Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Sonja igår.

Link

Ville ha købt en halv time, men ændrede det til 15.

Har haft set hendes annonce mange gange, så nu skulle det være. Hun var ikke nær så busty som på billederne, brysterne var lange og ligegyldige. Så det blir ikke til flere besøg her fra.

Bortset fra det, så virkede hun til at være lidt mentalt udfordret/tilbagetrukket, så det hjalp heller ikke på noget af det, selv om hun sådan set var sød og medgørlig nok.

Det bliver ikke en anbefaling her fra:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt uenig med hensyn til brysterne. Jeg synes, at de er det absolut bedste ved hende. Hun er dog meget tilbagetrukket. Så selvom jeg egentlig synes, at hun er hamrende fræk og smuk, så virker hun som om, at hun slet ikke nyder sit arbejde. Derfor kan jeg ikke få mig til at besøge hende igen. Tak for anmeldelsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, for 1 time siden:

Jeg er helt uenig med hensyn til brysterne. Jeg synes, at de er det absolut bedste ved hende. Hun er dog meget tilbagetrukket. Så selvom jeg egentlig synes, at hun er hamrende fræk og smuk, så virker hun som om, at hun slet ikke nyder sit arbejde. Derfor kan jeg ikke få mig til at besøge hende igen. Tak for anmeldelsen :)

Jeg har set lignende meninger om brysterne. Må indrømme at jeg er ret uforstående overfor det. 

Men vi kan vel godt blive enige om at de er ret lange, ikk? Altså det modsatte af faste og fyldige :) Bare lige for læsernes skyld.

 

Jeg er sikker på at hun fejler et eller andet, for hun var jo positiv nok på sin vis, og fik hende da også til at grine et par gange, så tror ikke humøret fejler noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkelræv skrev, for 7 timer siden:

Jeg har set lignende meninger om brysterne. Må indrømme at jeg er ret uforstående overfor det. 

Men vi kan vel godt blive enige om at de er ret lange, ikk? Altså det modsatte af faste og fyldige :) Bare lige for læsernes skyld.

 

Jeg er sikker på at hun fejler et eller andet, for hun var jo positiv nok på sin vis, og fik hende da også til at grine et par gange, så tror ikke humøret fejler noget. 

Altså de kan jo både være lange og fyldige :) Sådan opfatter jeg i hvert fald dem. Synes faktisk, at hun har noget nær perfekte bryster. Måske endda de flotteste, jeg nogensinde har set. Men det er jo en smagssag. Og jo, de er lange :) Får du indtrykket af, at hun har lyst til arbejdet? Eller tror du, at hun måske bare har en lidt speciel personlighed?

Redigeret af Parsnip

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er helt sikkert en smags sag. "Perfekte bryster" er jo en subjektiv betragtning, så det kan godt snyde lidt når man læser det i en anmeldelse:P

Ja jeg tror det passer hende helt fint. Hun kunne sagtens sige fra hvis der var noget, og hun fortalte at hun ikke brød sig om mange mennesker og derfor ikke gik ud, men at hun elskede at være alene og at sove osv.. så min pointe er netop at hun har en speciel personlighed som du siger, eller har en mindre sygdom af en art. Og fred være med det. Det var bare ikke noget for mig, selv om hun var sød nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en fin oplevelse ved hende, ja hendes bryster hænger måske lidt, men de var lækker naturlige… og så mens hun red mig pressede hun brysterne, mod min bryst kasse det var sku fræk.. sød og snakkesalig, men tror hun har haft nogle dårlige oplevelser, så vær sød ved hende, så tror jeg også det kommer retur 

jeg kommer gerne igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...