Hop til indhold

Recommended Posts

Havde bryllupsdag og synes det betød lidt forkælelse til mig (ja det er skidt men også et dejligt krydderi til livet) :biggrin: ! Valgte et besøg hos June og det skulle vise sig at være klogt

https://annoncelight.dk/showad/333459       
Billeder er helt sikkert ægte.

Valgte 45 min som forløb lige som jeg ønskede - hun er dejlig og giver en god service ! Da vi lå og pjattede efter det aftalte, fortalte jeg om min bryllupsdag. Hun havde staks et forslag til gaver og jeg lyttede og købte efterfølgende løs :eek:. Konen blev super glad for min opfindsomhed og belønnede mig senere. Elsker de her besøg - det giver simpelthen et pust/spark til hverdagen.

https://annoncelight.dk/showad/333459
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 2 timer siden:

Havde bryllupsdag og synes det betød lidt forkælelse til mig (ja det er skidt men også et dejligt krydderi til livet) :biggrin: ! Valgte et besøg hos June og det skulle vise sig at være klogt

https://annoncelight.dk/showad/333459       
Billeder er helt sikkert ægte.

Valgte 45 min som forløb lige som jeg ønskede - hun er dejlig og giver en god service ! Da vi lå og pjattede efter det aftalte, fortalte jeg om min bryllupsdag. Hun havde staks et forslag til gaver og jeg lyttede og købte efterfølgende løs :eek:. Konen blev super glad for min opfindsomhed og belønnede mig senere. Elsker de her besøg - det giver simpelthen et pust/spark til hverdagen.

https://annoncelight.dk/showad/333459
 

 

https://annoncelight.dk/showad/333459

og så ligefrem på jeres bryllupsdag? Håber sgu også, at din kone forkæler sig tilsvarende på jeres bryllupsdag, det har hun fortjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, omend den er mere fokuseret på at det skete på din bryllupsdag. 

Der står så vidt jeg kan se kun Fyn. Er der tale om Odense eller en af de mindre byer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen, omend den er mere fokuseret på at det skete på din bryllupsdag. 

Der står så vidt jeg kan se kun Fyn. Er der tale om Odense eller en af de mindre byer?

Lunde tæt på Otterup.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 14 timer siden:

Håber sgu også, at din kone forkæler sig tilsvarende på jeres bryllupsdag, det har hun fortjent.

Kan være hun har en annonce på AL og hygger sig fint med sit bi-job.... ;-) Må så bare håbe hun kender hans nummer hvis han skulle finde på at ringe og bestille tid... Av av av det kunne give noget ballade... :-) :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Kan være hun har en annonce på AL og hygger sig fint med sit bi-job.... ;-) Må så bare håbe hun kender hans nummer hvis han skulle finde på at ringe og bestille tid... Av av av det kunne give noget ballade... :-) :-o 

@22 cm and thickDet er ikke hendes bijob og hun siger du praler :biggrin::!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 8 timer siden:

hun siger du praler :biggrin::!:

Ja sorry, hun har ret. Det med den røde Farrari var nok ikke helt rigtigt. Godt nok Italiensk, men det er "kun" en Fiat... :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 5.7.2022 at 07:16:

Ja sorry, hun har ret. Det med den røde Farrari var nok ikke helt rigtigt. Godt nok Italiensk, men det er "kun" en Fiat... :huh:

Den røde hvad?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 1 time siden:

Den røde hvad?????

Jeg har på nuværende tidspunkt 3254 indlæg, så hvis du vil pynte dem alle med en sørgelig smiley skal du være velkommen. Jeg gider dog ikke rigtigt kommentere dig ret meget mere, men hvis du gør dig umage med at skrive et eller andet der er værd at bemærke skal jeg overveje det. :)

God dag til dig og såvidt også til alle andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har på nuværende tidspunkt 3254 indlæg, så hvis du vil pynte dem alle med en sørgelig smiley skal du være velkommen. Jeg gider dog ikke rigtigt kommentere dig ret meget mere, men hvis du gør dig umage med at skrive et eller andet der er værd at bemærke skal jeg overveje det. :)

God dag til dig og såvidt også til alle andre.

Du "gider" ikke kommentere mig mere................du har reddet min dag.:razz:

Den røde bil, du så morsomt omtaler, staves Ferrari

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 23 timer siden:

Du "gider" ikke kommentere mig mere................du har reddet min dag.:razz:

Den røde bil, du så morsomt omtaler, staves Ferrari

Jeg kunne nu godt læse det alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne nu godt læse det alligevel :)

Var slet ikke i tvivl om, at du kunne.

Noget mere bekymret for 2,2 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, den 10.7.2022 at 13:08:

Var slet ikke i tvivl om, at du kunne.

Noget mere bekymret for 2,2 cm

Jeg mente nu Ferrarien......Om det staves med a eller e.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...