dig, også ændre dit nummer .. Det direkte idiotisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...